關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


313
1141#
發表於 06-11-13 16:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

可否話我知你點樣上網搵到呢首歌? Deadline未呀?

子軒而家食飯好過之前些少, 起碼都食到一碗飯左右.  點解你要訂飯呀? 若果Matthew 鍾意食屋企飯.

Rank: 4


588
1142#
發表於 06-11-13 17:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1143#
發表於 06-11-13 17:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個女都係好低分,
佢話得一個同學有一百分喎,(想我唔話佢差,咪咁講)

Rank: 4


588
1144#
發表於 06-11-13 17:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1145#
發表於 06-11-13 17:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

Hey ~ 做咩換左張大頭照呀 ? 今朝好彩我突然醒起咋, 如果唔係 Matthew 實    +  



Matthew_媽咪
我自己唔知按錯 mud 制, delet 咗幅相.
吖!等我搵日都同埋個女自己搭車返學, 睇吓佢咁早返到學校做 mud 先   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
1146#
發表於 06-11-13 18:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔係話好深,不過,份卷全卷每題5分,第一部份填充,個女已錯兩題已無咗10分啦

Rank: 3Rank: 3


313
1147#
發表於 06-11-13 22:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

All Mum,

你地會唔會參加PTA聚餐晚會?

Rank: 3Rank: 3


210
1148#
發表於 06-11-13 22:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我唔知英文每週一篇點開,請問有無家長可以幫幫忙,教下我?

Rank: 4


588
1149#
發表於 06-11-13 22:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

Click to ~ Primary Longman Express, login & password,click "A Passage a Week" is OK la    ,

Rank: 4


588
1150#
發表於 06-11-13 22:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1151#
發表於 06-11-13 22:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

click hyperlink 'Primary Longman Express', then click 'A passage a week'.

Rank: 4


588
1152#
發表於 06-11-13 23:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 :

PTA 聚餐晚會係咪見到妳呀 ?
  

Rank: 3Rank: 3


313
1153#
發表於 06-11-13 23:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我同子軒都會去!

今朝子軒話等校車時見到Matthew返學但又返轉頭上樓, 係唔係唔記得帶玩具? 搭唔搭到校車呀?  你唔再請工人, Matthew放學邊個揍佢返屋企?

Rank: 4


588
1154#
發表於 06-11-13 23:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1155#
發表於 06-11-14 10:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你試下問樓下個看更知唔知你個座樓上樓下有無人可以幫人照顧小朋友, 咁咪唔駛麻煩公公幫手囉!  之前我個細仔出世, 唔放心請工人揍BB, 所以問個看更有無人介紹, 我一問佢, 佢即刻話樓上有一個C9幫人揍開new born baby, 所以我就請

Rank: 3Rank: 3


304
1156#
發表於 06-11-14 10:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
露絲 :

PTA 聚餐晚會係咪見到妳呀 ?
  




yo yo 個晚要表演唱歌, 我仲唸住1b 冇人會去聚餐, 所以剩係填咗去表演, 冇填去食埋飯 tim, 點算好, 唔知可唔可以後補呢 ?   
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
1157#
發表於 06-11-14 11:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

Yo Yo個晚表演唱歌, 係唔係老師挑選參加呀?

你問下露絲可唔可以更改張回條去埋聚餐啦?

Rank: 3Rank: 3


304
1158#
發表於 06-11-14 11:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
yoballma,

Yo Yo個晚表演唱歌, 係唔係老師挑選參加呀?

你問下露絲可唔可以更改張回條去埋聚餐啦?


B珠Mummy
係之前巢主任選咗一d學同學, 馮星期五練習, 我之前都唔知係 mud , 原來係係個日表演, 1B 好似仲有幾個同學,
YO YO 講過, 不過我唔記得邊幾個 LU    
好似係到時大合唱, 唱 "愛的真諦" & 另一首 (唔記得歌名)
我唸住明天交回支票, 請 MISS YU 幫我更改回條,
到時我又想帶埋 細妹(1.5 歲) 去, 等佢可以見到家姐唱歌仔
  
^_^

Rank: 4


588
1159#
發表於 06-11-14 14:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1160#
發表於 06-11-14 17:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

click hyperlink 'Primary Longman Express', then click 'A passage a week'.[/quote]

唔該B珠Mummy ,Matthew媽咪
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖