- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
你講開住的問題仲好笑, 我朋友同佢老公結婚, (之前佢99同62一間房, 佢大伯一間, 二伯就同朋友老公一間(上下間床), 我朋友一心諗住大伯同佢地會換房啦, 點知....同之前一樣, 佢二伯收工又收得夜, 晚晚三更半夜先返, 又要係佢地張床"禽上禽落", 我朋友住左2-3月頂唔順自己捱貴租搬左出黎住!!!!
原文章由 irenec11 於 07-10-22 16:57 硐表 
99有時就係會咁偏心ga la,我之前同62,99叔仔一齊住時,c6,我and亞女住最細間房,亞仔瞓廳,叔仔一個人瞓中房 . 不過叔仔個老婆嚟咗香港後,99好似偏心我地多d,我先冇咁嬲
... |
|