註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:12 發表 你幾時整cake or cookie呀???
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 12:18 發表 我就決定聽日唔食壽司, 食魚生先回本先 諗起都好肚餓
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:23 PM 發表 我既攻勢同你一樣都係唔食壽司
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 12:19 發表 我爛咀已經結左蕉, 希望聽日塊蕉luck左, 無咁樣衰la, 話晒第一次見
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:30 發表 ky: 咁你就快手d整啦, 我等住試食架!!! love: ok, 我減左雪文2個大人, 加埋你的一大一小, 無問題.
原文章由 多利是 於 08-1-24 12:31 發表 好肚餓....唸起都想食.. 今晚又約左朋友去jordan hotpot
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:33 發表 ky: 你個圖好惡頂 多多: 你成日都好多節目喎!!!!:D
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:36 發表 我都覺...果個圖個男人好似好salt wet咁呀
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:33 PM 發表 ky: 你個圖好惡頂 多多: 你成日都好多節目喎!!!!:D
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:40 發表 咁咪同你好親囉!!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:39 發表 come come: 你唔好咁大期望啦,我要買齊D料再加trial cook,可能都冇咁快。
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:43 發表 咁我個樣係咁惡頂嘛!