註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 12:05 發表 唔知佢仲有冇得送壽司蛋糕 & 任食甜品&drink ? 你地邊個在一月份生日呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:08 發表 佢地仲有個軟殼蟹都好好食架!!!
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:07 發表 仲有粒粒元貝,個乜鬼魷魚絲同埋龍蝦沙律手卷呀!
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:09 發表 呢樣都係,不過我唔食啦,爆左好多瘡呀!
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:11 發表 我呢個Sat 整turnip pudding呀!希望都好味啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:09 發表 lee個你係咪話官塘無架?????
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:08 發表 佢地仲有個軟殼蟹都好好食架!!! love: 你亞妹有無興趣來呀????
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:15 發表 我唔知有冇呀!我未係KT食過,咁人地係SPK食過真係好食麻! 仲有,我覺得佢係冇吞拿魚架,唔知點解呢?同埋個花之卷好唔掂,太多飯,食佢幾件,其他乜都唔駛點試囉! ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:11 發表 我都爆, 不過唔理咁多, 照食可也!!! 甜品~~涼粉都ok嘅.:)
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:17 發表 咁我一陣打電話問下佢先知因為佢應該未起身啊 我地今次係食放題定係散叫
星期一至四
成人: $148
小童(95-135cm):$88
星期五、六、日及公眾假期前夕
成人: $158
原文章由 KY2004 於 08-1-24 12:18 發表 我塊面爛哂啦!煎炸的 no way啦! dessert,我覺得唔掂,不過唔緊要,我都唔食ge
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 12:18 發表 我就決定聽日唔食壽司, 食魚生先回本先 諗起都好肚餓
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 12:19 發表 外野手任點任食優惠:時間及收費:星期一至四成人: $148http://www.outfiel ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 12:18 發表 係放題: 大人$158+10%, 小童88+10%
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 12:19 發表 我爛咀已經結左蕉, 希望聽日塊蕉luck左, 無咁樣衰la, 話晒第一次見