註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 08:53 發表 morning!!! 各位我應該下午可以再上黎啦... 雪文: 一陣call courier send碟比你可以嗎? 如果唔得你打電話比我, 早上唔可以成日煲住bk. love: 你幾時出發去歐洲???? ...
子爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-2 19:50 發表 x本出咗個廣告,咪話踩唔爆gei, 亞女叫我買俾佢, 佢話個波唔爆好襟玩, 我問佢知唔知muk嘢係安全套, 佢答係好安全gei 波波ops:" /> ops:" /> 我同honey笑到 ...
原文章由 雪文 於 08-1-3 09:35 發表 昨日C6開咗聲叫99落來, 希望是批二星期, 咁我一定會忍到佢夠期的. 跟你哋跟得多, 學會忍忍忍
原文章由 KY2004 於 08-1-3 09:38 發表 雪雪: 相信你做得到的。
原文章由 雪文 於 08-1-3 09:43 發表 KY,都係個句, 求人是好難的, 自己做唔到, 就要學會忍囉.
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-3 10:15 發表 年初一晚
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:17 發表 love!
原文章由 KY2004 於 08-1-3 09:54 發表 雪雪: 我地十卜你呀!
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:25 發表 KY,你呢排Lunch仲係食面包嗎 ?? 仲有無請個工人呀 ?
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:28 發表 雪雪: 唔係喇!有時出街食,所以fat左好多。 工人有呀!不過7月約滿lu,遲少少都要搵定新工人喇!
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:30 發表 KY, 請工人好貴呀, 好在你叻女有份工搞得掂. 你都要加油呀.