- 在線時間
- 726 小時
- 最後登錄
- 18-3-2
- 國民生產力
- 298
- 附加生產力
- 864
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6391
- 主題
- 31
- 精華
- 0
- 積分
- 7553
- UID
- 213
 
|
Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
winwin,
唔洗遊花園架..我有人問就會一係話 ok 啦..
一係話唔掂呀...等佢地心思思..不過真係冇咩人會問..一係好熟果d 大人傾下就有 !
最幣我女女唔係查字典,是抄字典,英文打開係咁抄,中文就睇部首睇下有幾多個抄哂去,佢要抄我由佢 la..!  winwin323 寫道:
kitty,
我都好怕d家長問幾多分, 有時我都會講講下帶佢地遊花園.
如果妳囡囡肯自動自覺去查字典, 係好事黎gar, 唔好阻佢.
有鬥心都係一件好事, 只要妳o係佢身邊付導佢, 應該無問題gar.
[quote]
kitty 寫道:
winwin,
呢句真呀------"妳唔行都比佢地迫住行"
唔怪得補習舍咁好生意...個個去補習 !
不過而家d 家長都好識做..唔會成日問你幾分,佢幾分,考第幾果d...
我細女好野心大架..有一次選班長老師唔選佢返黎喊呀!
又成日想自己最叻...成日拿住本我讀書時用的英文大字典攞黎抄落張紙度,又中文字典又係咁,我叫佢唔好抄佢又唔肯,又樣樣野睇唔開,成日想做到最好,我驚佢失望咋 ! [/quote] |
|