關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1161#
發表於 08-1-24 12:44 |只看該作者
upupup......
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 12:05 發表
唔知佢仲有冇得送壽司蛋糕 & 任食甜品&drink ?
你地邊個在一月份生日呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1162#
發表於 08-1-24 12:45 |只看該作者
各位: 我吃飯去啦, 一陣再傾.

Rank: 6Rank: 6


6601
1163#
發表於 08-1-24 12:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:40 發表

咁咪同你好親囉!!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:

我都咁諗!

Rank: 6Rank: 6


6601
1164#
發表於 08-1-24 12:49 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 12:44 發表
upupup......

sorry呀!我唔係

Rank: 8Rank: 8


17382
1165#
發表於 08-1-24 12:49 |只看該作者
我呢邊4個都唔係


原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 12:44 發表
upupup......

Rank: 8Rank: 8


17382
1166#
發表於 08-1-24 12:51 |只看該作者
我都係,去mega box行下


原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:45 發表
各位: 我吃飯去啦, 一陣再傾.

Rank: 5Rank: 5


2967
1167#
發表於 08-1-24 13:36 |只看該作者
對魔怪想去99度瞓, 我叫佢地自己同99講掂, if really, 應該ok.
may i reconfirm tomorrow??

原文章由 多利是 於 08-1-24 12:22 發表


見到我, 又係約腳既時間

請問天晚有無局呢?? 我又班到張 permit wor...

記憶所及, cy, fun, jerry媽都得, 加埋我 = 成局????

Please reconfirm, thanks :k ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
1168#
發表於 08-1-24 13:40 |只看該作者
of course no problem la 打牌, 我最鍾意

原文章由 多利是 於 08-1-24 12:22 發表


見到我, 又係約腳既時間

請問天晚有無局呢?? 我又班到張 permit wor...

記憶所及, cy, fun, jerry媽都得, 加埋我 = 成局????

Please reconfirm, thanks :k ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1169#
發表於 08-1-24 13:51 |只看該作者
COME COME

我聽晚2大2小,thanks

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1170#
發表於 08-1-24 13:57 |只看該作者
仲未買齊保暖物件
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:51 發表
我都係,去mega box行下

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1171#
發表於 08-1-24 13:58 |只看該作者
OK.  等你好消息
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 13:36 發表
對魔怪想去99度瞓, 我叫佢地自己同99講掂, if really, 應該ok.
may i reconfirm tomorrow??

Rank: 6Rank: 6


8125
1172#
發表於 08-1-24 14:08 |只看該作者
cy

good! wait for you

原文章由 cyclmama 於 08-1-24 01:36 PM 發表
對魔怪想去99度瞓, 我叫佢地自己同99講掂, if really, 應該ok.
may i reconfirm tomorrow??

Rank: 6Rank: 6


6601
1173#
發表於 08-1-24 14:11 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 13:57 發表
仲未買齊保暖物件

可能想shop 其他野呢!

Rank: 6Rank: 6


6601
1174#
發表於 08-1-24 14:14 |只看該作者
出面大風又落雨,好濕凍呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1175#
發表於 08-1-24 14:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 13:51 發表
COME COME

我聽晚2大2小,thanks

ok

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1176#
發表於 08-1-24 14:15 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 14:14 發表
出面大風又落雨,好濕凍呀!

:D :D :D 我lee邊都落毛毛雨!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1177#
發表於 08-1-24 14:16 |只看該作者
come come:

頭先食左咩呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1178#
發表於 08-1-24 14:23 |只看該作者
買齊啦,頭先去買多2件溥衫,我d團友去聽完茶會了佢地話最凍大約係零度,咁都唔係好凍我上年買果d保暖物件全部頂得住有餘

原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 13:57 發表
仲未買齊保暖物件

Rank: 8Rank: 8


17382
1179#
發表於 08-1-24 14:25 |只看該作者
有小小雨,好凍又唔係唔凍又唔係

原文章由 KY2004 於 08-1-24 14:14 發表
出面大風又落雨,好濕凍呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1180#
發表於 08-1-24 14:26 |只看該作者
我又要出街做野.....唔正常
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖