關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
1161#
發表於 06-11-14 17:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

PTA 聚餐晚會我無時間去同唔到你們一起了

yoballma,
你個女好叻呀,可以上台表演   

Rank: 3Rank: 3


304
1162#
發表於 06-11-14 21:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
PTA 聚餐晚會我無時間去同唔到你們一起了

yoballma,
你個女好叻呀,可以上台表演   



佢真係好鍾意唱歌架, 係屋企成日唱, 不過係流行曲,
    
^_^

Rank: 4


588
1163#
發表於 06-11-14 22:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1164#
發表於 06-11-15 09:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都唔係好清楚!

Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

想問下中文功課, 如果要寫單一個詞語 ( e.g. 都 ), 要寫 4 次定 5 次呀, 因為阿仔寫 5 個, 老師圈住第 5 個 話寫多左, 寫 4 個, 又圈話冇寫第 5 個, 有 d        

Rank: 3Rank: 3


304
1165#
發表於 06-11-15 12:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

想問下中文功課, 如果要寫單一個詞語 ( e.g. 都 ), 要寫 4 次定 5 次呀, 因為阿仔寫 5 個, 老師圈住第 5 個 話寫多左, 寫 4 個, 又圈話冇寫第 5 個, 有 d        



咦 ! yo yo 好似寫 2 個 咋喎   
^_^

Rank: 4


554
1166#
發表於 06-11-15 13:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

sorry呀~~~~禁遲入來回覆, 唔好意思
當晚會見到我個衰樣啦   HE HE HE....
我地大家又可以相聚啦......

是呀..........星期六我會周圍走來走去架~~  
朝早9:05到哥學校拿成績表(可能找爸爸拿), 9:50到馬循見先生, 1:00 到莊啟程參加成長的天空親子遊戲, 5:30到馬循參加PTA, 好忙呀~~    

你呢?

Matthew_媽咪 寫道:
露絲 :

PTA 聚餐晚會係咪見到妳呀 ?
  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1167#
發表於 06-11-15 13:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

PTA 聚餐乜唔係下個禮拜六咩 ?  

Rank: 4


588
1168#
發表於 06-11-15 14:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1169#
發表於 06-11-15 17:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

......弄錯tim.  hehehe....我傻咗啦~~~
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

PTA 聚餐乜唔係下個禮拜六咩 ?  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1170#
發表於 06-11-15 17:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

有冇成績表派架?
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

今個禮拜六我 10:30 見老師呀. 唔知老師會講 Matthew d 咩 ...........     

B 珠 Mummy & 2000,

妳地見幾點呀 ?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1171#
發表於 06-11-15 17:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Yoballma,

上次我去1b班時, 我見到yoyo傾計傾到好厲害, 連老師叫人拿飯都聽唔到.  最後我同老師講還有3個飯盒無小朋友拿, 先生便問邊個無.   2個小朋友都拿咗, 跟住我同老師講yoyo無飯, 老師再叫yoyo, 但yoyo好似發緊夢, 唔應老師, 老師就問: 我叫緊你..你到底知唔知架?

我叫佢吃多d飯, 佢見到我睇唔到佢, 佢快快手掉了.

我話你唔食, 我就話你媽咪知, 佢好似唔怕禁....唉 :evil:
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1172#
發表於 06-11-15 17:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 & 露絲,

我同露絲都係09:50am見老師.  我諗到時老師都係傾下你個小朋友在校的情況及成績,問家長的意見等.應該唔會有成績表派

Rank: 3Rank: 3


313
1173#
發表於 06-11-15 17:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我想請問學校到了中午食飯時間,由派飯到食完,限要用多少時間?因為子軒話佢唔夠時間食嗮

Rank: 4


554
1174#
發表於 06-11-15 17:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

12:45分吃飯, 1:15分打鐘, 有d小朋友継續吃, 禁個午息就小咗d囉.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1175#
發表於 06-11-15 17:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我諗都唔會甘快有成績表, 成績表應該一月考完試先有

Rank: 3Rank: 3


210
1176#
發表於 06-11-15 18:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪 & 露絲,

我同露絲都係09:50am見老師.  我諗到時老師都係傾下你個小朋友在校的情況及成績,問家長的意見等.應該唔會有成績表派

Rank: 3Rank: 3


313
1177#
發表於 06-11-15 21:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

唔係喎! 我個仔話頴琳好叻, 今次英默有100+10分, 另外中文科又攞咗個?咩獎(亞仔話要叻同埋寫字又靚至有喎), 佢咁叻又乖, 到時老師實讚佢啦!
[/quote]

我9:40見老師喎,應該是我之後到B 珠 Mummy 啦
到時我諗老師一定狂插阿女 [/quote]

Rank: 3Rank: 3


304
1178#
發表於 06-11-16 13:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
Yoballma,

上次我去1b班時, 我見到yoyo傾計傾到好厲害, 連老師叫人拿飯都聽唔到.  最後我同老師講還有3個飯盒無小朋友拿, 先生便問邊個無.   2個小朋友都拿咗, 跟住我同老師講yoyo無飯, 老師再叫yoyo, 但yoyo好似發緊夢, 唔應老師, 老師就問: 我叫緊你..你到底知唔知架?

我叫佢吃多d飯, 佢見到我睇唔到佢, 佢快快手掉了.

我話你唔食, 我就話你媽咪知, 佢好似唔怕禁....唉 :evil:


露絲,
唉 ! 呢排我都成日問 yo yo 有冇食哂d飯, 佢同我講話有食哂, 仲話d飯好好味, 咁我未問佢"係咪真架, 你唔好講大話呀, 我會問露絲姨姨架", 跟住 yo yo 話呢幾日都唔係露絲姨姨係1b班, 我咪同佢講其他姨姨都會同我講, 唔好唸住呃我呀 ! 點知佢真係講大話, 激死我    
我呢個女真係好鬼死鍾意講野架, 成日雞啄唔斷, 可能遺傳咗我細個個陣, 因我細個個時都係咁    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1179#
發表於 06-11-16 13:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我9:40見老師喎,應該是我之後到B 珠 Mummy 啦
到時我諗老師一定狂插阿女 [/quote]

2000,
我約咗 9:30喎, 咁即係我之後到你囉.   
到時 miss yu 一定話 yo yo 成日掛住傾計啦, 都唔知有 nud 法子對付呢個衰豬    
今日聽個女話佢又調咗位, 同另一個同學坐, 佢已經調咗兩次架嘞,  
^_^

Rank: 4


554
1180#
發表於 06-11-16 18:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

唔係吃飯禁簡單, 我怕上堂都係....算啦..我怕你話我多事呀!? [quote]
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖