關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1161#
發表於 07-10-5 14:44 |只看該作者
視藝堂要加.

C啦, 有些擔心我仔今日會否去圍棋班, 會否忘記咗呢 ??

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:39 硐表
吓...乜要做動物圖 我地直頭冇做到 wor

Rank: 4


679
1162#
發表於 07-10-5 14:46 |只看該作者
11月頭ok, 亞女11月底要exam.不過我唔識踏單車,亞女ok
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:41 硐表
11月有無人有興趣去踏單車呀??????????????????
bbq?????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1163#
發表於 07-10-5 14:46 |只看該作者
唔難唔難 不過首要係夠精神,唔夠精神既話你講咩佢都難入腦,不如留番啖氣好過

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:30 硐表
做齊晒都幾難 wor (比著我)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1164#
發表於 07-10-5 14:47 |只看該作者
咁快買倒新貨!
而家天氣未涼, 唔想買冬天衫住…………….


原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:36 硐表
有 d 都 ok.  我頭先買左一條桃紅色冷披肩(81折)

Rank: 8Rank: 8


17382
1165#
發表於 07-10-5 14:48 |只看該作者
唔係去科大嗎

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:41 硐表
11月有無人有興趣去踏單車呀??????????????????
bbq?????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1166#
發表於 07-10-5 14:52 |只看該作者
我隻佬話改11月10日去南丫島.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1167#
發表於 07-10-5 14:53 |只看該作者
Love: 我忘記左, 11月去科大, 12月先踏單車啦.

Katiekma: 希望你一請即啱心水!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:48 硐表
唔係去科大嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1168#
發表於 07-10-5 14:57 |只看該作者
我覺得南丫島好似無乜野玩?!?!? 長洲仲可以踏下單車, 食小食, 坐沙灘玩
. (不過南丫島我係n年前去, 而家可能多左玩意)


原文章由 雪文 於 07-10-5 14:52 硐表
我隻佬話改11月10日去南丫島.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1169#
發表於 07-10-5 14:58 |只看該作者
係? 唔通抄留手冊

放學前會有廣播的 (唔洗擔心)
阿仔昨天上普通話, 返黎同我地講 '超悶' 話冇遊戲玩 wor.....

原文章由 雪文 於 07-10-5 14:44 硐表
視藝堂要加.

C啦, 有些擔心我仔今日會否去圍棋班, 會否忘記咗呢 ??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1170#
發表於 07-10-5 15:00 |只看該作者
各位, 我又要出街喇, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1171#
發表於 07-10-5 15:04 |只看該作者
長洲去過拉,呢次去南丫嘛, 到處行到走, 有新鮮感多D嘛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1172#
發表於 07-10-5 15:07 |只看該作者
超悶 ?? 我仲以為有唱歌添.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:58 硐表
阿仔昨天上普通話, 返黎同我地講 '超悶' 話冇遊戲玩 wor.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1173#
發表於 07-10-5 15:07 |只看該作者
科大近近地嗎

katiema,係啦,比人教唔洗傷感情:-|

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:53 硐表
Love: 我忘記左, 咁11月去科大, 12月先踏單車啦.

Katiekma: 希望你一請即”啱心水”啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1174#
發表於 07-10-5 15:09 |只看該作者
南丫島我未去過,不過聽講好快行完

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:57 硐表
我覺得南丫島好似無乜野玩?!?!? 長洲仲可以踏下單車, 食小食, 坐沙灘玩
水. (不過南丫島我係n年前去, 而家可能多左玩意)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1175#
發表於 07-10-5 15:11 |只看該作者
都啱嘅!  
你地有無去過monkey山呀???果度d monkey唔怕人, 我同亞女都睇得好happy, 佢地好攪笑, 成日摷垃圾桶.....
不過有d monkey的眼神都幾凶惡, 我都少少
原文章由 雪文 於 07-10-5 15:04 硐表
長洲去過拉,呢次去南丫嘛, 到處行到走, 有新鮮感多D嘛

Rank: 8Rank: 8


17382
1176#
發表於 07-10-5 15:13 |只看該作者


原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 15:00 硐表
各位, 我又要出街喇, 88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1177#
發表於 07-10-5 15:15 |只看該作者
行就2小時, 咁吃埋飯, 來回船.  都要6小時掛.

咁星期天我可能去黄埔, 你哋話的冒險樂園玩

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:09 硐表
南丫島我未去過,不過聽講好快行完

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1178#
發表於 07-10-5 15:15 |只看該作者
你仔有無叫"悶"???????
你地明天點個要返工呀???????????????
原文章由 雪文 於 07-10-5 15:07 硐表
超悶 ?? 我仲以為有唱歌添.

Rank: 4


679
1179#
發表於 07-10-5 15:17 |只看該作者
我三年前去過,都係去沙灘玩同行去另一方邊碼頭.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:09 硐表
南丫島我未去過,不過聽講好快行完

Rank: 4


679
1180#
發表於 07-10-5 15:19 |只看該作者
我個兩個去親冒險樂園都唔原走
原文章由 雪文 於 07-10-5 15:15 硐表
行就2小時, 咁吃埋飯, 來回船.  都要6小時掛.

咁星期天我可能去黄埔, 你哋話的冒險樂園玩
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖