關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1141#
發表於 07-11-2 16:34 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:21 硐表
今日BK變PK, 我都唔想上黎啦……..:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


好似msn 好d law>......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1142#
發表於 07-11-2 16:35 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:34 硐表


好似msn 好d law>......

lee個我公司無架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1143#
發表於 07-11-2 16:35 |只看該作者


原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:21 硐表
見到佢(社團亞大)時記得問佢收到我個十萬九仟七的會費未 ?

Rank: 5Rank: 5


3212
1144#
發表於 07-11-2 16:42 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 16:23 硐表
啟田....我沒所謂 (反正都是番屋企)
屈臣x 門口等????


咁邪....... 我同hoganma 的第一次又係個都.....wo.....

Rank: 5Rank: 5


3212
1145#
發表於 07-11-2 16:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:35 硐表

lee個我公司無架


咁唯有上呢度 mimimomo 的pk.. 唔係, 係bk 先至啱

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1146#
發表於 07-11-2 16:44 |只看該作者
自制數學worksheet, 有時間大家去睇吓 :

http://www.aplusmath.com/Worksheets/index.html

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1147#
發表於 07-11-2 16:46 |只看該作者
11月尾我女又要評估啦.....

Rank: 5Rank: 5


4210
1148#
發表於 07-11-2 16:48 |只看該作者
要遲d先答得你, 因為已約左朋友在先.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 15:37 硐表

唔怪得成朝唔見你啦!
咁你下星期5(9/11)晚上去唔去官塘打邊爐????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1149#
發表於 07-11-2 16:48 |只看該作者
comecome, 上呢個网啦, 我日日都係到.

http://www.ebuddy.com/

不過你要申請個hotmail account先可以玩.

你申請咗add我啦, 或我add你, 不過我要晚上返屋企用msn才能add到你.

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:44 硐表


咁唯有上呢度 mimimomo 的pk.. 唔係, 係bk 先至啱

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1150#
發表於 07-11-2 16:50 |只看該作者
雪文: 你真係醒目, 估倒我講乜野? 而家xx又c左返黎, 如果我同你講icon, 佢實知我係部腦度攪野, 所以我要話"公仔"......

因公司我winfax 係我度收, 佢地成日開我部機來睇的!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1151#
發表於 07-11-2 16:50 |只看該作者

一於係 lee 樹等啦, 6:50pm , ok?
cy >>>>你得唔得?  (如果唔得我就約番地鐵等)

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:42 硐表


咁邪....... 我同hoganma 的第一次又係個都.....wo.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1152#
發表於 07-11-2 16:52 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 16:48 硐表
要遲d先答得你, 因為已約左朋友在先.

你confirm左先覆啦.

Rank: 5Rank: 5


3212
1153#
發表於 07-11-2 16:54 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 16:23 硐表
啟田....我沒所謂 (反正都是番屋企)
屈臣x 門口等????


fun & 文文姐
6:45 屈人寺門口等(因cy 上唔到pk..so 佢同我msn confirm 左.......)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1154#
發表於 07-11-2 16:54 |只看該作者
哎呀....我睇到剛我出的 post , lee 個情境我又見過 gar (多數在發夢時見過的):

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1155#
發表於 07-11-2 16:55 |只看該作者
而家成村人係度, 我唔試得住, 我返屋企試下先.
原文章由 雪文 於 07-11-2 16:48 硐表
comecome, 上呢個网啦, 我日日都係到.

http://www.ebuddy.com/

不過你要申請個hotmail account先可以玩.

你申請咗add我啦, 或我add你, 不過我要晚上返屋企用msn才能add到你.

...

Rank: 5Rank: 5


4210
1156#
發表於 07-11-2 16:56 |只看該作者
今日個市跌左一千點 , 不過我都有入市:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1157#
發表於 07-11-2 16:56 |只看該作者
Fun: 你有無去開邊度僇手/腳甲架?????

Rank: 5Rank: 5


3212
1158#
發表於 07-11-2 16:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:50 硐表
雪文: 你真係醒目, 估倒我講乜野? 而家xx又c左返黎, 如果我同你講icon, 佢實知我係部腦度攪野, 所以我要話"公仔"......

因公司我winfax 係我度收, 佢地成日開我部機來睇的! ...


oh.... 原來係咁........ 唔緊要啦, 呢度傾住先啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1159#
發表於 07-11-2 16:59 |只看該作者
我直頭無整過 (因我 d 甲唔靚 gar  掘雷'除'咁:-x )
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 16:56 硐表
Fun: 你有無去開邊度僇手/腳甲架?????   

Rank: 5Rank: 5


3212
1160#
發表於 07-11-2 17:00 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 16:50 硐表

一於係 lee 樹等啦, 6:50pm , ok?
cy >>>>你得唔得?  (如果唔得我就約番地鐵等)


ok la>..... 各位.....
6:45-6:55 不見不散啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖