關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1121#
發表於 05-11-15 22:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

你自己都覺得好笑           

學校旅行都可以報其他人      不過唔好啦,仲唸緊30號請假去Disney,2號又請?驚Miss Suen唔高興哦     

hinhinmom,

好彩,今朝寫完,我都驚你 我o架     

Rank: 5Rank: 5


3381
1122#
發表於 05-11-15 23:26 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
係呀~ wing530講完, 自己都覺得好笑呀~         

一齊去啦~ 當gathering都好呀~

你地係唔係決定左30/11去disney??

我點會打你o者, 你又唔似人地o甘惡c~   

wing530,
你試下問anson你惡唔惡c!!!~ :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3909
1123#
發表於 05-11-15 23:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我睇到係o甘笑,搞到Stephanie因爲我傻o左添              我唸wing530係推介Dr. Wong
推介得多,一講到Dr., 就習慣成自然               

不過Dr. Wong應該睇兒科好點,上次我老公去打流感針,都話好多小朋友,成個childcare o甘。       

Rank: 5Rank: 5


3381
1124#
發表於 05-11-15 23:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
係呀! wing530上左腦呀~      發開口夢都叫"dr wong"~~     

係呀~ 我都覺得dr wong 度好多小朋友睇~

你諗掂2/12 去唔去呀??   一齊啦~

Rank: 5Rank: 5


3909
1125#
發表於 05-11-15 23:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

Disney果度,本來唸住Friday,但好似唔得    this Friday Stephanie跟學校去馬鞍山公園picnic。next Sat. 學校運動會,驚Friday辛苦D,第二日蠕唔到。同埋如果係Friday去,Phonic就要改期,跳舞堂要儸醫生紙添。今個Friday phonic都唸住改期啦,因爲侷d玩到2點先放,返來沖涼洗頭,食野,一定唔夠時間訓覺    再加埋wing530好想30號去,麽順下侷意儸     

不過唔知侷會唔會住呢?我都心大心細,多數唔住啦。

如果我一星期請兩日假去玩,Stephanie實好多野返學校講。上次要整間屋,幫侷請o左一日事假,第二日湊放學,miss加主任都問我係唔係搬o左屋            真係怕o左侷    

Rank: 5Rank: 5


3909
1126#
發表於 05-11-15 23:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

學校果度放心啦,邊有麻煩呀,只係幫手儸返來咋,唔使客氣      只要下次有麽野,唔好 我就得啦             

Rank: 5Rank: 5


3909
1127#
發表於 05-11-16 00:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

你好上來啦,再唔來,我去訓啦       

叫你大仔好同細仔去訓啦    頭先我同老公都係度打機,打到條頸都硬埋     


Rank: 5Rank: 5


3909
1128#
發表於 05-11-16 00:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

有無睇到自由報料度有個topic講個沒夠3嵗的女仔係幼稚園撞落o左兩隻門牙             

Rank: 5Rank: 5


3381
1129#
發表於 05-11-16 00:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
disney最好都係今個月去啦, 一來有$50 discount, 2來仲未好凍, 唔駛帶o甘多外套, 唔係拎住玩得唔方便~

我點會打你呀~~ 係有d人o係度撩交打o者!!!

原來你老公都有好多野"好"呀~! 打波又得, 打機又得~     

我聽日再打電話比你啦~ thks~

Rank: 5Rank: 5


3381
1130#
發表於 05-11-16 00:10 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我都睇到呀, 好嚇人呀!!! 係我地呢邊o個間PLK呀~     

好陰公, 仲要係女仔, 聽到都好心痛!

仲要間學校話唔清楚!!!     

Rank: 5Rank: 5


3909
1131#
發表於 05-11-16 00:16 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我老公都幾濫玩o架,所以Stephanie似侷儸        麽都有興趣,打ball,籃球,羽毛球,足球,tennis,table tennis,golf樣樣都ok,其他野,hifi,影相,養魚麽都有興趣。所以侷一得閑,我同Stephanie就變得好唔得閑。       

而加Stephanie有功課做,多少有d負擔,所以通常Friday會做曬成個weekend的功課       

Rank: 5Rank: 5


3381
1132#
發表於 05-11-16 00:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
你老公o甘濫玩都有好處架~ o甘你都樣樣識d麻~

其實我覺得佢地d功課無形間形成左家長o既壓力!! 有排受呀!!!

Rank: 5Rank: 5


3381
1133#
發表於 05-11-16 00:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我諗呢個wing530都係陪anson一齊訓左, 唔等佢勒~ goodnight~   

Rank: 5Rank: 5


3909
1134#
發表於 05-11-16 00:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

有寫係我D哩邊果間麽??

我都係,睇到個心好唔舒服,好驚,好驚有d o甘o既事發生係自己身上     

個女仔好可憐,個媽咪實心痛c           

Rank: 5Rank: 5


3909
1135#
發表於 05-11-16 00:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我,你唸錯啦,我對D運動直情係...........白癡        我唯一玩的係壁球同游水咋,次次玩壁球,侷反手都贏我,激得我 :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

你唔好嚇我    好彩Stephanie而加仲鐘意做功課,同埋緊張功課做得好唔好,希望可以繼續。所以我好多謝Miss Suen,侷一路都好鼓勵d小朋友,等侷d有信心,有要求。         

Rank: 5Rank: 5


3381
1136#
發表於 05-11-16 07:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
你誤會左勒, 個媽咪係話PLK方xxx幼稚園呀~ 坑口   

Rank: 5Rank: 5


1874
1137#
發表於 05-11-16 11:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi & wing530,

你地想不想食"Ruby Tuesday"呀, 我可以借張vip卡, 有半價.

fifi,

我都有睇到個topic, 間幼稚園係你地嗰邊嗰間保良局屬下幼稚園, 都好多人讀既, 年年收生都超額.

wing530,

舊年德寶旅行wingwing都幾開心, 咁梗係最主要係有你一家三口陪我地野餐啦, 不過我覺得旅行就係咁既啦, 行行企企, 大人梗係覺得無野好玩啦.

pinkpink88,

wingwing話Eunice昨天無返學,病咗喎, 係不係呀?
Eunice返交通安全隊開不開心呀? wingwing好開心呀, 特別係著住套制服的時候.  

Rank: 5Rank: 5


3909
1138#
發表於 05-11-16 12:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

‘Ruby Tuesday’將軍澳邊度有?好呀,你借vip來,我di一起去食啦     

pinkpink888,

想問下你今次曬返來中秋的相,有無搞錯o架?我前兩日拎返來有張得獎相竟然唔係Stephanie o既,我都唸住可能係我睇錯no.,但今日又有張拎返來,竟然係Eunice o既          所以我唸可能係上次我最後一日先去搵相,有人拎過出來睇,有無放返arm位      之前o甘多次,都無出過錯,今次一錯就兩次    真係激c :evil:  :evil:  :evil: 仲無得再曬返啦     

上次錯果張我請Miss Suen送比果個小朋友,Eunice的都送返比你啦     

Rank: 3Rank: 3


358
1139#
發表於 05-11-16 13:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
唔好太啦!!!!
今年囡囡係Deborah ,前額頭撞向水龍頭啦, 瘀到成個蛋大, 現在隱約見到有條疤痕, 我好心痛, 但唔嘈得學校喎,:angryfire
囡囡仲怕了miss同個嬸嬸.....  用了很耐先正常返學       :

Rank: 3Rank: 3


368
1140#
發表於 05-11-16 13:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

HALAHA:

EUNICE有幾聲咳,咪等佢休息吓囉,況且不想令細菌傳來傳去。佢不知幾鐘意交通安全隊套制服,穿起來很帥    佢有得玩就得,所以實鐘意上啦   

fifi:

學校d相就冇搞錯,但質素就......    你竟然有eunice張相???咁奇怪嘅,佢哋都唔同班......    咁我咪唔使錢多一張相???好嘢    慳番三蚊   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖