- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
cankan,
Kelly都有同我講過, 佢買左好多小手信, 佢d同學仔仲同我投訴, 話kelly應承左畀樣唔知乜野手信佢地, 但就無畀到! 跟住kelly就好緊張咁話: 我今日淨係帶左一個返唻咋嘛, 你果個聽日至畀你啦! 真係笑鬼搞笑的! (呢樣野, 已經係上星期既事了) 原來呢d小手信, anson都有份的, 多謝晒你地呀!
韓國而家咩天氣? 其實我都唔太清楚, 淨係知道應該好凍下, 我friend聖誕果段時間去, 係零下四度, 但佢個仔玩雪果陣都唔駛著羽絨, 好勁! 至於三月中, 我問過旅行社, 佢地話天氣開始回暖, 無而家咁凍喎, 同埋唔係雨季, 天氣應該唔錯啩!
我地係諗住15/3學校一開始放復活節假, 就直頭響呢日出發, 前日報團果陣, 都係報15/3出發的, 但就真係唔知成唔成到團, 希望成到團啦! 呢輪個股市跌到投晒降, 我驚d人復活節唔去旅行, 咁就成唔到團喇!
至於團費, 成人3899, 小童3399, 由於我地上年都係跟呢間旅行社去日本, 所以有VIP優惠, 每人再減100蚊, 加埋導遊費, 機場稅, 燃油附加費之類雜費, 唔計到時響韓國買埋&自費食野既項目, 價錢大約係14XXX三個人! 至於去到韓國果面, 我除左會買少少護膚品畀自己之外, 其實都諗唔到有乜好買, 事關香港真係乜鬼都有喇嘛, 所以...我地預計響果邊既洗費, 應該唔會超過5000蚊啩????
我早兩日睇番十年前去韓國既相, 原來我果陣係98年3月25-28日去韓國的, 嘩, 如果今次去得成, 足足十年呀! 上次去, 係去樂天世界, 夢幻樂園, 戰爭博物館, 跟住就係行街SHOPPING喇; 今次去, 行程有滑雪, 水上樂園, 戰爭博物館, 夢幻樂園 & SHOPPING等等...頭三日基本上係阿女既世界, 後兩日就係我既世界喇, 哈哈!
原文章由 CanKan 於 08-1-22 14:27 發表 
十月媽咪:
唔該哂你!等我今晚返屋企問下個女先,果對鞋絕對唔適宜係個街度著,除左好易受傷之外,對鞋重會好易損壞。
韓國而家咩野天氣?你係咪復活節果段時間去?係咪好貴呀?韓國我好多年前去過一次,果陣時都重未有 kelly,除左滑 ...
[ 本文章最後由 十月媽咪 於 08-1-23 14:20 編輯 ] |
|