關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
1141#
發表於 06-6-9 09:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早晨啊

doris880,

我陣間上去個web度 下先    

Rank: 5Rank: 5


2238
1142#
發表於 06-6-10 10:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊

咦今日無人上來既?  

Rank: 5Rank: 5


1245
1143#
發表於 06-6-10 11:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀 咁多位 ~~~

        經過上週派位,出邊有好多有趣既topic,
可能佢地睇到好busy,唔得閒入嚟打招呼啫...
不過話時話,好耐無見anna_gigi入嚟了, 唔知
佢忙住係邊到chat緊呢?
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 1


5
1144#
發表於 06-6-10 11:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

您好, 我是新國民, 我的囡囡抽到北官下午校, 我看到您們對這間小學的comment不是很好, 我現在十分擔心. 有無其它見意可以提供呢?

Rank: 4


668
1145#
發表於 06-6-10 11:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi, good morning,

我聽好多人都話滬江幾好,點解你地無考慮,抑或你地以前已經討論過,是我miss左?   

Rank: 1


5
1146#
發表於 06-6-10 11:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

有很多家長都話喜歡滬江, 估計會有很多人抽, 豈不是競爭好大? 分分鐘抽到去第十志願?

Rank: 5Rank: 5


2769
1147#
發表於 06-6-10 12:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk & ckckcktina
Hi 早晨,你們好
好耐無入尼啦   派晒位啦我地班全人類第一志願    其實全班只係得6個人

Rank: 4


668
1148#
發表於 06-6-12 11:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

是否因為學生升中派位很理想?

chiuchiuwin 寫道:
有很多家長都話喜歡滬江, 估計會有很多人抽, 豈不是競爭好大? 分分鐘抽到去第十志願?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1149#
發表於 06-6-12 11:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

因為佢係呢區最早既全日制學校,所以咪多人選囉.....
doris880 寫道:
是否因為學生升中派位很理想?

[quote]
chiuchiuwin 寫道:
有很多家長都話喜歡滬江, 估計會有很多人抽, 豈不是競爭好大? 分分鐘抽到去第十志願?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1245
1150#
發表於 06-6-12 11:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位  

      滬江我都會揀,可能會放第二志願囉,乜原來好多人揀呢
間架,咁我駛唔駛再擺後d,費事浪費咗個2nd choice呢  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
1151#
發表於 06-6-12 11:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi anna_gigi,


          你又派咗去邊間呀 ? 報d 軍情嚟聽吓丫
請指敎...請指敎...   
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1152#
發表於 06-6-12 11:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早啊!

emiluihk, anna_gigi,

早啊, emiluihk, 你唔使問anna派去邊啦, 佢實係去循道啦, 因為佢哥哥係舊生, 實收佢啦. 係唔係呀anna?

anna你呢排好忙咩, 都唔見你上來既? 我地好掛住你啊..     得閒多d上來傾下啦. by the way, 你有無收到我d費email啊...      

Rank: 5Rank: 5


2238
1153#
發表於 06-6-12 11:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

doris880,

之前都有聽d家長講過呢間架, d人又係話幾好架, 原來sindy話係全日, 唔怪得咁多人選啦. 你又想呢間啊.    

Rank: 5Rank: 5


2238
1154#
發表於 06-6-12 11:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sindy,

多謝你解答我地d疑問啊...       [quote]
Sindy 寫道:
因為佢係呢區最早既全日制學校,所以咪多人選囉.....[quote]

Rank: 5Rank: 5


1245
1155#
發表於 06-6-12 11:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chiuchiuwin ,

         咁你又唔駛太擔心既,我見佢d小朋友其實好多都
幾smart,只不過係我個人覺得佢地既品行方面未如理想
啫,可能同家庭觀念有關,唯有自己睇緊d,可能都未必係一
件壞事呢 ... 聽講北官下午小學出年轉全日&搬去瑪利曼
現址喎,到時可能會大有改善呢
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1874
1156#
發表於 06-6-12 11:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我囡囡出年入小學啦, 希望大家多多指教, 我又想抽14網, 可以係度傾下計嗎?

Rank: 5Rank: 5


2769
1157#
發表於 06-6-12 11:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina & emiluihk
我果間今年自選以及派位有北循上,下午校,北官上午,嘉勒撒,太古等等,好快就到9月入學,到時會報導情況
tina:
收到晒啦你D e-mail

Rank: 4


668
1158#
發表於 06-6-12 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

he he,我8下口者   

唔該哂sindy的資料。   

Rank: 5Rank: 5


2769
1159#
發表於 06-6-12 12:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
Please check P.M.

Rank: 5Rank: 5


2769
1160#
發表於 06-6-12 12:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina

Please check p.m.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖