關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
1161#
發表於 08-1-21 14:41 |只看該作者
joeytcy,

我去旅行鍾意自己去,因為我鍾意舒舒服服,唔鍾意禁急。海南島我係有左亞女果陣去過一次,係去海口同三亞,我就覺得 d 行程好悶;我今年都諗緊再去,但唔會去觀光,只係陽光與海灘。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1162#
發表於 08-1-21 14:49 |只看該作者
CANKAN,
好開心呀, 啱啱老公CONFIRM到三月個假期, 可以飛喇, 希望成團啦, 咁就可以善用個復活節假喇!

我地去旅行就反而鍾意跟團, 因為我地都懶, 唔鍾意自己PLAN, 又鍾意瞓醒有得食, 有晒車接送, 唔駛拎住行李週街走, 所以今次都唔例外, 都係跟團啊!

原文章由 CanKan 於 08-1-21 14:41 發表
joeytcy,

我去旅行鍾意自己去,因為我鍾意舒舒服服,唔鍾意禁急。海南島我係有左亞女果陣去過一次,係去海口同三亞,我就覺得 d 行程好悶;我今年都諗緊再去,但唔會去觀光,只係陽光與海灘。

cankan ...

Rank: 4


605
1163#
發表於 08-1-21 14:51 |只看該作者
十月媽咪:

好彩亞女識得應 anson,有時佢掛住講野,完全聽唔倒 / 唔理 其他人同佢講緊野。不過正如悠媽所講,佢兩個會唔會其實已經建立左一種感情,只係 anson 比較內斂一點?

cankan

Rank: 4


605
1164#
發表於 08-1-21 14:53 |只看該作者
十月媽咪;

去邊呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1165#
發表於 08-1-21 18:19 |只看該作者
CANKAN,
我地諗住去韓國五天團呀!

係呀, 佢兩個應該不知不覺間都建立左段友情架喇, 今日阿女見到KELLY, 就話: 你咁耐架, 我等左你好耐喇, 你快D啦! 佢兩個真係...好鬼可愛的!

話時話, 我今日見KELLY好似係著埋對芭蕾舞鞋唻的, 唔多覺佢換鞋咁呀, 你返去問下KELLY係唔係? 你知啦, 對芭蕾舞鞋係唔適宜著唻週街行架嘛, 話晒個鞋底咁薄, 如果條路有釘之類, KELLY對腳好易受罪架嘛! 不過我都唔係真係絕對肯定佢著芭蕾舞鞋唻的, 只係驟眼唔多覺你工人姐姐幫KELLY換鞋啫!

原文章由 CanKan 於 08-1-21 14:53 發表
十月媽咪;

去邊呀?

cankan

Rank: 4


605
1166#
發表於 08-1-22 14:27 |只看該作者
十月媽咪:

唔該哂你!等我今晚返屋企問下個女先,果對鞋絕對唔適宜係個街度著,除左好易受傷之外,對鞋重會好易損壞。

韓國而家咩野天氣?你係咪復活節果段時間去?係咪好貴呀?韓國我好多年前去過一次,果陣時都重未有 kelly,除左滑雪同戰爭博物館之外,其他我就覺得悶 d;不過事隔禁多年,而家就唔知,你去完番黎話我知啦!

話時話,其實亞女去沙巴買左個小小小....手信俾 anson,不過我成日唔記得攞出黎,希望我下星期日晚記得。

joeytcy,

你幾時去海南島呀?會唔會去埋三亞?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1167#
發表於 08-1-23 14:17 |只看該作者
cankan,
Kelly都有同我講過, 佢買左好多小手信, 佢d同學仔仲同我投訴, 話kelly應承左畀樣唔知乜野手信佢地, 但就無畀到! 跟住kelly就好緊張咁話: 我今日淨係帶左一個返唻咋嘛, 你果個聽日至畀你啦! 真係笑鬼搞笑的! (呢樣野, 已經係上星期既事了) 原來呢d小手信, anson都有份的, 多謝晒你地呀!

韓國而家咩天氣? 其實我都唔太清楚, 淨係知道應該好凍下, 我friend聖誕果段時間去, 係零下四度, 但佢個仔玩雪果陣都唔駛著羽絨, 好勁! 至於三月中, 我問過旅行社, 佢地話天氣開始回暖, 無而家咁凍喎, 同埋唔係雨季, 天氣應該唔錯啩!

我地係諗住15/3學校一開始放復活節假, 就直頭響呢日出發, 前日報團果陣, 都係報15/3出發的, 但就真係唔知成唔成到團, 希望成到團啦! 呢輪個股市跌到投晒降, 我驚d人復活節唔去旅行, 咁就成唔到團喇!

至於團費, 成人3899, 小童3399, 由於我地上年都係跟呢間旅行社去日本, 所以有VIP優惠, 每人再減100蚊, 加埋導遊費, 機場稅, 燃油附加費之類雜費, 唔計到時響韓國買埋&自費食野既項目, 價錢大約係14XXX三個人! 至於去到韓國果面, 我除左會買少少護膚品畀自己之外, 其實都諗唔到有乜好買, 事關香港真係乜鬼都有喇嘛, 所以...我地預計響果邊既洗費, 應該唔會超過5000蚊啩????

我早兩日睇番十年前去韓國既相, 原來我果陣係98年3月25-28日去韓國的, 嘩, 如果今次去得成, 足足十年呀! 上次去, 係去樂天世界, 夢幻樂園, 戰爭博物館, 跟住就係行街SHOPPING喇; 今次去, 行程有滑雪, 水上樂園, 戰爭博物館, 夢幻樂園 & SHOPPING等等...頭三日基本上係阿女既世界, 後兩日就係我既世界喇, 哈哈!


原文章由 CanKan 於 08-1-22 14:27 發表
十月媽咪:

唔該哂你!等我今晚返屋企問下個女先,果對鞋絕對唔適宜係個街度著,除左好易受傷之外,對鞋重會好易損壞。

韓國而家咩野天氣?你係咪復活節果段時間去?係咪好貴呀?韓國我好多年前去過一次,果陣時都重未有 kelly,除左滑 ...

[ 本文章最後由 十月媽咪 於 08-1-23 14:20 編輯 ]

Rank: 4


605
1168#
發表於 08-1-24 14:43 |只看該作者
十月媽咪:

我問過姐姐啦!原來佢係每次去到商場會同個女去廁所,跟手係廁所換埋衫同對鞋,至於走果陣,佢話因為 d 同學仔唔換,所以
kelly 都冇換到;不過我都同佢講左盡量換埋衫先走,如果唔係好容易會泠親;anyway,好多謝你同我講。

麥 kelly 應承左 d 同學仔咩?佢送俾同學果 d 係要自己做小小勞作 + 我教佢寫名,不過我依個星期係公司好忙,都唔得閒幫佢攪,希望今晚有時間啦!

cankan

Rank: 4


850
1169#
發表於 08-1-24 23:28 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-1-22 14:27 發表
十月媽咪:

唔該哂你!等我今晚返屋企問下個女先,果對鞋絕對唔適宜係個街度著,除左好易受傷之外,對鞋重會好易損壞。

韓國而家咩野天氣?你係咪復活節果段時間去?係咪好貴呀?韓國我好多年前去過一次,果陣時都重未有 kelly,除左滑 ...


cankan..

應該會係復活節去....去GER話應該只係去三亞.....有無咩特別景點好介紹......OVEROVER....

講一個自作業故事比你地聽.....話說前晚我做野公司ANNUAL DINNER ....點知比個客對左小小軒尼詩....跟住佢想再倒比我...我就好決絕甘say no.....之後佢去左第二度對其他人....甘我就即刻飲左好多茶...返屋企又飲依羅....好彩第二朝起身都無事...至於係甘對人飲酒個個人...由於佢要去我地公司傾D野....我又見到佢啦...不過佢就死啦....勁頭痛...來到後重不斷去廁所....想嘔又嘔唔出...唉....我終於忍唔住潤下佢話...."低你啦....對我...你唔對我GER話你自己咪唔洗飲囉"

Rank: 4


605
1170#
發表於 08-1-25 13:05 |只看該作者
joeytcy,

果個客係咪好熟架?可以潤佢架?你唔係 sales 都要招呼 d 客,真係搵食艱難!

講開搵食,話時話你而家有冇定期 / 定時同個女跟下佢學過 d 麥?或者同佢做下果個延展學習包架?上學期果個我都冇同佢玩過,尋日已經收們下學期果個啦,睇黎我都要好好禁安排下 d 時間至得,否則幼稚園都攪唔掂,到小學都唔知點算!:tongue:

講開旅行,我上次係跟團既,不過到左三亞既時候,我冇麥景點去過,一來係逗留既日子唔多﹝因為個團係由海口入、三亞走﹞,二來係係三亞果日我係選擇左自己留係酒店,而冇跟到個團出去行,因為我印象中果 d 行程我係完全冇興趣既!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1171#
發表於 08-1-25 18:01 |只看該作者
cankan,
哦, 原來工人姐姐係響廁所幫kelly換埋衫同鞋, 怪唔得佢入到唻果陣, 已經成套武裝啦! 明白晒喇! 最緊要make sure姐姐唔係幫kelly著成套武裝, 由屋企出發去到ballet school啫!

哈, anson次次都有換左衫至走架喎, 就係因為次次換完衫都唔見左kelly, 所以anson次次都問, 乜kelly換得咁快既? 咁快唔見左既?

你講果個延展學習包, 唔好話你地呢d在職媽咪無同個女做, 我呢個全職既, 都無同個女做過啊, 阿女每日都要練琴, 公文, 學校功課, 又要上課外活動, 我顧得呢d唻, 都無顧到份學習包喇! 真係失禮!

原文章由 CanKan 於 08-1-24 14:43 發表
十月媽咪:

我問過姐姐啦!原來佢係每次去到商場會同個女去廁所,跟手係廁所換埋衫同對鞋,至於走果陣,佢話因為 d 同學仔唔換,所以
kelly 都冇換到;不過我都同佢講左盡量換埋衫先走,如果唔係好容易會泠親;anyway,好多謝你同我講 ...

Rank: 4


850
1172#
發表於 08-1-25 19:48 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-1-25 13:05 發表
joeytcy,

果個客係咪好熟架?可以潤佢架?你唔係 sales 都要招呼 d 客,真係搵食艱難!

講開搵食,話時話你而家有冇定期 / 定時同個女跟下佢學過 d 麥?或者同佢做下果個延展學習包架?上學期果個我都冇同佢玩過,尋日已經收們下學 ...



因為我係呢間公司做左成16年啦......所以唔多唔少D客都識得我......至於呢個客個日借左我個位黎坐...(因要係我部電腦到睇D圖)......甘佢成日又去廁所....我老細都要出埋黎睇下佢做咩....甘我咪成機潤下佢羅....當然我知佢係玩得先甘講啦.....

Rank: 4


850
1173#
發表於 08-1-25 19:50 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-1-25 18:01 發表
cankan,
哦, 原來工人姐姐係響廁所幫kelly換埋衫同鞋, 怪唔得佢入到唻果陣, 已經成套武裝啦! 明白晒喇! 最緊要make sure姐姐唔係幫kelly著成套武裝, 由屋企出發去到ballet school啫!

哈, anson次次都有換左衫至走架 ...



兩位...


個學習包我都無理過......我以為係學校做.....

Rank: 4


850
1174#
發表於 08-1-28 23:00 |只看該作者
cankan



可唔可以幫我問下你個女....阿悠係咪甘玩大風吹呀...因呢兩星期佢都話有玩....佢話唔怕囉喎...thanks....

Rank: 5Rank: 5


4411
1175#
發表於 08-1-29 13:57 |只看該作者
cankan,
我又講d好笑野畀你聽下, 說話噚日去跳舞, 咁MISS CHAN放大假, 由MISS FUNG代教, 咁阿女知道唔係MISS CHAN教, 就想發作話唔入去跳...當時KELLY都響度...

A: 我好驚呀, 我唔想跳呀, 我一定要搵番MISS CHAN先跳呀...

正當阿女一輪咀響度搵緊藉口唔入去跳舞室之際, KELLY就一手拖住ANSON, 然後同ANSON講...

K: ANSON, 快D喇, 排隊喇, 我地一齊排啦!

KELLY仲要一手拖左阿女去課室門口之後, 畀個頭位阿女企, 呢個時候, MISS FUNG都行到課室門口開左門, 叫小朋友入課室, 就係咁, 我今次煩都唔駛煩, 阿女就乖乖入左課室, 真係要多謝KELLY啊, 哈哈哈!

放學之後, 佢地每人有一張貼紙, 咁ANSON果張係藍色裙果個公主,KELLY果張就係白雪公主, 咁KELLY見到ANSON果張, 就好想要, 但佢又好搞笑, 佢唔係問ANSON可唔可以同佢交換, 佢係夾硬塞張白雪公主畀ANSON, 話畀ANSON知佢唔鍾意白雪公主, 佢鍾意藍色裙果個, 但ANSON話: 我都鍾意CINDA...(我唔識串呢個公主名)喎, 所以我唔駛要你個白雪公主架喇!

阿女似乎唔多明KELLY想同佢交換, 阿女以為KELLY唔要白雪公主, 畀埋個白雪公主佢, 佢地兩個你推我讓左一輪, 我忍唔住出口, 就同阿女講: 我知你鍾意CINDA....咁你鍾唔鍾意白雪公主呀?

A: 咁白雪公主我都鍾意既!
我: 咁如果KELLY想同你交換, 咁你可唔可以同佢交換呀?
A: 都可以!

就係咁, 佢地兩個就交換左兩張公主貼紙, 真係畀佢兩個笑C我!

Rank: 4


850
1176#
發表於 08-1-29 23:17 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-1-29 13:57 發表
cankan,
我又講d好笑野畀你聽下, 說話噚日去跳舞, 咁MISS CHAN放大假, 由MISS FUNG代教, 咁阿女知道唔係MISS CHAN教, 就想發作話唔入去跳...當時KELLY都響度...

A: 我好驚呀, 我唔想跳呀, 我一定要搵番MISS CHAN先 ...




哈哈...

Rank: 4


605
1177#
發表於 08-1-31 14:03 |只看該作者
joeytcy,

OK!  No Problem!  I will ask Kelly tonight.

Can



原文章由 joeytcy 於 08-1-28 23:00 發表
cankan



可唔可以幫我問下你個女....阿悠係咪甘玩大風吹呀...因呢兩星期佢都話有玩....佢話唔怕囉喎...thanks....

Rank: 4


605
1178#
發表於 08-1-31 14:13 |只看該作者
十月媽咪:

每次睇完你既最新報導,我都忍唔住笑完再笑!亞女真係好主動,不過真係唔係個個受得住。

cankan



原文章由 十月媽咪 於 08-1-29 13:57 發表
cankan,
我又講d好笑野畀你聽下, 說話噚日去跳舞, 咁MISS CHAN放大假, 由MISS FUNG代教, 咁阿女知道唔係MISS CHAN教, 就想發作話唔入去跳...當時KELLY都響度...

A: 我好驚呀, 我唔想跳呀, 我一定要搵番MISS CHAN先 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1179#
發表於 08-1-31 14:27 |只看該作者
cankan,
可能正因為kelly屬於主動型, anson屬於被動型, 所以佢兩個一凸一凹, 啱啱好, 哈哈!


原文章由 CanKan 於 08-1-31 14:13 發表
十月媽咪:

每次睇完你既最新報導,我都忍唔住笑完再笑!亞女真係好主動,不過真係唔係個個受得住。

cankan

Rank: 4


605
1180#
發表於 08-2-12 13:58 |只看該作者
各位媽咪:

恭喜發財!祝各位新年快樂、身體健康!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖