關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1141#
發表於 07-8-13 15:25 |只看該作者
又要妖la, d $ 係我出gar (佢每月會比$我儲起去)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 15:24 發表
你老公乜都唔理唔緊要, 最緊要係出$$就得啦....

Rank: 8Rank: 8


17382
1142#
發表於 07-8-13 15:26 |只看該作者
都話要c文d架啦


原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:22 發表
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 15:18 發表
唉.......

食字的bk..............:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1143#
發表於 07-8-13 15:26 |只看該作者
我老公唔理, 又唔肯出 $$, 好似旅行佢係陪同.  不過我要佢協助我照顧我對仔女, 唔係飛佢.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 15:24 發表
你老公乜都唔理唔緊要, 最緊要係出$$就得啦....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1144#
發表於 07-8-13 15:27 |只看該作者
我仲無咗你 ()內的字.

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:25 發表
又要妖la, d $ 係我出gar (佢每月會比$我儲起去)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1145#
發表於 07-8-13 15:27 |只看該作者
真係幾kickwor, 又唔知人地制唔制, 又唔知比幾多$
原文章由 雪文 於 07-8-13 15:24 發表
一個月掛.  我媽想唔去, 但我話我老豆年紀大, 我媽去埋好照顧.
我都要諗住啦, 到時我細佬的BB出世坐月, 我媽都可能唔得閑.

hoganmama,我無問人呀, 自己咁諗.  lunch時我仲諗俾key我仔自己返屋企.  要我開聲 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1146#
發表於 07-8-13 15:27 |只看該作者
我無深入睇呀因為未洗用到住
不過我都會look look,thanks


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 15:22 發表
好似唔係.

租客可以通知你唔租. 但業主要照足俾夠通知期, 3or 6個月好似.
我個年都係生約, 到期前6個月去民政市務處

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1147#
發表於 07-8-13 15:27 |只看該作者
: : : :

原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 15:24 發表
The champion is here

Rank: 8Rank: 8


17382
1148#
發表於 07-8-13 15:29 |只看該作者
咁耐唔見呀

原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 15:24 發表
The champion is here

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1149#
發表於 07-8-13 15:29 |只看該作者
但佢比左我, 就係我gar ma


都唔知有無$, 老公仲要交學費, 我係公家$度借比佢
原文章由 雪文 於 07-8-13 15:27 發表
我仲無咗你 ()內的字.

Rank: 5Rank: 5


3212
1150#
發表於 07-8-13 15:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 15:24 發表
你老公乜都唔理唔緊要, 最緊要係出$$就得啦....


agree........................最緊要係出$$就得

Rank: 5Rank: 5


3212
1151#
發表於 07-8-13 15:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:26 發表
都話要c文d架啦


其實暗地內我係一個好斯文好斯文既人黎....唔通bk唔仲意我斯文得滯..........

Rank: 8Rank: 8


17382
1152#
發表於 07-8-13 15:32 |只看該作者
咁又係你都要諗定好d啦,
第時你細佬bb出世你亞媽邊有咁多對手



原文章由 雪文 於 07-8-13 15:24 發表
一個月掛.  我媽想唔去, 但我話我老豆年紀大, 我媽去埋好照顧.
我都要諗住啦, 到時我細佬的BB出世坐月, 我媽都可能唔得閑.

hoganmama,我無問人呀, 自己咁諗.  lunch時我仲諗俾key我仔自己返屋企.  要我開聲 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1153#
發表於 07-8-13 15:34 |只看該作者
一講你老公....又妖....

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:25 發表
又要妖la, d $ 係我出gar (佢每月會比$我儲起去)

Rank: 8Rank: 8


17382
1154#
發表於 07-8-13 15:36 |只看該作者
雪文辛苦曬你


原文章由 雪文 於 07-8-13 15:26 發表
我老公唔理, 又唔肯出 $$, 好似旅行佢係陪同.  不過我要佢協助我照顧我對仔女, 唔係飛佢.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1155#
發表於 07-8-13 15:36 |只看該作者
咁到時點算?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:32 發表
咁又係你都要諗定好d啦,
第時你細佬bb出世你亞媽邊有咁多對手

Rank: 8Rank: 8


17382
1156#
發表於 07-8-13 15:38 |只看該作者
agree,最難攪係一個月人地都唔知做唔做好
收幾錢又好難開到價

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:27 發表
真係幾kick手wor, 又唔知人地制唔制, 又唔知比幾多$

Rank: 8Rank: 8


17382
1157#
發表於 07-8-13 15:39 |只看該作者
me too

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:32 發表


其實暗地內我係一個好斯文好斯文既人黎....唔通bk唔仲意我斯文得滯..........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1158#
發表於 07-8-13 15:40 |只看該作者
不如去d咩咩機構補習班一個月
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:38 發表
agree,最難攪係一個月人地都唔知做唔做好
收幾錢又好難開到價

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1159#
發表於 07-8-13 15:41 |只看該作者
me 3
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:39 發表
me too

Rank: 8Rank: 8


17382
1160#
發表於 07-8-13 15:42 |只看該作者
樓下有補習舍,放學到6點幾好似係1千多d一個月,
但係補習舍極度容易學壞,
可以的話都唔好去


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:36 發表
咁到時點算?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖