關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1141#
發表於 08-1-2 15:39 |只看該作者
人仔-唉.........

原文章由 多利是 於 08-1-2 15:21 發表


而家深圳d樓己升左好多...都唔平...政府又講緊開始要打壓...你會唔會睇定d先入市好呢?? 另又聽聞人仔仲有排升... 你自己唸唸啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1142#
發表於 08-1-2 15:41 |只看該作者
KY, 我明天返公司睇睇幾重先決定, 因 courier 可能要額外收費呀.
如果真係超重的話, 不如約你在藍田 mtr 交收?
原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:16 發表
fun fun:

你快D上來呀!我想問D湯包點俾$同取貨呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1143#
發表於 08-1-2 15:42 |只看該作者
就係啦,港紙係大陸都唔見洗


原文章由 雪文 於 08-1-2 15:39 發表
人仔-唉.........

Rank: 6Rank: 6


6601
1144#
發表於 08-1-2 15:45 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-2 15:41 發表
KY, 我明天返公司睇睇幾重先決定, 因 courier 可能要額外收費呀.
如果真係超重的話, 不如約你在藍田 mtr 交收?

嘩!真係日頭唔好講人......
如courier唔方便的話,MTR交收都OK!唔該哂!

Rank: 6Rank: 6


8125
1145#
發表於 08-1-2 15:46 |只看該作者
有人講緊, 人仔對港紙會升到8算, 港股市會升破30,000點

原文章由 雪文 於 08-1-2 03:39 PM 發表
人仔-唉.........

Rank: 5Rank: 5


3104
1146#
發表於 08-1-2 15:51 |只看該作者
我一星期差不多發一次,想像下自己有錢時點嗎 ?又發啦,就來連口水都流埋啦 ....

原文章由 phoebecyl 於 08-1-2 12:58 發表
作咩唔敢發哦....反正發白日夢唔使錢架。等我發耐d先

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1147#
發表於 08-1-2 15:58 |只看該作者
都係你自己多心左 la, e+攪清楚就放心晒
原文章由 雪文 於 08-1-2 09:28 發表
各位早晨

個二個xx搞清楚啦, 我兜圈問咗佢, 佢話攞咗返惠州屋企, 因防X'mas假期同我有事發生, 以防萬一.

剛返工, 睇吓mail和文件先.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1148#
發表於 08-1-2 16:02 |只看該作者
今朝約了 cy 一齊去荷里活換 '長x 7 號' 戲票
好好彩每人換到 2 張, 我地排尾 7, 幾驚換唔到.:

Rank: 6Rank: 6


6601
1149#
發表於 08-1-2 16:07 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-2 16:02 發表
今朝約了 cy 一齊去荷里活換 '長x 7 號' 戲票
好好彩每人換到 2 張, 我地排尾 7, 幾驚換唔到.:

咁好呀!套戲幾時上呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1150#
發表於 08-1-2 16:15 |只看該作者
好似 1/13 上畫
原文章由 KY2004 於 08-1-2 16:07 發表

咁好呀!套戲幾時上呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1151#
發表於 08-1-2 16:18 |只看該作者
8算 , 唔怪之得我老細唔肯再換俾我啦.

原文章由 多利是 於 08-1-2 15:46 發表
有人講緊, 人仔對港紙會升到8算, 港股市會升破30,000點

Rank: 5Rank: 5


1150
1152#
發表於 08-1-2 18:00 |只看該作者
我前晚睇亞視財經講股佬點睇08股市話睇2萬3仟-3萬點。
不過話3月前個市都應該會向下,因為3月美國次按可能才真正爆煲。話睇4月就向上
另外個又話暫時唔好買大陸金融股及地產股。話怕中央會再有宏調控制股市及樓價。

原文章由 雪文 於 08-1-2 16:18 發表
8算 , 唔怪之得我老細唔肯再換俾我啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1153#
發表於 08-1-2 18:07 |只看該作者
hi hi

今朝真係幾驚換唔到, 真係一額汗
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1154#
發表於 08-1-2 18:35 |只看該作者
ky, 唔好唔開心la, 我公司大把xx人la.
我地一齊佢地
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1155#
發表於 08-1-2 18:38 |只看該作者
cy/fun

我直頭唔記得左換戲票呢回事...早知搭你地換啦

Rank: 5Rank: 5


2967
1156#
發表於 08-1-2 18:39 |只看該作者
雪, 攪清楚咪好lor, 咪鬼成日count 住la, 冇嘢都攪到自己唔開心, 傻瓜
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1157#
發表於 08-1-2 18:41 |只看該作者
冇得幫人換ga, 要對id card, 所以我yesterday冇call你,話幫你換
原文章由 多利是 於 08-1-2 18:38 發表
cy/fun

我直頭唔記得左換戲票呢回事...早知搭你地換啦
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1158#
發表於 08-1-2 19:50 |只看該作者
x本出咗個廣告,咪話踩唔爆gei, 亞女叫我買俾佢, 佢話個波唔爆好襟玩, 我問佢知唔知muk嘢係安全套, 佢答係好安全gei 波波ops:" /> ops:" />
我同honey笑到  

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-2 20:46 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1159#
發表於 08-1-2 21:28 |只看該作者
真係好天真好無暇

原文章由 cyclmama 於 08-1-2 19:50 發表
x本出咗個廣告,咪話踩唔爆gei, 亞女叫我買俾佢, 佢話個波唔爆好襟玩, 我問佢知唔知muk嘢係安全套, 佢答係好安全gei 波波ops:" /> ops:" />
我同honey笑到   ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1160#
發表於 08-1-2 22:11 |只看該作者
真係純過蒸餾水
原文章由 雪文 於 08-1-2 21:28 發表
真係好天真好無暇
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題