關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1161#
發表於 08-1-2 23:36 |只看該作者
cy

你囡好單純,好攪笑...

我麵知無得代換架啦..呻下je...:-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1162#
發表於 08-1-3 08:53 |只看該作者
morning!!!
各位我應該下午可以再上黎啦...


雪文: 一陣call courier send碟比你可以嗎? 如果唔得你打電話比我, 早上唔可以成日煲住bk.

love: 你幾時出發去歐洲????

Rank: 6Rank: 6


6601
1163#
發表於 08-1-3 09:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 08:53 發表
morning!!!
各位我應該下午可以再上黎啦...


雪文: 一陣call courier send碟比你可以嗎? 如果唔得你打電話比我, 早上唔可以成日煲住bk.

love: 你幾時出發去歐洲???? ...

come come:

下晝上返來就好喇。

你諗住叫love love買LV定Guccx個餃子袋呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1164#
發表於 08-1-3 09:26 |只看該作者
Morning !

come,星期六飲茶等陣再confirm,因我唔見咗我仔今個月集會的時間表, 我要等Miss復我.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1165#
發表於 08-1-3 09:29 |只看該作者
Good Morning!!!

咁你有無解釋比亞女知
原文章由 cyclmama 於 08-1-2 19:50 發表
x本出咗個廣告,咪話踩唔爆gei, 亞女叫我買俾佢, 佢話個波唔爆好襟玩, 我問佢知唔知muk嘢係安全套, 佢答係好安全gei 波波ops:" /> ops:" />
我同honey笑到   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1166#
發表於 08-1-3 09:32 |只看該作者
come,碟都係親自交收啦.


原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 08:53 發表
morning!!!
各位我應該下午可以再上黎啦...


雪文: 一陣call courier send碟比你可以嗎? 如果唔得你打電話比我, 早上唔可以成日煲住bk.

love: 你幾時出發去歐洲???? ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1167#
發表於 08-1-3 09:35 |只看該作者
昨日C6開咗聲叫99落來, 希望是批二星期, 咁我一定會忍到佢夠期的.  跟你哋跟得多, 學會忍忍忍

Rank: 6Rank: 6


6601
1168#
發表於 08-1-3 09:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 09:35 發表
昨日C6開咗聲叫99落來, 希望是批二星期, 咁我一定會忍到佢夠期的.  跟你哋跟得多, 學會忍忍忍

雪雪:

相信你做得到的。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1169#
發表於 08-1-3 09:42 |只看該作者
係lor, 忍下lor, 你得gei
原文章由 雪文 於 08-1-3 09:35 發表
昨日C6開咗聲叫99落來, 希望是批二星期, 咁我一定會忍到佢夠期的.  跟你哋跟得多, 學會忍忍忍

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1170#
發表於 08-1-3 09:43 |只看該作者
KY,都係個句, 求人是好難的, 自己做唔到, 就要學會忍囉.


原文章由 KY2004 於 08-1-3 09:38 發表

雪雪:

相信你做得到的。

Rank: 6Rank: 6


6601
1171#
發表於 08-1-3 09:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 09:43 發表
KY,都係個句, 求人是好難的, 自己做唔到, 就要學會忍囉.

雪雪:

我地十卜你呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1172#
發表於 08-1-3 10:12 |只看該作者
morning all

Rank: 8Rank: 8


17382
1173#
發表於 08-1-3 10:15 |只看該作者
年初一晚


原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 08:53 發表
morning!!!
各位我應該下午可以再上黎啦...


雪文: 一陣call courier send碟比你可以嗎? 如果唔得你打電話比我, 早上唔可以成日煲住bk.

love: 你幾時出發去歐洲???? ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1174#
發表於 08-1-3 10:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-3 10:15 發表
年初一晚

love!

Rank: 8Rank: 8


17382
1175#
發表於 08-1-3 10:20 |只看該作者
morning

原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:17 發表

love!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1176#
發表於 08-1-3 10:25 |只看該作者
KY,你呢排Lunch仲係食面包嗎 ??  仲有無請個工人呀 ?


原文章由 KY2004 於 08-1-3 09:54 發表

雪雪:

我地十卜你呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1177#
發表於 08-1-3 10:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:25 發表
KY,你呢排Lunch仲係食面包嗎 ??  仲有無請個工人呀 ?

雪雪:

唔係喇!有時出街食,所以fat左好多。
工人有呀!不過7月約滿lu,遲少少都要搵定新工人喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1178#
發表於 08-1-3 10:29 |只看該作者
今日冇琴日咁凍,但我都帶條冷頸巾,條頸暖D嘛,我D咳都未好+喉嚨痛(咳到痛)。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1179#
發表於 08-1-3 10:30 |只看該作者
KY, 請工人好貴呀, 好在你叻女有份工搞得掂.  你都要加油呀.

原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:28 發表

雪雪:

唔係喇!有時出街食,所以fat左好多。
工人有呀!不過7月約滿lu,遲少少都要搵定新工人喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1180#
發表於 08-1-3 10:32 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:30 發表
KY, 請工人好貴呀, 好在你叻女有份工搞得掂.  你都要加油呀.

雪雪:

咪冇$剩囉!
‹ 上一主題|下一主題