關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
1121#
發表於 07-6-1 15:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

咁你老公有無話點解唔報呢?  

Rank: 5Rank: 5


1178
1122#
發表於 07-6-1 21:28 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

same question~!



Kittymummy 寫道:
咁你老公有無話點解唔報呢?  

Rank: 5Rank: 5


1178
1123#
發表於 07-6-1 21:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我同社工 & 何主任 講o左啦...
唯有慢慢教law...

另外,我都幫二仔報o左 N1,9月返學,到時工人日頭只湊細BB,可以幫我買下食送,洗埋等我返來煮,咁就省點時間,唉~! 真係諗到盡晒啦...!

Angeshwh,
有冇諗過比細女讀n1?
alki 返到屋企會唔會掛住同亞妹玩,所以拖住時間做功課?
thomas 就成日望任住個細路走來走去,自已有時對住支筆都玩一餐,而家坐o向度對住佢都係咁,唯有比佢去補習社,用羊群心態,等佢見到人做佢又做law! 但係都係做得慢,miss 都係咁講。

final exam 唔敢想像...

Rank: 5Rank: 5


3218
1124#
發表於 07-6-1 22:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs, 吾好太擔心拉.thomas 之前test & exam都無失手,比d信心佢拉.

Rank: 4


506
1125#
發表於 07-6-1 23:20 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

哈哈!我寫錯咗,個'佢'係Alki,Alki聽到我同老公講,就話唔去!!

[quote]
Kittymummy 寫道:
咁你老公有無話點解唔報呢?  

Rank: 4


506
1126#
發表於 07-6-1 23:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
Alki 都有讀nursery,但妹妹就唔讀啦!因為唔知屋企呢頭邊間好。但今年九月左右都要幫亞妹揾定KI,又要煩啦! 其實,Thomas 咁多次test 同exam 都發揮得很好( Alki 講嘅),唔駛咁擔心!

Rank: 5Rank: 5


1178
1127#
發表於 07-6-2 11:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

老實講,我真係好擔心架,因為問親佢d numbers, colours, verbs, 大部份都forgot la~
如果every week 只係應付個 中英文dict 就算,第日升到 p.2 還可以,到 p.3 我就唔敢想像,而家一定要 train 返佢d 速度及每日複習少少學過o既野。

我要努力!!!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1128#
發表於 07-6-2 11:23 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
thomas 以前冇讀過 n1,只由k1開始。
但而家見個細路影响到thomas唔專心,所以有此決定,而且thomas 向屋企的行為唔能夠比細路正面信息,成日爬高爬底、大叫、煲TV...,我情願送細路去學下自理同紀律,我諗細b第日都會送去 nursery。

Rank: 5Rank: 5


1178
1129#
發表於 07-6-2 11:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唉~! 我比返舊o個份 maths paper 佢做,有一半錯咗呀....

Kittymummy 寫道:
2 fungs, 吾好太擔心拉.thomas 之前test & exam都無失手,比d信心佢拉.

Rank: 2


81
1130#
發表於 07-6-2 11:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Dear all parents

My son just got a seat in this school for the coming year in P1, could you pls let me know more details for this school.

Many many thanks ...

Rank: 5Rank: 5


3218
1131#
發表於 07-6-2 17:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

比d細路讀n1係好d, 真係知道嘜叫紀律. 習慣一下嘜嘢叫返學,功課&群體...就算吾expect佢學到d嘜, 總好過係屋企睇電視, 做大少,大小姐.所以1.5歲就比kitty番學,從來都無哭過,亦好喜歡番學.我覺得幼兒園讀基督教會好d, 依家仲有學卷, 真係想生多個女.   

2fungs 寫道:
agneshwh,
thomas 以前冇讀過 n1,只由k1開始。
但而家見個細路影响到thomas唔專心,所以有此決定,而且thomas 向屋企的行為唔能夠比細路正面信息,成日爬高爬底、大叫、煲TV...,我情願送細路去學下自理同紀律,我諗細b第日都會送去 nursery。

Rank: 5Rank: 5


3218
1132#
發表於 07-6-2 17:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

你好!makcyc, 請問你想知d嘜?

makcyc 寫道:
Dear all parents

My son just got a seat in this school for the coming year in P1, could you pls let me know more details for this school.

Many many thanks ...

Rank: 5Rank: 5


3218
1133#
發表於 07-6-2 18:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我就會比d exercise 當溫習. 我就同kitty講每一年對佢要求都吾同, e.g: p.1 - 每日做好佢d功課,做下d exercise, 默好中英文dict. p.2-以上+every week ending review 學左d嘜. p.3 - 開始真係要每日溫習. p.4-6, 將會越加越多....
所以p.1,2 係佢蜜月期.我吾會太mind佢d成績,亦吾會因成績吾好就打罵. 頭兩年只係想陪養佢返學開心,覺得無壓力之下讀書. 不過第三年起就...

Rank: 5Rank: 5


1178
1134#
發表於 07-6-2 20:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
好! 生多個! 我支持你!        

Rank: 5Rank: 5


1178
1135#
發表於 07-6-2 20:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
kitty 都做得好好呀! 起碼佢真係可以自律,在適當時間完成應做的事情,但thomas就做唔到,所以我先至緊張...佢好反叛,再唔push佢,我驚遲左會一發不可收拾,況且仲要分身照顧對下兩個仔。
(本來我好有信心keep到佢好自律,一到下學期就....)

放完暑假升p.2,我會再train 佢o向屋企在適當時間完成功課,希望唔駛去補習社做功課。

Rank: 5Rank: 5


1178
1136#
發表於 07-6-2 21:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

makcyc,
你第幾志願入開平呀?

Rank: 1


24
1137#
發表於 07-6-2 22:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我係第二志願入開平,但係唔知好唔好,有無人可以講吓?   

Rank: 5Rank: 5


3218
1138#
發表於 07-6-2 23:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

hi abbymok, 好吾好就見仁見智. 如果你問我, 我覺得呢間學校做得吾錯. 幾年前我已經再留意呢間學校,先至比我個女係到讀(我就第一志願). 讀左差不多一年,我覺得佢地係用心教d小朋友, emb對佢地評價都好高.我對呢個校長都好有信心, 佢地作風低調,踏實.吾會一開波就死谷個隻,以獎勵方式去教一年級d小朋友, 目的係先令佢地鍾意返學......但係佢輸在校舍比千禧果d細, 個名係xx同鄉會, 而吾係大型教會學校. 不過今時今日仍開到4班小一,升英中率約有54%,亦都有佢個人之處. so far 我個囡囡就讀得好開心, 好喜歡返學.

Rank: 5Rank: 5


1178
1139#
發表於 07-6-2 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係校舍細d,不過麻雀雖小,五臟埧全~
老師 : 好關心小朋友!校長好有心機搞好學校。
家長教師會 : 我覺得攪得好好,以家教會名義搞的活動幾多下(比起我個女以前學校差得遠),comment 有回覆。
功課量 : 唔算多,5-6 樣度啦~ 程度 : 有時覺得淺d,但試過同仁紀d mami 分享過,又差唔多喎!常職深d, 英文text book 應該係淺d,syllabus 一樣,人地係有d生字深d。
升中 : 明報: 5x% 升band 1 (05' or 06'   )
我個仔好鍾意呢間學校架!

Rank: 5Rank: 5


1178
1140#
發表於 07-6-2 23:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

abbymok,
你揀得開平第二緊係有諗過度過啦~!

abbymok 寫道:
我係第二志願入開平,但係唔知好唔好,有無人可以講吓?   
‹ 上一主題|下一主題