關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1161#
發表於 07-8-13 15:43 |只看該作者
雪文,

see this http://ytit.bgca.org.hk/book.html

油塘明愛

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1162#
發表於 07-8-13 15:43 |只看該作者
但如果無人湊, 都無辦法wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:42 發表
樓下有補習舍,放學到6點幾好似係1千多d一個月,
但係補習舍極度容易學壞,
可以的話都唔好去

Rank: 8Rank: 8


17382
1163#
發表於 07-8-13 15:45 |只看該作者
小童群益會好似有

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:43 發表
雪文,

see this http://ytit.bgca.org.hk/book.html

油塘明愛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1164#
發表於 07-8-13 15:46 |只看該作者
要去成個月咁耐, 唔想求你99都唔得啦, 叫你老公問下佢啦!
一個細路仔係屋企好危險架!!!
原文章由 雪文 於 07-8-13 15:24 發表
一個月掛.  我媽想唔去, 但我話我老豆年紀大, 我媽去埋好照顧.
我都要諗住啦, 到時我細佬的BB出世坐月, 我媽都可能唔得閑.

hoganmama,我無問人呀, 自己咁諗.  lunch時我仲諗俾key我仔自己返屋企.  要我開聲 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1165#
發表於 07-8-13 15:47 |只看該作者
唔好比佢一個人係屋企, 太危險
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 15:46 發表
要去成個月咁耐, 唔想求你99都唔得啦, 叫你老公問下佢啦!
一個細路仔係屋企好危險架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1166#
發表於 07-8-13 15:49 |只看該作者
你哋樓下有補習社嗎 ?  全部要過馬路的, 校車又唔肯同我車過對面.  我上年問過拉.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:42 發表
樓下有補習舍,放學到6點幾好似係1千多d一個月,
但係補習舍極度容易學壞,
可以的話都唔好去

Rank: 8Rank: 8


17382
1167#
發表於 07-8-13 15:49 |只看該作者
咁又係:-|

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:43 發表
但如果無人湊, 都無辦法wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1168#
發表於 07-8-13 15:50 |只看該作者
呢間熱爆加, 要抽籤先有.


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:45 發表
小童群益會好似有

Rank: 8Rank: 8


17382
1169#
發表於 07-8-13 15:50 |只看該作者
agreex100

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:47 發表
唔好比佢一個人係屋企, 太危險

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1170#
發表於 07-8-13 15:52 |只看該作者
我聽亞仔個同學媽咪講過, 平田個間ymca, 可以坐校車去到跟住有嬸嬸出黎接佢地入去補習gar, 不過藍田會唔會遠?

Rank: 8Rank: 8


17382
1171#
發表於 07-8-13 15:52 |只看該作者
商場都有一間呀,有d補習舍可以代接小朋友架你可以問問,
另外校車why唔肯車過去

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 15:49 發表

Rank: 8Rank: 8


17382
1172#
發表於 07-8-13 15:53 |只看該作者
:-| :-| :-| 咁就頭痛


原文章由 雪文 於 07-8-13 15:50 發表
呢間熱爆加, 要抽籤先有.

Rank: 8Rank: 8


17382
1173#
發表於 07-8-13 15:54 |只看該作者
係架好多都包接佢地入去補習gar wor

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:52 發表
我聽亞仔個同學媽咪講過, 平田個間ymca, 可以坐校車去到跟住有嬸嬸出黎接佢地入去補習gar, 不過藍田會唔會遠?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1174#
發表於 07-8-13 15:56 |只看該作者
你要快d, d機構gei補習班我估都幾full, 因為私營gei要成千蚊

Rank: 5Rank: 5


3212
1175#
發表於 07-8-13 15:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:47 發表
唔好比佢一個人係屋企, 太危險


係呀!!!....... 搵個相熟的同學仔媽媽, 或者暫托得唔得....

Rank: 8Rank: 8


17382
1176#
發表於 07-8-13 15:57 |只看該作者
如果要等可以照排住隊先,如果輪到咪再決定報唔報名:

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:56 發表
你要快d問, 呢d機構gei補習班我估都幾full, 因為私營gei要成千蚊

Rank: 8Rank: 8


17382
1177#
發表於 07-8-13 16:00 |只看該作者
9月去印尼,e+都8月13號 都幾快到

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:56 發表
你要快d問, 呢d機構gei補習班我估都幾full, 因為私營gei要成千蚊

Rank: 5Rank: 5


2977
1178#
發表於 07-8-13 16:00 |只看該作者
Just completed a Master course. Long time no see...

原文章由 雪文 於 07-8-13 15:27 發表
: : : :

Rank: 8Rank: 8


17382
1179#
發表於 07-8-13 16:03 |只看該作者
公起曬公起曬


原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 16:00 發表
Just completed a Master course. Long time no see...

Rank: 5Rank: 5


2977
1180#
發表於 07-8-13 16:04 |只看該作者
thank, but i shall take the Master of Chinese Business Law soon... being lawyer....

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 16:03 發表
公起曬公起曬
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖