關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1121#
發表於 08-1-2 14:38 |只看該作者
一個月才供 6700.-, 唔貴wor.我仲以為要供1萬4.


原文章由 hoganmama 於 08-1-2 14:33 發表
買樓咪即係有抵押lor

而家p-2.8

http://www.gohome.com.hk/mortgage/calculator/calculator.asp?cost=1300000&

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1122#
發表於 08-1-2 14:52 |只看該作者
供10年? 你買樓ar
原文章由 雪文 於 08-1-2 14:38 發表
一個月才供 6700.-, 唔貴wor.我仲以為要供1萬4.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1123#
發表於 08-1-2 14:57 |只看該作者
想買鋪. 係大陸.

原來大陸供樓年息要 7.83, 貴香港好多呀.
不知香港P load要幾多息呢 ??

原文章由 hoganmama 於 08-1-2 14:52 發表
供10年? 你買樓ar  

[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-2 14:58 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1124#
發表於 08-1-2 14:59 |只看該作者
真係好正啊




原文章由 多利是 於 08-1-2 14:33 發表
以前好好架..兩支公, 鐘意去邊就去邊, 我地個次去歐州, 跟團跟1x日, 係paris住左差唔多10日, 係英國自己玩 & 住左7日..巧 happy

又或者去美國, 又3個weeks咁...唸起都和味...如果我地無kids, 我唸我地會周 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1125#
發表於 08-1-2 15:01 |只看該作者
大陸宏調緊ma,個人覺得大陸e+d野咁貴先買有d唔合時


原文章由 雪文 於 08-1-2 14:57 發表
想買鋪. 係大陸.

原來大陸供樓年息要 7.83, 貴香港好多呀.
不知香港P load要幾多息呢 ??

Rank: 6Rank: 6


6601
1126#
發表於 08-1-2 15:02 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-2 14:33 發表
以前好好架..兩支公, 鐘意去邊就去邊, 我地個次去歐州, 跟團跟1x日, 係paris住左差唔多10日, 係英國自己玩 & 住左7日..巧 happy

又或者去美國, 又3個weeks咁...唸起都和味...如果我地無kids, 我唸我地會周 ...

好羡慕呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1127#
發表於 08-1-2 15:03 |只看該作者
補充:大陸既bank呢排應該好難批會or批足比你因為收得好緊


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:01 發表
大陸宏調緊ma,個人覺得大陸e+d野咁貴先買有d唔合時ops:" />

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:06 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
1128#
發表於 08-1-2 15:05 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-2 14:57 發表
想買鋪. 係大陸.

原來大陸供樓年息要 7.83, 貴香港好多呀.
不知香港P load要幾多息呢 ??

雪雪:

你想投資呀?P loan 要年息11利呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1129#
發表於 08-1-2 15:09 |只看該作者
好多人都覺得大陸買樓平,但供到尾既話d利息一d都無著數
如係自住仲衰,車錢時間都唔知唔見幾多

ps:早期果d就真係平的



原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:05 發表

雪雪:

你想投資呀?P loan 要年息11利呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1130#
發表於 08-1-2 15:12 |只看該作者
我成日都覺得買左番黎都唔知賣唔賣到出去, 因為大6 d手續好麻煩, d契唔齊又唔知點點點
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:09 發表
好多人都覺得大陸買樓平,但供到尾既話d利息一d都無著數
如係自住仲衰,車錢時間都唔知唔見幾多

ps:早期果d就真係平的



...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1131#
發表於 08-1-2 15:13 |只看該作者
唔知呢.  我都係諗吓.
其實我諗咗不知幾年啦.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:03 發表
補充:大陸既bank呢排應該好難批會or批足比你因為收得好緊

Rank: 6Rank: 6


6601
1132#
發表於 08-1-2 15:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-2 15:09 發表
好多人都覺得大陸買樓平,但供到尾既話d利息一d都無著數
如係自住仲衰,車錢時間都唔知唔見幾多

ps:早期果d就真係平的



...

love love,

妳好多心得喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1133#
發表於 08-1-2 15:14 |只看該作者
11利

原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:05 發表

雪雪:

你想投資呀?P loan 要年息11利呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1134#
發表於 08-1-2 15:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-2 15:12 發表
我成日都覺得買左番黎都唔知賣唔賣到出去, 因為大6 d手續好麻煩, d契唔齊又唔知點點點

我一D都唔識,亦冇$去諗。

Rank: 6Rank: 6


6601
1135#
發表於 08-1-2 15:16 |只看該作者
fun fun:

你快D上來呀!我想問D湯包點俾$同取貨呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
1136#
發表於 08-1-2 15:19 |只看該作者
ky

fun 好似今日放假, 要3號先返工

Rank: 6Rank: 6


8125
1137#
發表於 08-1-2 15:21 |只看該作者


而家深圳d樓己升左好多...都唔平...政府又講緊開始要打壓...你會唔會睇定d先入市好呢?? 另又聽聞人仔仲有排升... 你自己唸唸啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1138#
發表於 08-1-2 15:24 |只看該作者
我無呀,我睇d朋友/同事ja.

例一:買左黃崗d樓自己又唔係上去住的=白供樓,足足白供左1年有多 佢地間中都會上去住當度假的不過一個月都無一次

例二:又係黃崗買左樓上面結左婚老婆就係黃崗住,個老公就日日收工上返去,車錢好貴


原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:14 發表

love love,

妳好多心得喎!

Rank: 6Rank: 6


6601
1139#
發表於 08-1-2 15:30 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-2 15:19 發表
ky

fun 好似今日放假, 要3號先返工

多多:

Thx.等我聽日再問佢先。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1140#
發表於 08-1-2 15:37 |只看該作者
搵我咩事?  (我未溫書)
明天我會返一返公司 (整報關) 下午都會放假.
原文章由 KY2004 於 08-1-2 15:30 發表

多多:

Thx.等我聽日再問佢先。
‹ 上一主題|下一主題