關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1141#
發表於 07-11-21 14:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 14:06 硐表
快圖美我有8折卡,要曬就曬4r會靚d


我都係諗住晒4r ar....你有張8折card ma ? 可以借用的ma ?

Rank: 6Rank: 6


8125
1142#
發表於 07-11-21 14:18 |只看該作者
novembervm

你睇唔睇到我呢後野呀?? if 你要晒得多 & 唔趕用, '天然' ok呀~

原文章由 多利是 於 07-11-21 01:57 PM 硐表
HI,

講開晒相, 我岩岩先幫老闆晒左2xxx張相

開頭係快圖美晒左4xx張, $1.2/張, 之後的2xxx張就去左天然, $$平一半呀 $0.6/張 但出來效果ok架, if 唔趕拎, 好似最平 $0.45/張 tm


...

Rank: 5Rank: 5


3212
1143#
發表於 07-11-21 14:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:04 硐表

No, 係x'mas set黎, 放工去apm睇下啦!!!


又好.... 放工過去look look 先, but tonight 我要返學, 聽日先啦 ! 謝謝報料

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1144#
發表於 07-11-21 14:20 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-21 14:12 硐表
thanks..

moisture surge series, 個樽好似係橙橙地色的, 好水的gel狀, 我唔記得how much啦.. 放工去apm睇下啦

咁應該係我講果樽了!
我暫時唔買住啦......

Rank: 5Rank: 5


3212
1145#
發表於 07-11-21 14:20 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-21 14:18 硐表
novembervm

你睇唔睇到我呢後野呀?? if 你要晒得多 & 唔趕用, '天然' ok呀~


yes, thanks ! 其實都唔趕的, 我附近好似冇天然wo...

Rank: 8Rank: 8


17382
1146#
發表於 07-11-21 14:22 |只看該作者
yes呀,你幾時要 我星期六1點會上藍田湊囡,你睇得唔得啦

原文章由 novemberwm 於 07-11-21 14:17 硐表


我都係諗住晒4r ar....你有張8折card ma ? 可以借用的ma ?

Rank: 5Rank: 5


3212
1147#
發表於 07-11-21 14:22 |只看該作者
多利是, 預祝你生日快樂 !!
不過我冇4000 幾張咁多wo

Rank: 6Rank: 6


6601
1148#
發表於 07-11-21 14:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:04 硐表

No, 係x'mas set黎, 放工去apm睇下啦!!!

$380個set要買其他products先可換購架!

Rank: 8Rank: 8


17382
1149#
發表於 07-11-21 14:24 |只看該作者
http://www.skyalbum.com.hk/

係唔係呢個呀?!?!



原文章由 novemberwm 於 07-11-21 14:20 硐表


yes, thanks ! 其實都唔趕的, 我附近好似冇天然wo...

Rank: 8Rank: 8


17382
1150#
發表於 07-11-21 14:26 |只看該作者
4000張 我諗呢度都無人有咁多

原文章由 novemberwm 於 07-11-21 14:22 硐表
多利是, 預祝你生日快樂 !!
不過我冇4000 幾張咁多wo

Rank: 6Rank: 6


6601
1151#
發表於 07-11-21 14:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:20 硐表

咁應該係我講果樽了!
我暫時唔買住啦......

我諗住Fri去clinique look look,OK的話會買!

Rank: 6Rank: 6


6601
1152#
發表於 07-11-21 14:28 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 14:26 硐表
4000張 我諗呢度都無人有咁多

真係好多喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1153#
發表於 07-11-21 14:29 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 14:24 硐表

$380個set要買其他products先可換購架!

sorry...報錯料添!

Rank: 6Rank: 6


8125
1154#
發表於 07-11-21 14:29 |只看該作者
O..趺 glasses tim

原文章由 KY2004 於 07-11-21 02:24 PM 硐表

$380個set要買其他products先可換購架!

Rank: 5Rank: 5


3212
1155#
發表於 07-11-21 14:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 14:22 硐表
yes呀,你幾時要 我星期六1點會上藍田湊囡,你睇得唔得啦


星期六都可以ar , 你會去藍田邊都湊囡 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
1156#
發表於 07-11-21 14:31 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:29 硐表

sorry...報錯料添!

come come:

佢有D sets(我想買係其中之1)要换購,有D可直接買。:)

Rank: 8Rank: 8


17382
1157#
發表於 07-11-21 14:32 |只看該作者
返學校果度湊,明天再確定時間呀,我星期五會sick


原文章由 novemberwm 於 07-11-21 14:30 硐表


星期六都可以ar , 你會去藍田邊都湊囡 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1158#
發表於 07-11-21 14:32 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 14:27 硐表

我諗住Fri去clinique look look,OK的話會買!

買啦買啦~~~~

Rank: 5Rank: 5


1150
1159#
發表於 07-11-21 14:33 |只看該作者
我舊年前都成日去都會海逸吃buffet..但自從張會員卡到期而今年話要1800年費所以我冇再入會又冇左半價就少左去。如果下次我想去你可唔可以借張卡比我用呀?
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:39 硐表
今日真係好齊人wo….. 我追post……追到氣咳….. 終於先溫完書, 講開食buffet, 其實都係都會海逸正d, 因為我有會員card 有半價, 不過就真係好多人, d座位都唔太闊.. 不過因為成年都係食個間, 大家都提議試其他…op ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1160#
發表於 07-11-21 14:35 |只看該作者
更正 :

唔係我晒, 係我幫老闆晒, 係第一轉係快x美晒左4xx張, 覺得貴, 第二轉就係天然晒0.6/張, 合共2xxx張je, 無4xxx張咁多

快圖x, 我都有8折卡, 但4r 折實都要$1.2/張, 沒有8折了~

原文章由 KY2004 於 07-11-21 02:28 PM 硐表

真係好多喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖