關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1121#
發表於 07-8-13 15:15 |只看該作者
Watsons or supermarket
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 15:13 發表
HOGANMA: 3盒蚊膏, 收倒.
(會係邊d舖頭有得賣架???)

Rank: 8Rank: 8


17382
1122#
發表於 07-8-13 15:16 |只看該作者
死約果年無得變.
到生約時個租金都無得變但租客可以通知業主唔租,
而業主可以係到生約時一個月通知租客收番間屋自住

大約係咁,有錯請指正   


原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:07 發表


thanks!!

一年生, 一年死約, 係唔係死約期內唔會特別要求租客搬或加租, 但生約個年又可唔以做呢兩樣野 ????

Rank: 5Rank: 5


3212
1123#
發表於 07-8-13 15:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:13 發表
咁我仔又好早訓wor, 但早起身呢, 星期日朝早6點幾起身, 比我鬧到佢飛起ar, 難得渡假, relax下, 佢晨早起身又話要睇電視又話要食早餐, 終於7:30頂佢唔順起身去食早餐


好笑...............

Rank: 8Rank: 8


17382
1124#
發表於 07-8-13 15:18 |只看該作者
係咩佢會整野食,我無留意

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:08 發表


係唔係個個話佢會整野食個個ar????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1125#
發表於 07-8-13 15:18 |只看該作者
唉.......

你哋話, 如果叫D小學家長, 同我接我仔放學, 再去佢屋企做功課等我返來, 俾幾錢人哋好呀 ?

我媽可能9月尾要同我老豆去印尼.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1126#
發表於 07-8-13 15:18 |只看該作者
ok.......ok...ok....

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:15 發表
Watsons or supermarket

Rank: 8Rank: 8


17382
1127#
發表於 07-8-13 15:19 |只看該作者
我同c6 like no.7


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:09 發表
今年d港男唔多掂, 無個靚仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1128#
發表於 07-8-13 15:21 |只看該作者
係咪即係最後win左個個?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:19 發表
我同c6 like no.7

Rank: 8Rank: 8


17382
1129#
發表於 07-8-13 15:22 |只看該作者
咁嘆


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:11 發表
去旅行咩都係我plan晒, 比埋schedule佢, 做埋導遊gar, 佢梗係想我帶佢去la  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1130#
發表於 07-8-13 15:22 |只看該作者
?! 咁kick, 有無同學仔媽咪肯?
原文章由 雪文 於 07-8-13 15:18 發表
唉.......

你哋話, 如果叫D小學家長, 同我接我仔放學, 再去佢屋企做功課等我返來, 俾幾錢人哋好呀 ?

我媽可能9月尾要同我老豆去印尼.

Rank: 5Rank: 5


3212
1131#
發表於 07-8-13 15:22 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 15:18 發表
唉.......

食字的bk..............:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-13 15:23 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1132#
發表於 07-8-13 15:22 |只看該作者
要去幾耐呀????

原文章由 雪文 於 07-8-13 15:18 發表
唉.......

你哋話, 如果叫D小學家長, 同我接我仔放學, 再去佢屋企做功課等我返來, 俾幾錢人哋好呀 ?

我媽可能9月尾要同我老豆去印尼.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1133#
發表於 07-8-13 15:22 |只看該作者
好似唔係.

租客可以通知你唔租. 但業主要照足俾夠通知期, 3or 6個月好似.
我個年都係生約, 到期前6個月去民政市務處攞表, 掛號信寄俾佢.
你哋可以再問清楚.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:16 發表
死約果年無得變.
到生約時個租金都無得變但租客可以通知業主唔租,
而業主可以係到生約時一個月通知租客收番間屋自住

大約係咁,有錯請指正   

Rank: 8Rank: 8


17382
1134#
發表於 07-8-13 15:23 |只看該作者
去幾多日先

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 15:18 發表
唉.......

Rank: 5Rank: 5


2977
1135#
發表於 07-8-13 15:24 |只看該作者
The champion is here


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:19 發表
我同c6 like no.7

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1136#
發表於 07-8-13 15:24 |只看該作者
你老公乜都唔理唔緊要, 最緊要係出$$就得啦....

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:11 發表
去旅行咩都係我plan晒, 比埋schedule佢, 做埋導遊gar, 佢梗係想我帶佢去la  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1137#
發表於 07-8-13 15:24 |只看該作者
ar, 我好有planning gar ma , 幾多點起身, 跟住做咩做咩, 去邊間餐廳食飯, shopping, 全部有晒schedule gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:22 發表
咁嘆

Rank: 5Rank: 5


3212
1138#
發表於 07-8-13 15:24 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 15:22 發表
好似唔係.

租客可以通知你唔租. 但業主要照足俾夠通知期, 3or 6個月好似.
我個年都係生約, 到期前6個月去民政市務處


thanks a lot !!!
love & 雪文

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1139#
發表於 07-8-13 15:24 |只看該作者
一個月掛.  我媽想唔去, 但我話我老豆年紀大, 我媽去埋好照顧.
我都要諗住啦, 到時我細佬的BB出世坐月, 我媽都可能唔得閑.

hoganmama,我無問人呀, 自己咁諗.  lunch時我仲諗俾key我仔自己返屋企.  要我開聲求我奶奶, 我又唔肯.  因上次太不愉快.


原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 15:22 發表
要去幾耐呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1140#
發表於 07-8-13 15:25 |只看該作者
yes

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:21 發表
係咪即係最後win左個個?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖