註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-2 14:33 發表 買樓咪即係有抵押lor 而家p-2.8 http://www.gohome.com.hk/mortgage/calculator/calculator.asp?cost=1300000&
返回頂部
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-2 14:38 發表 一個月才供 6700.-, 唔貴wor.我仲以為要供1萬4.
原文章由 hoganmama 於 08-1-2 14:52 發表 供10年? 你買樓ar
伯爵府
原文章由 多利是 於 08-1-2 14:33 發表 以前好好架..兩支公, 鐘意去邊就去邊, 我地個次去歐州, 跟團跟1x日, 係paris住左差唔多10日, 係英國自己玩 & 住左7日..巧 happy 又或者去美國, 又3個weeks咁...唸起都和味...如果我地無kids, 我唸我地會周 ...
原文章由 雪文 於 08-1-2 14:57 發表 想買鋪. 係大陸. 原來大陸供樓年息要 7.83, 貴香港好多呀. 不知香港P load要幾多息呢 ??
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:01 發表 大陸宏調緊ma,個人覺得大陸e+d野咁貴先買有d唔合時ops:" />
原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:05 發表 雪雪: 你想投資呀?P loan 要年息11利呀!
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:09 發表 好多人都覺得大陸買樓平,但供到尾既話d利息一d都無著數 如係自住仲衰,車錢時間都唔知唔見幾多 ps:早期果d就真係平的 ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:03 發表 補充:大陸既bank呢排應該好難批會or批足比你因為收得好緊
原文章由 hoganmama 於 08-1-2 15:12 發表 我成日都覺得買左番黎都唔知賣唔賣到出去, 因為大6 d手續好麻煩, d契唔齊又唔知點點點
原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:14 發表 love love, 妳好多心得喎!
原文章由 多利是 於 08-1-2 15:19 發表 ky fun 好似今日放假, 要3號先返工
原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:30 發表 多多: Thx.等我聽日再問佢先。