關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1161#
發表於 07-11-2 17:01 |只看該作者
表妹以前學過,e+係間salon做修甲、化妝..d明星幫親,gei未來老公就係佢同事,不過佢間salon收好貴,所以我冇係佢到做負離子
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:18 硐表

你表妹係咪做美容架???????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1162#
發表於 07-11-2 17:02 |只看該作者
2
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 16:56 硐表
今日個市跌左一千點 , 不過我都有入市:

你入左乜野, d指引我啦.

尋日咪同你地講個同事介紹2357比我, 一日就坐boat, 佢今朝返黎同我講唔好意思, 我咪話囉: 有乜唔好意思, 個市邊個可預知? 佢個樣好似好對我唔住……
講真, 我真係無野喎, 入唔入自己決定加嘛!

Rank: 5Rank: 5


3212
1163#
發表於 07-11-2 17:03 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 16:56 硐表
今日個市跌左一千點 , 不過我都有入市:


你都好.......可以撿到貨, 公起公起, 我個d之前買落, 今日擇曬下都啦 !!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1164#
發表於 07-11-2 17:04 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 16:59 硐表
我直頭無整過 (因我 d 甲唔靚 gar  掘雷'除'咁:-x )

我仲以為你鐘意修下甲架添!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1165#
發表於 07-11-2 17:04 |只看該作者
ok, no problem
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 16:50 硐表

一於係 lee 樹等啦, 6:50pm , ok?
cy >>>>你得唔得?  (如果唔得我就約番地鐵等)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1166#
發表於 07-11-2 17:05 |只看該作者
1
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:03 硐表


你都好.......可以撿到貨, 公起公起, 我個d之前買落, 今日擇曬下都啦 !!!!!!!!!!!!!!!

你又係買左貴貨??????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1167#
發表於 07-11-2 17:05 |只看該作者
係呀, 你行開就好似BK咁, close咗佢囉.

我老公今晚同明日都OT, 唔使上深圳囉.

明天下午有無人一齊飲茶, 約緊phoene同becky .


原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:50 硐表
雪文: 你真係醒目, 估倒我講乜野? 而家xx又c左返黎, 如果我同你講icon, 佢實知我係部腦度攪野, 所以我要話"公仔"......

因公司我winfax 係我度收, 佢地成日開我部機來睇的! ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1168#
發表於 07-11-2 17:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:56 硐表
Fun: 你有無去開邊度僇手/腳甲架?????   


come come, 你都好鐘意去修甲wo….. 我好怕, 怕痛之餘又怕個d 工具唔cleaning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1169#
發表於 07-11-2 17:09 |只看該作者
OK, 你哋會見到我個二件.( 小朋友)


原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:00 硐表


ok la>..... 各位.....
6:45-6:55 不見不散啦.....

Rank: 5Rank: 5


3212
1170#
發表於 07-11-2 17:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:05 硐表
1
你又係買左貴貨??????????????????


前幾日啦....... 琴日見仲好地地, 冇muk野, 不過好少啫.......擺下先law.......

Rank: 5Rank: 5


4210
1171#
發表於 07-11-2 17:10 |只看該作者
其實我都唔識架, 係我老公有d心得, 今日佢打黎叫我入左隻992, , 之前都賺到果d都係撞彩咋

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:02 硐表
2
你入左乜野, 比d指引我啦.

尋日咪同你地講個同事介紹2357比我, 一日就坐boat, 佢今朝返黎同我講唔好意思, 我咪話囉: 有乜唔好意思, 個市邊個可預知? 佢個樣好似好對我唔住咁……
講真, 我真係無野喎 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1172#
發表於 07-11-2 17:11 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:06 硐表


come come, 你都好鐘意去修甲wo….. 我好怕, 怕痛之餘又怕個d 工具唔cleaning

我都唔係好想架咋, 2個腳指公都有倒甲”, 自己剪唔倒, 所以先比人修!

Rank: 5Rank: 5


3212
1173#
發表於 07-11-2 17:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:09 硐表
OK, 你哋會見到我個二件.( 小朋友)

咁開心, 帶埋佢地一齊食.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1174#
發表於 07-11-2 17:13 |只看該作者
7
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:09 硐表


前幾日啦....... 琴日見仲好地地, 冇muk野, 不過好少啫.......擺下先law.......

我果隻衰野就新鮮滾熱辣, 尋日一買即set boat!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1175#
發表於 07-11-2 17:13 |只看該作者
明天請問有無人一齊去觀塘飲茶 ????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1176#
發表於 07-11-2 17:14 |只看該作者
992係邊隻?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:10 硐表
其實我都唔識架, 係我老公有d心得, 今日佢打黎叫我入左隻992, , 之前都賺到果d都係撞彩咋

Rank: 5Rank: 5


4210
1177#
發表於 07-11-2 17:16 |只看該作者
前幾日入果d, 今日都跌, 但係我又唔想蝕住沽左佢, 所以都係擺下先..

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:09 硐表


前幾日啦....... 琴日見仲好地地, 冇muk野, 不過好少啫.......擺下先law.......

Rank: 5Rank: 5


3212
1178#
發表於 07-11-2 17:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:11 硐表

我都唔係好想架咋, 因2個腳指公都有”倒甲”, 自己剪唔倒, 所以先比人修!

咁又真係冇得揀.......:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1179#
發表於 07-11-2 17:19 |只看該作者
雪文: 我唔得閒呀!

Rank: 5Rank: 5


4210
1180#
發表於 07-11-2 17:20 |只看該作者
幾多點呀?早茶, 我唔黎架

原文章由 雪文 於 07-11-2 17:13 硐表
明天請問有無人一齊去觀塘飲茶 ????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖