關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19346
1161#
發表於 05-11-28 11:29 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

叫囡囡唔好比咁大壓力自己!
kitty 寫道:
winwin,
呢句真呀------"妳唔行都比佢地迫住行"
唔怪得補習舍咁好生意...個個去補習 !
不過而家d 家長都好識做..唔會成日問你幾分,佢幾分,考第幾果d...
我細女好野心大架..有一次選班長老師唔選佢返黎喊呀!
又成日想自己最叻...成日拿住本我讀書時用的英文大字典攞黎抄落張紙度,又中文字典又係咁,我叫佢唔好抄佢又唔肯,又樣樣野睇唔開,成日想做到最好,我驚佢失望咋 !

Rank: 8Rank: 8


19346
1162#
發表於 05-11-28 11:30 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係呀,讀半日舒服好多
winwin323 寫道:
我隻女出世成8磅幾, 食奶又快, 好鬼好湊, 我奶奶最鍾意餵佢飲奶.
不過一到左9個月就開始麻煩, 成日病, 因為遺傳左d家族病"鼻敏感+ 氣管敏感", 煩到我c, 到左4歲先開始好d, 所以幾辛苦我都要帶佢去游水, 唔會比佢停.

d書都話小朋友上小學只會長高, 唔會點長肉, 所以唔洗擔心.
可能我囡囡返半日先會肥, 如果好似妳囡囡咁返全日, 一定會瘦.  而家儲肥d佢, 小三轉全日就會瘦番, 我係咁諗
[quote]
kitty 寫道:
winwin,
你女女又好喎!

乜唔係通常上左小學開頭會瘦左咩?
我大女返去探幼稚園的老師時,個個包括d 家長都話我女瘦,而我識幾個佢地都是瘦左 !

咁你女女bb時好唔好湊架 ?
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1163#
發表於 05-11-28 11:31 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你一定可以
winwin323 寫道:
我都好苛驚到時點算, 如果攪到囡囡成績退步, 我真係唔想:-|
希望呢個bb生生性性, 唔好攪到姐姐成績差.  不過話時話, 如果攪到佢阿媽~我108磅 24腰, 又唔怕wow.
[quote]
kitty 寫道:
winwin,
我果時生大女,我仔仔是小二,佢仲剛測驗添..
我大女是非常之勁難湊果隻..我果時湊到得108磅 24腰..
結果我分身不下,仔仔就在果時退步 !
老師仲問我屋企發生咩事,點解仔仔會特然退步左...
所以你真的要好好安排 !
果時我以為自己會攪得掂,因我大仔是食飽訓果隻,我諗住第二個都係咁,原來是相反..攪到考第二間小學時唔夠實力 衰左 !
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1164#
發表於 05-11-28 11:32 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

去整頭呀,真開心啦
kitty 寫道:
winwin,
咁你女女又真係好好湊喎 !
咁你女女有冇餵人奶架 ?
我女上年小一都是下午班都是瘦左 !


hin_bb,winwin,
我走 la..我煮飯加送飯加扮靚靚呀 ~

Rank: 8Rank: 8


19346
1165#
發表於 05-11-28 11:32 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

都唔係好肥姐,岩啦
kitty 寫道:
而幣而家變左 成120  28腰 呢 !

  

Rank: 5Rank: 5


3418
1166#
發表於 05-11-28 11:35 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
係呀,讀半日舒服好多

我聽聞囡囡d幼稚園同學, 一日要抄127個中文字 , 有d就話有成10樣功課, 佢地仲係返全日, 比著係我, 真係會c

不過讀半日, 阿女就舒服, 我要對佢耐d就唔多舒服  
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1167#
發表於 05-11-28 11:38 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

好承妳貴言, target係108磅 24腰, 要下年10月前達標

都係唔好啦, 減低目標 ~ 120磅 26腰, 呢個合理d, 下年10月前達標
HIN_bb 寫道:
你一定可以
[quote]
winwin323 寫道:
我都好苛驚到時點算, 如果攪到囡囡成績退步, 我真係唔想:-|
希望呢個bb生生性性, 唔好攪到姐姐成績差.  不過話時話, 如果攪到佢阿媽~我108磅 24腰, 又唔怕wow.
[/quote]   
   

Rank: 6Rank: 6


7553
1168#
發表於 05-11-28 11:54 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
唔洗遊花園架..我有人問就會一係話 ok 啦..
一係話唔掂呀...等佢地心思思..不過真係冇咩人會問..一係好熟果d 大人傾下就有 !
最幣我女女唔係查字典,是抄字典,英文打開係咁抄,中文就睇部首睇下有幾多個抄哂去,佢要抄我由佢 la..!
winwin323 寫道:
kitty,
我都好怕d家長問幾多分, 有時我都會講講下帶佢地遊花園.

如果妳囡囡肯自動自覺去查字典, 係好事黎gar, 唔好阻佢.
有鬥心都係一件好事, 只要妳o係佢身邊付導佢, 應該無問題gar.
[quote]
kitty 寫道:
winwin,
呢句真呀------"妳唔行都比佢地迫住行"
唔怪得補習舍咁好生意...個個去補習 !
不過而家d 家長都好識做..唔會成日問你幾分,佢幾分,考第幾果d...
我細女好野心大架..有一次選班長老師唔選佢返黎喊呀!
又成日想自己最叻...成日拿住本我讀書時用的英文大字典攞黎抄落張紙度,又中文字典又係咁,我叫佢唔好抄佢又唔肯,又樣樣野睇唔開,成日想做到最好,我驚佢失望咋 !
[/quote]
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1169#
發表於 05-11-28 11:56 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

hin_bb,winwin,
我個target係110 25腰..
冇 la..
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1170#
發表於 05-11-28 11:57 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係呀..而家行 la ..
HIN_bb 寫道:
去整頭呀,真開心啦
[quote]
kitty 寫道:
winwin,
咁你女女又真係好好湊喎 !
咁你女女有冇餵人奶架 ?
我女上年小一都是下午班都是瘦左 !


hin_bb,winwin,
我走 la..我煮飯加送飯加扮靚靚呀 ~
[/quote]
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3883
1171#
發表於 05-11-28 12:11 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

  

我返來啦, 好累呀.     

Rank: 8Rank: 8


19346
1172#
發表於 05-11-28 12:23 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

加油,我地同你打氣!
winwin323 寫道:
好承妳貴言, target係108磅 24腰, 要下年10月前達標

都係唔好啦, 減低目標 ~ 120磅 26腰, 呢個合理d, 下年10月前達標
[quote]
HIN_bb 寫道:
你一定可以
[quote]
winwin323 寫道:
我都好苛驚到時點算, 如果攪到囡囡成績退步, 我真係唔想:-|
希望呢個bb生生性性, 唔好攪到姐姐成績差.  不過話時話, 如果攪到佢阿媽~我108磅 24腰, 又唔怕wow.
[/quote]   [/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1173#
發表於 05-11-28 12:23 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

上星期好辛苦呀?
Minnieluo 寫道:
  

我返來啦, 好累呀.     

Rank: 8Rank: 8


19346
1174#
發表於 05-11-28 12:24 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

一陣返黎再傾啦!
kitty 寫道:
係呀..而家行 la ..
[quote]
HIN_bb 寫道:
去整頭呀,真開心啦
[quote]
kitty 寫道:
winwin,
咁你女女又真係好好湊喎 !
咁你女女有冇餵人奶架 ?
我女上年小一都是下午班都是瘦左 !


hin_bb,winwin,
我走 la..我煮飯加送飯加扮靚靚呀 ~
[/quote][/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1175#
發表於 05-11-28 12:25 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我地齊齊加油
kitty 寫道:
hin_bb,winwin,
我個target係110 25腰..
冇 la..

Rank: 5Rank: 5


3418
1176#
發表於 05-11-28 12:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

妳唔使啦   
HIN_bb 寫道:
我地齊齊加油
[quote]
kitty 寫道:
hin_bb,winwin,
我個target係110 25腰..
冇 la..
[/quote]
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1177#
發表於 05-11-28 13:00 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

要既
你仲未放工既?
winwin323 寫道:
妳唔使啦   
[quote]
HIN_bb 寫道:
我地齊齊加油
[quote]
kitty 寫道:
hin_bb,winwin,
我個target係110 25腰..
冇 la..
[/quote] [/quote]

Rank: 5Rank: 5


3418
1178#
發表於 05-11-28 13:00 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

Minnieluo 寫道:
  

我返來啦, 好累呀.     

無法啦~ 地位提升, 大姑拉, 一定係累d gar la.

話時話, 我都唔想我弟婦叫我"大姑拉", 好似好肉酸
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1179#
發表於 05-11-28 13:01 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
要既
你仲未放工既?

今日阿女留o係學校劏雞(拉小提琴)
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1180#
發表於 05-11-28 13:08 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

好啦~ 走人啦~ 明天繼續

   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖