關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


9147
1141#
發表於 07-1-17 15:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ttmm

hi!你都想8吓 等陣阿仔溫完書問吓佢先
tungtung-mama 寫道:
mp,

PM黎睇睇。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1142#
發表於 07-1-17 15:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

osmm
但係阿仔話個女仔無 or feel sorry or 話自己冇做過喎     
[quote]
oscarmama 寫道:
Woh!! 乜咁細個就咁醒?定係佢吾覺自己咁做就係出貓呀?

Rank: 4


708
1143#
發表於 07-1-17 15:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hs,

仔都"強烈"耍求說:穿校服, 因考試, cancel 了P.E.堂 wor!

[quote]
Huisys 寫道:

係呢~~各位mami,

你地個小朋友有冇話你地知若果今個禮拜除非真係朝早有p.e.堂...唔係ge話成個禮拜都要著校服呀??我今朝本黎

Rank: 6Rank: 6


9147
1144#
發表於 07-1-17 15:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

Rank: 5Rank: 5


3302
1145#
發表於 07-1-17 15:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp, osmm,

真係人細鬼大。連我都唔知添,真係多謝E仔報料,笑死人。

不過近期佢地3個好friend,成日一齊玩。

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,
係 hs 囝囝以前個女朋友仔, 記唔記得係邊個呢
tt做主禮: E仔, 你願意娶XXX為妻呀?
禮成仲要錫錫   
真係唔應該比佢地睇咁多電視

sorry hs,
我囝囝好似搶左你個新抱仔   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1146#
發表於 07-1-17 15:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

係呀~係呀~我阿仔都話要穿校服
[quote]
maychoi 寫道:
hs,

仔都"強烈"耍求說:穿校服, 因考試, cancel 了P.E.堂 wor!

Rank: 6Rank: 6


9147
1147#
發表於 07-1-17 15:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

美菜子,

我仔都係咁
[quote]
maychoi 寫道:
hs,

仔都"強烈"耍求說:穿校服, 因考試, cancel 了P.E.堂 wor!

[quote]

Rank: 4


708
1148#
發表於 07-1-17 15:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ocmm,

你仔好乖,樣樣可以自己嚟, 我仔見少一秒, 影到唔見咗, 只聽其聲

[quote]
oscarmama 寫道:
ra

我哋而家真係好少撞到,呢排阿仔考試,我等佢溫書就可以上黎爹吓。你講得啱,眼見自已個仔健康快樂就乜都抵翻,不過你話吾緊佢d學業就假嘅,我只希望可以自我控制到,吾插手咁多,等佢自己黎。我friend話齋,長遠睇都係要靠佢自己。

Rank: 5Rank: 5


3302
1149#
發表於 07-1-17 15:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

Rank: 6Rank: 6


9147
1150#
發表於 07-1-17 15:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ttmm

3個?係咪我仔都有份
[quote]
tungtung-mama 寫道:
mp, osmm,

真係人細鬼大。連我都唔知添,真係多謝E仔報料,笑死人。

不過近期佢地3個好friend,成日一齊玩。

[quote]

Rank: 5Rank: 5


3302
1151#
發表於 07-1-17 15:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

osmm,

Rank: 6Rank: 6


9147
1152#
發表於 07-1-17 15:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

美菜子,

佢考試係幾乖,不過做功課就好吾掂 ,測驗考試我就得閒d,我情願日日考試,我就happy
[quote]
maychoi 寫道:
ocmm,

你仔好乖,樣樣可以自己嚟, 我仔見少一秒, 影到唔見咗, 只聽其聲

[quote]

Rank: 5Rank: 5


3302
1153#
發表於 07-1-17 15:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

死啦,我仲叫菲傭今日俾阿仔著PE衫添。我都以為是hs個version呀。

oscarmama 寫道:
美菜子,

我仔都係咁
[quote]
maychoi 寫道:
hs,

仔都"強烈"耍求說:穿校服, 因考試, cancel 了P.E.堂 wor!

[quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
1154#
發表於 07-1-17 15:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

OIC

[quote]
tungtung-mama 寫道:
osmm,

Rank: 6Rank: 6


9147
1155#
發表於 07-1-17 15:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

no problem 啦 都ok 嫁
[quote]
tungtung-mama 寫道:
死啦,我仲叫菲傭今日俾阿仔著PE衫添。我都以為是hs個version呀。

[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1156#
發表於 07-1-17 15:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ttmm,
你咁講係咩意思
[quote]
tungtung-mama 寫道:
mp,

Rank: 6Rank: 6


8185
1157#
發表於 07-1-17 15:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

小桃兒 ,
>我食多咗零食減壓,咿家肥咗好多
**我晚晚等mail時都做架....!!!我一多野做就會食野....
師父兒
小桃兒 寫道:
師父~

徒兒係度,您咿排忙成咁仲記住我,真係唔好意思
其實我得閒都有上吓嚟,不過上親嚟都無人嘅
仔仔溫書溫成點呀>>唔好提啦!佢本來識嘅、記得嘅、好熟嘅,統統失憶比返我 攪到我食多咗零食減壓,咿家肥咗好多

Rank: 6Rank: 6


8185
1158#
發表於 07-1-17 15:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ai....我轉個頭....做完份野......妳地又三版........   
cheungmp 寫道:
ttmm,
你咁講係咩意思
[quote]
tungtung-mama 寫道:
mp,

問鰦阿仔,如佢個version是真的話,個女仔就蹾錯了對象抄了。當然,抄就一定唔飱。
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1159#
發表於 07-1-17 15:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,
咁你仲有無咁忙呀

Rank: 6Rank: 6


8185
1160#
發表於 07-1-17 15:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

哇......   
問題在於......小朋友們....識唔識先...
Cassey 寫道:
亞囡話:

中文----七版紙
英文----九版紙

聽到都      

kec
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖