關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3418
1141#
發表於 05-11-28 10:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
食咁梗係肥啦
咁到時邊個同囡囡溫書呀?
你又要湊BB,又要休息!咪好辛苦!

係啦~ 囡囡返小學後, 真係好似隻豬, 食得瞓得

妳唔好嚇我啦~ 我都煩緊, 見步行步啦, 不過諗起都辛苦

我想請個陪月返屋企, 可以由我話事食咩野   
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1142#
發表於 05-11-28 10:45 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你唔諗住請個工人幫你手呀?
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
食咁梗係肥啦
咁到時邊個同囡囡溫書呀?
你又要湊BB,又要休息!咪好辛苦!

係啦~ 囡囡返小學後, 真係好似隻豬, 食得瞓得

妳唔好嚇我啦~ 我都煩緊, 見步行步啦, 不過諗起都辛苦

我想請個陪月返屋企, 可以由我話事食咩野   [/quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
1143#
發表於 05-11-28 10:47 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
係呀...好同意你一句 "家長都有壓力"
我女上年小一時我唔知同學咁勁,冇咩點谷佢..(即情求其溫下就算 )
以為有8,90分都ok ...原來名次已好後..
我都 down 左 一日架..由果時開始我就感覺到有些壓力了 !
下學期雖然進步左..但變左冇名次..因人地又係進步..
咁我當時都睇得好開,而且成績唔係差 (我同老師都覺得,平均分有85)我覺得 ok !
所以今年咁多人,我但求我女女中間我已心願了..
反而是我細女成日雄心壯志咁,成日諗自己10名內!

原來你學校冇測驗...咁考試分係咪三次都要計落成績表呀?
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1144#
發表於 05-11-28 10:50 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

再黎..炸雞翼     
HIN_bb 寫道:
好食到唔停得口呀
[quote]
winwin323 寫道:
[quote]
kitty 寫道:
當然有 la ...接住   

嘩~ 好好味ar, 再來一個    [/quote][/quote]
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1145#
發表於 05-11-28 10:52 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
你女女又好喎!

乜唔係通常上左小學開頭會瘦左咩?
我大女返去探幼稚園的老師時,個個包括d 家長都話我女瘦,而我識幾個佢地都是瘦左 !

咁你女女bb時好唔好湊架 ?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1146#
發表於 05-11-28 10:53 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

唔好比太大壓力自己同囡囡呀!
盡力就ok!
kitty 寫道:
winwin,
係呀...好同意你一句 "家長都有壓力"
我女上年小一時我唔知同學咁勁,冇咩點谷佢..(即情求其溫下就算 )
以為有8,90分都ok ...原來名次已好後..
我都 down 左 一日架..由果時開始我就感覺到有些壓力了 !
下學期雖然進步左..但變左冇名次..因人地又係進步..
咁我當時都睇得好開,而且成績唔係差 (我同老師都覺得,平均分有85)我覺得 ok !
所以今年咁多人,我但求我女女中間我已心願了..
反而是我細女成日雄心壯志咁,成日諗自己10名內!

原來你學校冇測驗...咁考試分係咪三次都要計落成績表呀?

Rank: 8Rank: 8


19346
1147#
發表於 05-11-28 10:54 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

嘩!好好食呀,好飽啦,多謝   
kitty 寫道:
再黎..炸雞翼      [quote]
HIN_bb 寫道:
好食到唔停得口呀
[quote]
winwin323 寫道:
[quote]
kitty 寫道:
當然有 la ...接住   

嘩~ 好好味ar, 再來一個    [/quote][/quote][/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1148#
發表於 05-11-28 10:55 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我仔仔就唔好湊啦,成日都唔訓覺!
你囡囡呢?
kitty 寫道:
winwin,
你女女又好喎!

乜唔係通常上左小學開頭會瘦左咩?
我大女返去探幼稚園的老師時,個個包括d 家長都話我女瘦,而我識幾個佢地都是瘦左 !

咁你女女bb時好唔好湊架 ?

Rank: 6Rank: 6


7553
1149#
發表於 05-11-28 10:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
我果時生大女,我仔仔是小二,佢仲剛測驗添..
我大女是非常之勁難湊果隻..我果時湊到得108磅 24腰..
結果我分身不下,仔仔就在果時退步 !
老師仲問我屋企發生咩事,點解仔仔會特然退步左...
所以你真的要好好安排 !
果時我以為自己會攪得掂,因我大仔是食飽訓果隻,我諗住第二個都係咁,原來是相反..攪到考第二間小學時唔夠實力 衰左 !
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1150#
發表於 05-11-28 11:01 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

唉 !我女勁難湊,成日喊 !
食又喊,訓又喊,抱住,沖涼,換衫,出街不停喊..
果半年足足瘦到得 108 磅 唔洗減肥 la ~
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1151#
發表於 05-11-28 11:04 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

妳細女好叻wow, 已經諗名次問題.
我個仲打緊邊爐, 唔知咩事, 係佢阿媽有d擔心, 其實都唔係好擔心成績, 不過話晒今次係第一次派成績表, 有d.......

其實我覺得8-9x分已經好好, 奈何而家d家長個個都谷細路, 妳唔行都比佢地迫住行, 無奈......

我估應該3次考試都計落成績表.
kitty 寫道:
winwin,
係呀...好同意你一句 "家長都有壓力"
我女上年小一時我唔知同學咁勁,冇咩點谷佢..(即情求其溫下就算 )
以為有8,90分都ok ...原來名次已好後..
我都 down 左 一日架..由果時開始我就感覺到有些壓力了 !
下學期雖然進步左..但變左冇名次..因人地又係進步..
咁我當時都睇得好開,而且成績唔係差 (我同老師都覺得,平均分有85)我覺得 ok !
所以今年咁多人,我但求我女女中間我已心願了..
反而是我細女成日雄心壯志咁,成日諗自己10名內!

原來你學校冇測驗...咁考試分係咪三次都要計落成績表呀?
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1152#
發表於 05-11-28 11:05 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你真係好辛苦啦!
kitty 寫道:
唉 !我女勁難湊,成日喊 !
食又喊,訓又喊,抱住,沖涼,換衫,出街不停喊..
果半年足足瘦到得 108 磅 唔洗減肥 la ~

Rank: 6Rank: 6


7553
1153#
發表於 05-11-28 11:11 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
呢句真呀------"妳唔行都比佢地迫住行"
唔怪得補習舍咁好生意...個個去補習 !
不過而家d 家長都好識做..唔會成日問你幾分,佢幾分,考第幾果d...
我細女好野心大架..有一次選班長老師唔選佢返黎喊呀!
又成日想自己最叻...成日拿住本我讀書時用的英文大字典攞黎抄落張紙度,又中文字典又係咁,我叫佢唔好抄佢又唔肯,又樣樣野睇唔開,成日想做到最好,我驚佢失望咋 !

我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1154#
發表於 05-11-28 11:11 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我隻女出世成8磅幾, 食奶又快, 好鬼好湊, 我奶奶最鍾意餵佢飲奶.
不過一到左9個月就開始麻煩, 成日病, 因為遺傳左d家族病"鼻敏感+ 氣管敏感", 煩到我c, 到左4歲先開始好d, 所以幾辛苦我都要帶佢去游水, 唔會比佢停.

d書都話小朋友上小學只會長高, 唔會點長肉, 所以唔洗擔心.
可能我囡囡返半日先會肥, 如果好似妳囡囡咁返全日, 一定會瘦.  而家儲肥d佢, 小三轉全日就會瘦番, 我係咁諗
kitty 寫道:
winwin,
你女女又好喎!

乜唔係通常上左小學開頭會瘦左咩?
我大女返去探幼稚園的老師時,個個包括d 家長都話我女瘦,而我識幾個佢地都是瘦左 !

咁你女女bb時好唔好湊架 ?
   

Rank: 6Rank: 6


7553
1155#
發表於 05-11-28 11:14 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

而家佢都係小小事就發猛果隻..
佢都好麻煩..唔怪得人地話三歲定80了..
從佢 bb 時已看得見佢係一個煩人 !
HIN_bb 寫道:
你真係好辛苦啦!
[quote]
kitty 寫道:
唉 !我女勁難湊,成日喊 !
食又喊,訓又喊,抱住,沖涼,換衫,出街不停喊..
果半年足足瘦到得 108 磅 唔洗減肥 la ~
[/quote]
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1156#
發表於 05-11-28 11:16 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我都好苛驚到時點算, 如果攪到囡囡成績退步, 我真係唔想:-|
希望呢個bb生生性性, 唔好攪到姐姐成績差.  不過話時話, 如果攪到佢阿媽~我108磅 24腰, 又唔怕wow.
kitty 寫道:
winwin,
我果時生大女,我仔仔是小二,佢仲剛測驗添..
我大女是非常之勁難湊果隻..我果時湊到得108磅 24腰..
結果我分身不下,仔仔就在果時退步 !
老師仲問我屋企發生咩事,點解仔仔會特然退步左...
所以你真的要好好安排 !
果時我以為自己會攪得掂,因我大仔是食飽訓果隻,我諗住第二個都係咁,原來是相反..攪到考第二間小學時唔夠實力 衰左 !
   

Rank: 6Rank: 6


7553
1157#
發表於 05-11-28 11:18 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
咁你女女又真係好好湊喎 !
咁你女女有冇餵人奶架 ?
我女上年小一都是下午班都是瘦左 !


hin_bb,winwin,
我走 la..我煮飯加送飯加扮靚靚呀 ~
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1158#
發表於 05-11-28 11:19 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

而幣而家變左 成120  28腰 呢 !

  
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1159#
發表於 05-11-28 11:20 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty,
我都好怕d家長問幾多分, 有時我都會講講下帶佢地遊花園.

如果妳囡囡肯自動自覺去查字典, 係好事黎gar, 唔好阻佢.
有鬥心都係一件好事, 只要妳o係佢身邊付導佢, 應該無問題gar.
kitty 寫道:
winwin,
呢句真呀------"妳唔行都比佢地迫住行"
唔怪得補習舍咁好生意...個個去補習 !
不過而家d 家長都好識做..唔會成日問你幾分,佢幾分,考第幾果d...
我細女好野心大架..有一次選班長老師唔選佢返黎喊呀!
又成日想自己最叻...成日拿住本我讀書時用的英文大字典攞黎抄落張紙度,又中文字典又係咁,我叫佢唔好抄佢又唔肯,又樣樣野睇唔開,成日想做到最好,我驚佢失望咋 !
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1160#
發表於 05-11-28 11:26 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

好彩當時餵左1個月人奶, 如果唔係仲衰.

   陣間再傾.
kitty 寫道:
winwin,
咁你女女又真係好好湊喎 !
咁你女女有冇餵人奶架 ?
我女上年小一都是下午班都是瘦左 !


hin_bb,winwin,
我走 la..我煮飯加送飯加扮靚靚呀 ~
   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖