關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1121#
發表於 07-11-2 15:40 |只看該作者
bk又食哂我d字啦

各位 hello

Rank: 5Rank: 5


3212
1122#
發表於 07-11-2 15:44 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 15:40 硐表
bk又食哂我d字啦

各位 hello


hello..........

Rank: 5Rank: 5


2967
1123#
發表於 07-11-2 15:45 |只看該作者
我冇所謂,兩度都得
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 15:15 硐表


我ok ar, 啟田商場又得, 匯景我又得啫.. (我會law 埋d bar bar 俾你.. 我妹妹仲送左個好野俾你試下wo…… 佢話呢隻勁好wo… 我試過, 因為我冇muk 肉地, 所以唔係好fit 我, 但d quality就good good law…. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1124#
發表於 07-11-2 15:49 |只看該作者
1亞
原文章由 雪文 於 07-11-2 15:37 硐表
亞仔

男裝的.  如女裝可送俾你.:

我都而家為止都成日C機REPLY唔倒, 你地係咪???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1125#
發表於 07-11-2 15:54 |只看該作者
我今晚約朋友都係去打邊爐……

我LEE排食左好多牛肉, 變左”毒人”!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1126#
發表於 07-11-2 16:01 |只看該作者
頂,又慢又成日error.

fun, november, 我地係咪係啟田約埋雪文一齊見
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 15:49 硐表
1亞
我都而家為止都成日C機REPLY唔倒, 你地係咪???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1127#
發表於 07-11-2 16:02 |只看該作者
入幾多, 入咁多做咩.   最多一包腊腸, 一包潤腸.  我囡最鍾意食潤腸.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 15:27 硐表

以我所知~~~榮華腊腸下星期做買二送一
~~~係最平架啦…你想入幾多貨????

Rank: 5Rank: 5


2967
1128#
發表於 07-11-2 16:03 |只看該作者
我唔知呀,因為我表妹識修甲,唔駛$
上個禮拜啱啱修手甲,修眉and電眼睫毛

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 15:30 硐表
我問下你地有無邊度修腳甲好, 又唔貴???? (匯景有間, 不過個舖位超細,
同埋又唔知修得好唔好? 痛唔痛?)
(問左LOVE介紹果間, 佢地LEE2日個FULL BOOKING, 我想明天OR後天去修呀???????????????) ...

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-2 16:06 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
1129#
發表於 07-11-2 16:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 16:02 硐表
入幾多, 入咁多做咩.   最多一包腊腸, 一包潤腸.  我囡最鍾意食潤腸.


我同你個女一樣..... 潤腸是我的至愛...

Rank: 5Rank: 5


3212
1130#
發表於 07-11-2 16:07 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-2 16:01 硐表
頂,又慢又成日error.

fun, november, 我地係咪係啟田約埋雪文一齊見


不如就啓田la.....(我上次同hoganma 的第一次又係啓田相見
ar.......)  好唔好啫......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1131#
發表於 07-11-2 16:11 |只看該作者
嘩, 咁你真係會好靚女啦

原文章由 cyclmama 於 07-11-2 16:03 硐表
我唔知呀,因為我表妹識修甲,唔駛$
上個禮拜啱啱修手甲,修眉and電眼睫毛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1132#
發表於 07-11-2 16:13 |只看該作者
係wor,今日下午見唔到秘書姐姐出現

啓田, 好呀.  那里等 ?  我7點要去元x攞位, 之後一直會係個到.

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:07 硐表


不如就啓田la.....(我上次同hoganma 的第一次又係啓田相見
ar.......)  好唔好啫......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1133#
發表於 07-11-2 16:18 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-2 16:03 硐表
我唔知呀,因為我表妹識修甲,唔駛$
上個禮拜啱啱修手甲,修眉and電眼睫毛

你表妹係咪做美容架???????????

Rank: 5Rank: 5


3212
1134#
發表於 07-11-2 16:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 16:13 硐表
係wor,今日下午見唔到秘書姐姐出現

啓田, 好呀.  那里等 ?  我7點要去元x攞位, 之後一直會係個到.


係wo....真係唔見到佢wo.... 你去左邊.....社團阿大..... ??
(我幫你呼喚佢返黎, 文文姐)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1135#
發表於 07-11-2 16:20 |只看該作者
社團亞大: : :
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:18 硐表


係wo....真係唔見到佢wo.... 你去左邊.....社團阿大..... ??
(我幫你呼喚佢返黎, 文文姐)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1136#
發表於 07-11-2 16:21 |只看該作者
今日BKPK, 我都唔想上黎啦……..:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 雪文 於 07-11-2 16:13 硐表
係wor,今日下午見唔到秘書姐姐出現

Rank: 5Rank: 5


3212
1137#
發表於 07-11-2 16:21 |只看該作者
見到佢(社團亞大)時記得問佢收到我個十萬九仟七的會費未 ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1138#
發表於 07-11-2 16:23 |只看該作者
啟田....我沒所謂 (反正都是番屋企)
屈臣x 門口等????

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 16:07 硐表


不如就啓田la.....(我上次同hoganma 的第一次又係啓田相見
ar.......)  好唔好啫......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1139#
發表於 07-11-2 16:32 |只看該作者
剛剛去一轉TOILET, 好似涼左好多!

Rank: 5Rank: 5


3212
1140#
發表於 07-11-2 16:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 16:20 硐表
社團亞大: : :



見到佢時記得問佢收到我個十萬九仟七的會費未 ?: :
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖