關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1141#
發表於 07-10-5 14:24 |只看該作者
你都好辛苦, 放工趕返去食飯+跟功課+溫書!
不過你女唔係搵緊補習咩? 到時有人跟埋默書會好d了.
原文章由 katiekma 於 07-10-5 14:10 硐表
我同佢温中文, 第一天默個睡字, 寫左日字邊, 我叫佢小心的無閙佢, 第二日再默都是這樣我開始 , 第三日即昨天仍然錯 , 我控制吾住 到佢 。並吾系一個半個, 系好多個字都系咁。到今 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1142#
發表於 07-10-5 14:24 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:12 硐表
好呀,佢放假都得閑的


你妹都返工的 ma ? love love..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1143#
發表於 07-10-5 14:24 |只看該作者
love, 我朋友多數唔來啦.   咁仲去唔去呀, 我中午去巡鋪真係好晒

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1144#
發表於 07-10-5 14:25 |只看該作者
雪雪, 上次果份 (貼行業圖片) 你阿仔有冇交呀? 我仔仍然放係功課袋內 問佢又話 '唔見其他人交 wor'?
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:21 硐表
come,同你哋差唔多啦.  係周五會多D, 上周五有8樣功課 + 雙週記 +默書囉.

我中咗一手soho

Rank: 8Rank: 8


17382
1145#
發表於 07-10-5 14:26 |只看該作者
輕鬆既環境,足夠既精神,活潑既講解,奮鬥既心態囉


原文章由 katiekma 於 07-10-5 14:14 硐表
點樣玩住黎温???

Rank: 8Rank: 8


17382
1146#
發表於 07-10-5 14:28 |只看該作者
呢d方法我都會用,例如’湯’字因為要用水煲所以要寫3點水囉


原文章由 hoganmama 於 07-10-5 14:15 硐表
試下解釋點解係目字邊, 等佢深刻d記憶, 目=眼ma

有d字如果可以聯想到可以試下聯想下lor, e.g. 媽, 點解係女字部ar, 床用木做所以入面有個木字之類lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1147#
發表於 07-10-5 14:29 |只看該作者
katiema,我仔都係12月尾, 但佢係遲一年讀小學.
Jerry仔都係 12月, 但佢細我仔足足一歲囉.

咁你諗你囡囡細人哋成年, 係會辛苦D加拉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1148#
發表於 07-10-5 14:29 |只看該作者
Funfun: thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你覺得d7折衫得唔得呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1149#
發表於 07-10-5 14:30 |只看該作者
做齊晒都幾難 wor (比著我)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:26 硐表
輕鬆既環境,足夠既精神,活潑既講解,奮鬥既心態囉

Rank: 8Rank: 8


17382
1150#
發表於 07-10-5 14:32 |只看該作者
唔係

原文章由 novemberwm 於 07-10-5 14:24 硐表


你妹都返工的 ma ? love love..

Rank: 8Rank: 8


17382
1151#
發表於 07-10-5 14:33 |只看該作者
11月先,好嗎


原文章由 雪文 於 07-10-5 14:24 硐表
love, 我朋友多數唔來啦.   咁仲去唔去呀, 我中午去巡鋪真係好晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1152#
發表於 07-10-5 14:33 |只看該作者
我仔都話唔使交. 晒咗秘書姐姐一番心機

上周的動物圖又唔見要交, 又係放係書包到.

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:25 硐表
雪雪, 上次果份 (貼行業圖片) 你阿仔有冇交呀? 我仔仍然放係功課袋內 問佢又話 '唔見其他人交 wor'?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1153#
發表於 07-10-5 14:36 |只看該作者
有 d 都 ok.  我頭先買左一條桃紅色冷披肩(81折)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:29 硐表
Funfun: thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你覺得d7折衫得唔得呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1154#
發表於 07-10-5 14:36 |只看該作者
大家用嘅方法差唔多!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:28 硐表
呢d方法我都會用,例如’湯’字因為要用水煲所以要寫3點水囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1155#
發表於 07-10-5 14:38 |只看該作者
放心, 放工之前比你
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:23 硐表
秘書姐姐, 我家二小姐的功課你做咗未呀 ??  今日放工前我要加啦, 唔該

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1156#
發表於 07-10-5 14:39 |只看該作者
吓...乜要做動物圖 我地直頭冇做到 wor
原文章由 雪文 於 07-10-5 14:33 硐表
上周的動物圖又唔見要交, 又係放係書包到.

Rank: 8Rank: 8


17382
1157#
發表於 07-10-5 14:39 |只看該作者
我囡大katiema囡5個月


原文章由 雪文 於 07-10-5 14:29 硐表
katiema,我仔都係12月尾, 但佢係遲一年讀小學.
Jerry仔都係 12月, 但佢細我仔足足一歲囉.

咁你諗你囡囡細人哋成年, 係會辛苦D加拉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1158#
發表於 07-10-5 14:41 |只看該作者
11月有無人有興趣去踏單車呀??????????????????
bbq?????????????????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 14:33 硐表
11月先,好嗎

Rank: 5Rank: 5


2065
1159#
發表於 07-10-5 14:42 |只看該作者
都幾幸苦, 吾知點解重咁肥 , 下星期見一個, 希望arm吾系同亞女傷感情, 又要做野, 閃?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:24 硐表
你都好辛苦, 放工趕返去食飯+跟功課+溫書!
不過你女唔係搵緊補習咩? 到時有人跟埋默書會好d了.

Rank: 5Rank: 5


2065
1160#
發表於 07-10-5 14:44 |只看該作者
me too

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 14:30 硐表
做齊晒都幾難 wor (比著我)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖