關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4868
1141#
發表於 07-6-8 21:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

恭喜曬~真係鄧你開心呀~你入左邊間學校呀?

阿囝6月尾先6個月呀~[quote]
yeeli 寫道:
hayamama

KlnTong聖x撒,好喎,希望你可以入返原校. 有消息返

Rank: 4


988
1142#
發表於 07-6-8 22:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

多謝你, 好好彩, 我仔入咗保良馮x,而我仔仔有好多同學仔入咗你女女個間.

Rank: 5Rank: 5


4868
1143#
發表於 07-6-8 22:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,  

真係好開心呀, 你囝囝讀邊間幼稚園呀?[quote]
yeeli 寫道:
elaineho73

多謝你, 好好彩, 我仔入

Rank: 4


988
1144#
發表於 07-6-8 22:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

working

唔該你,我只係知tko英中只得迦x主恩一間,所以一定競爭大,而跨區選中學,當然我最想仔仔入觀塘瑪利x,因為我朋友個仔讀僅,校風又好.
如果 TKO BAND 1 生 去抽 觀塘 BAND 1 英中. 又會比人降 BANDING
呢道唔係好明,點解會降 BANDING????

Rank: 3Rank: 3


280
1145#
發表於 07-6-8 23:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

working

我想如我叩門也只有油基法了, 因他可在14/6前交表, 而其他我已在8/6, 9/6 12:00前交表了.

Rank: 5Rank: 5


2422
1146#
發表於 07-6-8 23:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73:

你仔仔個樣都好靚仔wor , 睇見你兩個女之後有個細佬, 我都好想知道自己下個可唔可以好似你咁生個細佬呀 .

yeeli:

我同你一樣都好想知點解誇區會降banding呀 , 講真之前都有考慮藍循及李x強, 不過後來想真d, 都係唔想將d時間浪費響坐車到, 跟住先無再想誇區, 諗住阿女六年後讀得叻就考出去, 不過不失就留番tko, 不過就唔知有樣野係誇區降banking.

miholo:

咁你聽日會去邊間叩門呀, 我聽日將天係第一組呀, 咁你呢?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
1147#
發表於 07-6-8 23:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli & alkyng

我當然想兩個都去, 但很趕   我今攻問了馮晴考多久, 她說約30分鐘, 即預10:05-10:10之內離開, 如有的士在門口就好如沒有呢 ?     c 緊囉 !
將天真好人, 我對她說我有事很緊時間可否遲些, 她說10:30一定要到因筆試是同時間進行, 最好在10:15分前到, 我說可能要遲5-10分鐘她問我第幾組及會幫我寫下告知負責老師.    她真好人
當然我不想趕, 因對小朋友來說一點準備心情都沒有便進場.我的心15/16 , 因仔仔老師叫我選將天為首, 但我當然想兩間都等機會, 說真將天不一定收我仔仔..馮晴也是...

Rank: 3Rank: 3


280
1148#
發表於 07-6-8 23:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我朋友是在將官小做老師, 其實她一向叫我往官塘讀的.
只是一直想如仔仔真是在官塘讀那我們全家很定搬在九龍灣因近爺爺及我媽媽家, 連我細老一家也在九龍灣, 細老時時都想我搬近他

Rank: 5Rank: 5


2422
1149#
發表於 07-6-8 23:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

咁就好喇, 一間早d一間遲少少, 咁兩間都面試到 , 你有無想過, 如果兩間都收你仔仔時, 我怕你到時又有排煩呀, 都唔知揀邊間好.   .

我今日幫阿女練習對答, 佢竟然響到玩玩下.... , 真係比佢激cccc呀 :evil: , 都唔知阿媽個心有幾驚張架 , 我仲要問佢 how old are you? 佢竟然答我 i am fine, thank you.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1150#
發表於 07-6-8 23:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

其實每個家長0既想法真係好唔同, 最緊要自己接受到就ok, 我自己反而想個女近d屋企, 始終有乜野突發事都可以快d去到學校, 佢地再大d又可以突擊下, 佢地有無學壞, 而且小學生星期六好多時都要返學校的, 又唔知有無得坐校車(星期六), 到時又要自己接送, 我覺得除非獨生子女還可以, 如果屋企仲有件要照顧的, 咁我又會覺得好難分配   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


499
1151#
發表於 07-6-8 23:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HI ^^ 大家好 ^^
          我想請問下以下尼兩間小學既資料,如:校風、功課、老師等等等等既問題 ^^,麻煩大家^^
          1 ) 天主教聖安德肋小學
             2 ) 基督教循道衛理小學
      
以笑臉迎接每一天 , 以信心去對抗逆境  ^0^
一個人的快樂 , 不是因為他/她擁有得多 , 而是因為他/她計較得少 ^0^
因為愛,學會珍惜.因為愛,學會不捨.因為愛,你要學會放下.
每個人都有一顆慈悲心,視乎你有沒有好好運用它. 慈=施予別人快樂, 悲=拔走別人痛苦.


Rank: 4


988
1152#
發表於 07-6-9 00:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:
你安排好時間兩間都可以去真好,係咪兩間都要筆試??你仔仔一定有間成功.加油.
你老師朋友話好多呢d學生轉去佢地到,係咪指馮既學生呀??

alkyng
其實我同你想法一樣,都想近自己,少少車程就可以接受,我朋友個仔讀聖安當要6:00am就坐校車,重要一個幾鐘,所以我聽到都驚,
佢地再大d又可以突擊下,呢個我又無想過,又幾好喎突擊接放學     
你女女都要加油
  

Rank: 3Rank: 3


280
1153#
發表於 07-6-9 00:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

哈哈, 我也想過如兩間都收那我選將天多些. 1/近我 2/   是老師&朋友都叫我.但以我性格一定又是15/16 哈哈

我仔仔一向都是問他 how old are you?他一定答i am fine, thank you.  算吧 ! 都是這句看他自己及運氣吧!

Rank: 3Rank: 3


280
1154#
發表於 07-6-9 00:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

[size=x-small]其實每個家長0既想法真係好唔同, 最緊要自己接受到就ok, 我自己反而想個女近d屋企, 始終有乜野突發事都可以快d去到學校, 佢地再大d又可以突擊下, 佢地有無學壞, 而且小學生星期六好多時都要返學校的, 又唔知有無得坐校車(星期六), 到時又要自己接送, 我覺得除非獨生子女還可以, 如果屋企仲有件要照顧的, 咁我又會覺得好難分配  


我也想過所以如真的在官塘讀書, 便要搬往近爺爺&婆婆&細老囉! 否則誰人幫我看小朋友,其實他們全住在很近的.
不過, 我因同意妳的說法所以我從一開始已選將軍澳了.

Rank: 3Rank: 3


294
1155#
發表於 07-6-9 12:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

無論如何都希望各位家長能夠入讀自己喜歡的學校. 各位小朋友讀書開開心心. 


由 MIHOLO 於 2007-06-08 23:06:03working

我想如我叩門也只有油基法了, 因他可在14/6前交表, 而其他我已在8/6, 9/6 12:00前交表了.

Rank: 3Rank: 3


280
1156#
發表於 07-6-9 13:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

working

妳仔仔是否考入基顯 ?

Rank: 3Rank: 3


280
1157#
發表於 07-6-9 13:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

今早我老公已每一步都向我報告 但真很緊張呢
第一個電話說: 我同仔仔等候面試 及見到很多同學仔 (時間是9:54AM) 呀 重未開始  
第二個電話就說: 我現坐的士趕往將天 ,順便我同仔仔說加油 此校真不錯因你能入此校則以後媽咪可以送你上學, 姐姐可以送飯給你, 盡力.     他聽了不知幾
開心.(時間: 10:10左右)
第三個電話說 : OK 趕及沒有問題(    放心)

第四個電話說 : 將天告知約11:45-12:00前接回小朋友, 及說往德寶報暑假課程3星期 13-31/8 HKD2500.00(ALKYNG妳知不知有此課程? 好不好 ? 我老公聽朋友說有此課程便往報名 )

老公說馮晴是分開見小朋友及家長的, 但又好奇怪仔仔的同學說入面很多玩具玩    而我仔仔就沒有反而考他問題如中,英,數喎 ! 不知是否仔仔成績不太好所以反而考下他 ? 我之前在的士有問仔仔OK嗎 ? 他說自己很叻英文及數學都得, 但老公剛才說仔仔很快就出來,因仔仔遲過老公入去面試但又早過他出來   及問仔仔如何他說有些不懂 ,   我想都是........    

我今晚約了朋友吃飯遲些回家, 待今晚再報告  

Rank: 4


988
1158#
發表於 07-6-9 14:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO  ALKYNG

咁你係咪要返工,由你老公同仔仔去面試??
叩門係小學為一可以有得選小一學生,所以都幾嚴謹,馮x係
咪要考家長呀??將天咪好似比小朋友上堂咁??

有d小學係比小朋友玩玩具,睇下佢地有無玩到聽唔到人叫佢
我朋友同我講,佢話叩門入既學生多數會入精英班喎,
咁馮x點會知你仔仔成績?
會唔會個個都考下中英數架.


Rank: 4


988
1159#
發表於 07-6-9 15:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hinhinandy
天主教聖安德肋小學
呢間係天主教佑華小學搬出嚟,佢校舍好大好靚,
佢地上午己經上晒課,下午係就因為應唔同既程度去分班
學習,唔會分精英班,有個食堂係自己學校煮食物比學生,
只有少量食物係出便叫,重有係普通教中文課,有二位外国老師教英語,個外国老師幾好,因為我仔幼稚園搞模擬小學去過上堂,所以知道.
循衛理小學,校舍又係好大好靚
我只知佢地用評估,好似無考試,活動教學,佢地好新,所以得一至三年班,但有d媽咪話佢地師資好好.我只知咁多咋,希望幫到你,如果鐘意呢幾間就去佢地9月份既簡介會,到時可以聽下佢地既理念.



Rank: 5Rank: 5


1150
1160#
發表於 07-6-9 16:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli 寫道:
working

唔該你,我只係知tko英中只得迦x主恩一間,所以一定競爭大,而跨區選中學,當然我最想仔仔入觀塘瑪利x,因為我朋友個仔讀僅,校風又好.
如果 TKO BAND 1 生 去抽 觀塘 BAND 1 英中. 又會比人降 BANDING

係啦,我都想知係點呀?點解會降banding,會唔會過幾年多了學生又唔同呢
呢道唔係好明,點解會降 BANDING????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖