註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 07-10-5 14:10 硐表 我同佢温中文, 第一天默個睡字, 寫左日字邊, 我叫佢小心的無閙佢, 第二日再默都是這樣我開始 , 第三日即昨天仍然錯 , 我控制吾住 到佢 。並吾系一個半個, 系好多個字都系咁。到今 ...
返回頂部
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:12 硐表 好呀,佢放假都得閑的
男爵府
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:21 硐表 come,同你哋差唔多啦. 係周五會多D, 上周五有8樣功課 + 雙週記 +默書囉. 我中咗一手soho
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-10-5 14:14 硐表 點樣玩住黎温???
原文章由 hoganmama 於 07-10-5 14:15 硐表 試下解釋點解係目字邊, 等佢深刻d記憶, 目=眼ma 有d字如果可以聯想到可以試下聯想下lor, e.g. 媽, 點解係女字部ar, 床用木做所以入面有個木字之類lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:26 硐表 輕鬆既環境,足夠既精神,活潑既講解,奮鬥既心態囉
原文章由 novemberwm 於 07-10-5 14:24 硐表 你妹都返工的 ma ? love love..
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:24 硐表 love, 我朋友多數唔來啦. 咁仲去唔去呀, 我中午去巡鋪真係好晒
原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:25 硐表 雪雪, 上次果份 (貼行業圖片) 你阿仔有冇交呀? 我仔仍然放係功課袋內 問佢又話 '唔見其他人交 wor'?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:29 硐表 Funfun: thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 你覺得d7折衫得唔得呀?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:28 硐表 呢d方法我都會用,例如’湯’字因為要用水煲所以要寫3點水囉
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:23 硐表 秘書姐姐, 我家二小姐的功課你做咗未呀 ?? 今日放工前我要加啦, 唔該
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:33 硐表 上周的動物圖又唔見要交, 又係放係書包到.
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:29 硐表 katiema,我仔都係12月尾, 但佢係遲一年讀小學. Jerry仔都係 12月, 但佢細我仔足足一歲囉. 咁你諗你囡囡細人哋成年, 係會辛苦D加拉.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:33 硐表 11月先,好嗎
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:24 硐表 你都好辛苦, 放工趕返去食飯+跟功課+溫書! 不過你女唔係搵緊補習咩? 到時有人跟埋默書會好d了.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:30 硐表 做齊晒都幾難 wor (比著我)