- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>hinhinmon & 表哥,
我雖然係電視精, 但好似無你地兩隻野講到咁喎~ :tongue: :tongue: :tongue:
表哥, 你真係 c 呀, eunice係pinkpink既, vanna(即細wingwing)係jaisy既, 大wingwing係halaha既, 上次扮白雪公主咪係vanna囉, 咁會唔會容易d認呀!
>fifi,
啊~ 我仲以為我唔識拎返條線tim, 如果搵日(星期6)攪一次ocaen park gathering得唔得呢? 有無人報名呀? 如果係星期6, 我要遲d到, 因為我唔想請假, 最多我派代表黎先~
30號我仲唸緊去唔去disney, 學校旅行我就一定到, 我驚咁近又放假會唔好意思呀~
>halaha,
呢排個個都好似好忙, 仲有無時間去太古食ruby呀?
>pinkpink
唔怕啦, 呢度我估個個都差唔多大既姐! 我估最細可能係hinhinmom喎, 還是jaisy呢? |
|