關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
1121#
發表於 06-11-9 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

咦 ! 我突然見到 P.28 係 THING OF CLASSROOM 喎,
會唔會剩係默呢到呢   
好迷網呀  
^_^

Rank: 4


588
1122#
發表於 06-11-9 23:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1123#
發表於 06-11-10 16:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

終於解開迷底啦, 原來 phonics 只係溫習
但英默就尚未知道是否p.68全部默哂, 頭先打電話比 miss yu , 不過佢唔得閒聽, 到而家都未覆我,
你地有冇答案呀   
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
1124#
發表於 06-11-10 20:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

請問知道結果未呀?  

yoballma 寫道:
終於解開迷底啦, 原來 phonics 只係溫習
但英默就尚未知道是否p.68全部默哂, 頭先打電話比 miss yu , 不過佢唔得閒聽, 到而家都未覆我,
你地有冇答案呀   

Rank: 4


588
1125#
發表於 06-11-10 21:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1126#
發表於 06-11-10 21:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1127#
發表於 06-11-10 22:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都係登入唔到呀

Rank: 3Rank: 3


304
1128#
發表於 06-11-11 10:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy

我剛剛都見到張 phonics paper 喇 ! 不過妳估係默生字定係同張 paper 一樣甘考呢   


Matthew_媽咪
我係學校網上嘅功課到見到 phonics 係溫習咋喎, 要考咩 ?
昨天 miss yu 最後都冇回電話比我   
^_^

Rank: 4


588
1129#
發表於 06-11-11 13:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1130#
發表於 06-11-11 18:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
thankyou!!過獎啦!
其實幅畫亂畫一通,唔係好靚

不過今次歌詞創作就無辦法參與了,
自己唔識,
你們有無人參加呀?

Rank: 3Rank: 3


313
1131#
發表於 06-11-11 19:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

今次歌詞創作真係無辦法參與, 完全都唔知melody係點!     有無其他媽咪知道, 幫忙錄低個melody後share呢?

Rank: 1


8
1132#
發表於 06-11-11 20:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我同個女揀了馬鞍山循道衛理小學, 我想問下他們多唔多功課? 會唔會教高一級的課本? 多唔多默書及測驗?

  

Rank: 3Rank: 3


313
1133#
發表於 06-11-11 21:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

crazymother,

一年級功課唔多, 中英默書加埋只有數次, 上學期無任何測驗, 只有一次期考, 對於小朋友來說很輕鬆, 但對家長來說, 可能會覺得學校方面無吹谷學生成績!

Rank: 1


8
1134#
發表於 06-11-11 21:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔該晒, 你個小朋友讀緊幾年級呢? 下學期會唔會突然多好多功課, 學校有冇一堂自修堂俾佢地做功課呀?

Rank: 3Rank: 3


313
1135#
發表於 06-11-12 21:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

crazymother,

我個小朋友讀緊一年級, 所以未知下學期會唔會突然多好多功課.  學校有一堂導修堂俾佢地做功課, 但係我個仔都要留番返屋企做, 佢話有時老師要佢地做其他野!

Rank: 4


588
1136#
發表於 06-11-13 12:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1137#
發表於 06-11-13 12:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1138#
發表於 06-11-13 13:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我個仔都想參加, 但我都唔知個首音樂係點 , 你係唔係有比Matthew學彈琴, 所以識睇譜?

Matthew_媽咪 寫道:
我同 Matthew 有參加填詞, 因為佢堅持一定要交   真係有 d 難度, 惟有同佢參加喇......

Rank: 4


588
1139#
發表於 06-11-13 13:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1140#
發表於 06-11-13 13:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題