關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1121#
發表於 08-1-24 12:08 |只看該作者
佢地仲有個軟殼蟹都好好食架!!!

love: 你亞妹有無興趣來呀????

Rank: 6Rank: 6


6601
1122#
發表於 08-1-24 12:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 12:05 發表
唔知佢仲有冇得送壽司蛋糕 & 任食甜品&drink ?
你地邊個在一月份生日呀?

佢D甜品就真係麻麻....

Rank: 6Rank: 6


6601
1123#
發表於 08-1-24 12:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:08 發表
佢地仲有個軟殼蟹都好好食架!!!

呢樣都係,不過我唔食啦,爆左好多瘡呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1124#
發表於 08-1-24 12:09 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:07 發表

仲有粒粒元貝,個乜鬼魷魚絲同埋龍蝦沙律手卷呀!

lee個你係咪話官塘無架?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1125#
發表於 08-1-24 12:11 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:09 發表

呢樣都係,不過我唔食啦,爆左好多瘡呀!

我都爆, 不過唔理咁多, 照食可也!!!
甜品~~涼粉都ok嘅.:)

Rank: 6Rank: 6


6601
1126#
發表於 08-1-24 12:11 |只看該作者
我呢個Sat 整turnip pudding呀!希望都好味啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1127#
發表於 08-1-24 12:12 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:11 發表
我呢個Sat 整turnip pudding呀!希望都好味啦!

你幾時整cake or cookie呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1128#
發表於 08-1-24 12:14 |只看該作者
我女考埋今日考完試啦, 其實佢都無乜點溫書+睇卡通+打nds.....

Rank: 6Rank: 6


6601
1129#
發表於 08-1-24 12:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:09 發表

lee個你係咪話官塘無架?????

我唔知有冇呀!我未係KT食過,咁人地係SPK食過真係好食麻!
仲有,我覺得佢係冇吞拿魚架,唔知點解呢?同埋個花之卷好唔掂,太多飯,食佢幾件,其他乜都唔駛點試囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
1130#
發表於 08-1-24 12:17 |只看該作者
咁我一陣打電話問下佢先知因為佢應該未起身啊
我地今次係食放題定係散叫


原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:08 發表
佢地仲有個軟殼蟹都好好食架!!!

love: 你亞妹有無興趣來呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1131#
發表於 08-1-24 12:17 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:15 發表

我唔知有冇呀!我未係KT食過,咁人地係SPK食過真係好食麻!
仲有,我覺得佢係冇吞拿魚架,唔知點解呢?同埋個花之卷好唔掂,太多飯,食佢幾件,其他乜都唔駛點試囉! ...

我食幾次都係去spk食架, 果時貪佢無限時段, 點知而家都限2小時啦!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1132#
發表於 08-1-24 12:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:11 發表

我都爆, 不過唔理咁多, 照食可也!!!
甜品~~涼粉都ok嘅.:)

我塊面爛哂啦!煎炸的 no way啦!
dessert,我覺得唔掂,不過唔緊要,我都唔食ge

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1133#
發表於 08-1-24 12:18 |只看該作者
我就決定聽日唔食壽司, 食魚生先回本先

諗起都好肚餓
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:15 發表

我唔知有冇呀!我未係KT食過,咁人地係SPK食過真係好食麻!
仲有,我覺得佢係冇吞拿魚架,唔知點解呢?同埋個花之卷好唔掂,太多飯,食佢幾件,其他乜都唔駛點試囉! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1134#
發表於 08-1-24 12:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:17 發表
咁我一陣打電話問下佢先知因為佢應該未起身啊
我地今次係食放題定係散叫

係放題: 大人$158+10%, 小童88+10%

Rank: 8Rank: 8


17382
1135#
發表於 08-1-24 12:19 |只看該作者
外野手任點任食優惠:
時間及收費:

星期一至四

成人: $148

小童(95-135cm):$88

星期五、六、日及公眾假期前夕

成人: $158

小童(95-135cm):$88







原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:17 發表
咁我一陣打電話問下佢先知因為佢應該未起身啊
我地今次係食放題定係散叫

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1136#
發表於 08-1-24 12:19 |只看該作者
我爛咀已經結左蕉, 希望聽日塊蕉luck左, 無咁樣衰la, 話晒第一次見
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:18 發表

我塊面爛哂啦!煎炸的 no way啦!
dessert,我覺得唔掂,不過唔緊要,我都唔食ge

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1137#
發表於 08-1-24 12:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 12:18 發表
我就決定聽日唔食壽司, 食魚生先回本先

諗起都好肚餓

我都好想食呀食呀食呀.......:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1138#
發表於 08-1-24 12:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:19 發表
外野手任點任食優惠:時間及收費:星期一至四成人: $148http://www.outfiel ...

果然快手呀.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1139#
發表於 08-1-24 12:21 |只看該作者
thanks

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:18 發表

係放題: 大人$158+10%, 小童88+10%

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1140#
發表於 08-1-24 12:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 12:19 發表
我爛咀已經結左蕉, 希望聽日塊蕉luck左, 無咁樣衰la, 話晒第一次見  

你地都互相睇過相啦!!! (好似相睇咁呀 )
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖