- 在線時間
- 228 小時
- 最後登錄
- 08-4-4
- 國民生產力
- 37
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2732
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 2967
- UID
- 164265
 
|
我唔知呀,因為我表妹識修甲,唔駛$
上個禮拜啱啱修手甲,修眉and電眼睫毛
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 15:30 硐表 
我問下你地有無邊度修腳甲好, 又唔貴???? (匯景有間, 不過個舖位超細,
同埋又唔知修得好唔好? 痛唔痛?)
(問左LOVE介紹果間, 佢地LEE2日個FULL BOOKING, 我想明天OR後天去修呀???????????????) ...
[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-2 16:06 編輯 ] |
|