關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1161#
發表於 07-11-14 12:29 |只看該作者
但如果佢唔肯, 你要同佢爭, 要洗好多律師費

又如果佢比你住, 佢供唔到, 又點呢

你要諗埋呢d 問題:-|
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:26 硐表
試過,over咗,禽晚問咗lawyer,我可以要求c6俾間屋我同對寶貝住.

Rank: 5Rank: 5


2967
1162#
發表於 07-11-14 12:29 |只看該作者
我同佢講佢欠我,個女pk覺得對我唔住,叫佢話俾我知.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 12:23 硐表
好近下ja wor 你咁勁知佢屋企係邊
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1163#
發表於 07-11-14 12:32 |只看該作者
thanks, 同屋企人傾吓,如果c6肯俾間屋我地住,就唔打算搬.
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:27 硐表
cy,

房協可以嗎?

http://www.hkhs.com/chi/business/rentapply.asp
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1164#
發表於 07-11-14 12:32 |只看該作者
我fd離婚, 佢無做野, 申請法援, 同佢前夫爭個仔, 攪左年幾兩年, 佢老公就自己請律師同我fd 打, 佢前夫洗左1x萬律師費

Rank: 8Rank: 8


17382
1165#
發表於 07-11-14 12:33 |只看該作者
可見既將來:如果你同c6真係反曬面而你c6又要同條女pk一齊,你估你個c6肯唔肯就咁比間屋你地3母子住??!!而條女pk又會唔會咁順’嘆’肯叫c6比間屋你 好多好多問題你要諗定後路:-| :-| :-|  



原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:26 硐表
試過,over咗,禽晚問咗lawyer,我可以要求c6俾間屋我同對寶貝住.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1166#
發表於 07-11-14 12:34 |只看該作者
咁當然最好就係佢比間屋你住la
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:32 硐表
thanks, 同屋企人傾吓,如果c6肯俾間屋我地住,就唔打算搬.

Rank: 5Rank: 5


2967
1167#
發表於 07-11-14 12:35 |只看該作者
我諗過la,佢屋企人超鍚對寶貝,一定唔會睇住佢地c.我會慢慢再安排.
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:29 硐表
但如果佢唔肯, 你要同佢爭, 要洗好多律師費

又如果佢比你住, 佢供唔到, 又點呢

你要諗埋呢d 問題:-|
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1168#
發表於 07-11-14 12:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:34 硐表
咁當然最好就係佢比間屋你住la

怕就怕在唔住得幾耐囉, 姑終間屋都係佢老公一個人名.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1169#
發表於 07-11-14 12:36 |只看該作者
我都係咁諗, 個女仔唔會咁順灘比你地住

佢一個唔覺意賣左你都奈佢唔何
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 12:33 硐表
可見既將來:如果你同c6真係反曬面而你c6又要同條女pk一齊,你估你個c6肯唔肯就咁比間屋你地3母子住??!!而條女pk又會唔會咁順’嘆’肯叫c6比間屋你 好多好多問題你要諗定後路:-| :-| :-|  



...

Rank: 8Rank: 8


17382
1170#
發表於 07-11-14 12:39 |只看該作者
條女pk明玩野啦,辦x曬可憐 又辦x曬同情你咁,特登叫你c6講比你知等你頂唔順自動退出ja,你條c6又會覺得條女pk真係好心地會諗對你唔住

小佢老味



原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:29 硐表
我同佢講佢欠我,個女pk覺得對我唔住,叫佢話俾我知.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1171#
發表於 07-11-14 12:39 |只看該作者
事實係佢屋企人錫唔代表佢錫
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:35 硐表
我諗過la,佢屋企人超鍚對寶貝,一定唔會睇住佢地c.我會慢慢再安排.

Rank: 5Rank: 5


2065
1172#
發表於 07-11-14 12:40 |只看該作者
CONCERT, 我最鐘意睇亞梅,其他的, 唱得吾跳得 OR 唱得吾跳得。己經無興趣睇, 一來又貴, 山頂位又吾想坐同睇电视無乜分別:-| :-|

原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 12:26 硐表
睇過幾次演唱會, 係城城最好睇, 第2係eason chan,  楊千嬅, gigi同許志安都 (side$$).

Rank: 5Rank: 5


2967
1173#
發表於 07-11-14 12:40 |只看該作者
我諗短期內都要同c6一齊住,我已經有哂心理準備.e+我只將所有gei心機,精神擺哂向寶貝到.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1174#
發表於 07-11-14 12:40 |只看該作者
有錢就話有得打,無錢攪就只可一個”拖’字

原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:32 硐表
我fd離婚, 佢無做野, 申請法援, 同佢前夫爭個仔, 攪左年幾兩年, 佢老公就自己請律師同我fd 打, 佢前夫洗左1x萬律師費

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1175#
發表於 07-11-14 12:41 |只看該作者
我咁諗, 如果層樓有$賺, 要求佢轉名比你

不過都係妄想, 佢應該唔肯, 如果肯, 當初就唔會唔落你名la

Rank: 8Rank: 8


17382
1176#
發表於 07-11-14 12:42 |只看該作者
我覺得,一講到個錢字就 加上佢c6都唔係有錢


原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:34 硐表
咁當然最好就係佢比間屋你住la

Rank: 8Rank: 8


17382
1177#
發表於 07-11-14 12:44 |只看該作者
係既,一時間都急唔來,慢慢諗下之後點攪:(

原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:35 硐表
我諗過la,佢屋企人超鍚對寶貝,一定唔會睇住佢地c.我會慢慢再安排.

Rank: 8Rank: 8


17382
1178#
發表於 07-11-14 12:45 |只看該作者
就係擔心呢個問題啦,係呀開頭就咩都話得得得,之後就咩都話唔得架啦:evil: :evil:



原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 12:35 硐表

怕就怕在唔住得幾耐囉, 姑終間屋都係佢老公一個人名.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1179#
發表於 07-11-14 12:46 |只看該作者
咪就係lor, cy又有做野, 申請法援都可以要contribute 一 d 律師費
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 12:40 硐表
有錢就話有得打,無錢攪就只可一個”拖’字

Rank: 8Rank: 8


17382
1180#
發表於 07-11-14 12:47 |只看該作者
係架,我就諗得再衰d,佢一個唔覺意賣左你都奈佢唔何不特止,佢大不了咪買過第2間之ma


原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:36 硐表
我都係咁諗, 個女仔唔會咁順灘比你地住

佢一個唔覺意賣左你都奈佢唔何
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖