關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
1101#
發表於 07-6-7 12:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / kiukiubb :

剛剛將天打來, 叫我今個星期六返學校面試, 10:15am至12:00pm, 唔知點解收完電話之後個心跳得好快, 真係鄧個女緊張呀 :-| , 本來今個星期六要返學校採排畢業禮, 依家唔駛返lu.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1102#
發表於 07-6-7 12:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

     我昨天去註冊時個女人同我講話到時要考一個筆試來分班別 (即係 1A OR 1B.....), 另外你講的應該會係3年班時分精英班

ALKYNG

     我都有諗過 , 但最後我地都係決定買張 THANK YOU CARD 由亞女自己寫

Rank: 4


988
1103#
發表於 07-6-7 12:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng 嘩,咁快有消息,好野    你同你女女加油,我都鄧你緊張    等你好消息呀<<<<<<<<<<<<

Rank: 4


532
1104#
發表於 07-6-7 12:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

    咁米好囉 , 放心啦 , 一定冇問題的 , 我等緊同你一齊做同學仔媽咪架 ! 努力.....加油.....加油    

Rank: 4


988
1105#
發表於 07-6-7 12:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

原來一年班都要分班,不過都無所謂,咁都好架,可以按唔同能力,有唔同需要.
係喎THANK YOU CARD或者繪畫都好喎  

Rank: 5Rank: 5


2422
1106#
發表於 07-6-7 12:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb / yeeli:

多謝晒你地, 我呢幾日會再同阿女練習下架喇, 我都希望快d有好消息話比你地知.

yeeli:

你可以比張白畫紙阿仔去畫thank you card, 你仔仔d畫功咁得 , 一定難唔到佢啦
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


598
1107#
發表於 07-6-7 12:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng:

好野, 希望係如願以償, add oil.
:-D

Rank: 5Rank: 5


2641
1108#
發表於 07-6-7 12:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
你都收到通知啦 ~ 咁咪好囖!!! 希望大家叩門成功入到心水學校!!!!     

Rank: 5Rank: 5


2422
1109#
發表於 07-6-7 13:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tokyleung / hayamama:

hehe...所以依家又開心...又興奮...又緊張呀    , 面試完第一時間話比你地知個情況.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
1110#
發表於 07-6-7 13:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

C 啦C 啦 ! 我剛收到將天CALL說星期六返學校面試, 10:15am至12:00pm 我是第二組, 本來很開心致電老公, 但又給老公的烏牙口說中....又收到馮X 電話說星期六 10:00    當時我不知點算便說可否改時間...唉
她很好人幫忙改早30分鐘.  

Rank: 4


988
1111#
發表於 07-6-7 14:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你咁驚喜,邊間可以改時間??   

Rank: 5Rank: 5


2422
1112#
發表於 07-6-7 17:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

咁你真你人生的決擇wor, 但其實改早半個鐘, 夠唔夠時間架, 馮個邊話10:00, 咁佢有無話要用幾多時間去考呀? 我覺得你要問清楚會好d, 之後一定要響兩者之間揀一個來考, 如果唔係, 兩邊都唔到岸仲好似邊知點咁  :-|
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1113#
發表於 07-6-7 17:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
仔仔第一次學校中英默書,雖然佢識,但佢大意唔記得寫標點符號(句號) :evil:  :evil: 我之前己經提過佢架,佢都唔記得, 激c我,
MIHOLO:
你有無問佢地可唔可以改日期呢??

Rank: 3Rank: 3


294
1114#
發表於 07-6-7 18:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我多口向 95 區家長提議下 .  如果唔 arm 聽. 當我沒有講過.

我係 po lam 區. (15分)  我沒有改地址.  自行時已經派到油塘其中一間小學.   我計過 po lam 站 坐 mtr 到油塘 是 10 mins .  加埋行路 去學校都係多5 mins 左右.  why 我唔選油塘區呢 ?  話晒都係 48 網. 將來升中也是觀塘校網.  
以現時升中機制. 在自行時也好似小一派位, 可以 跨區 . 不過只可以一間.  萬一不獲取. 就要 玩抽獎. 是跟小學網抽.  

所以我當時在自行時已選定油塘區.  萬一派不到.  咁我會在統一時甲部仍然選 油塘. 月部選番 Tko 的學校..   跟住去叩門48區的小學.  幸好自行成功.

我見您地都叩門, 為何不叩觀塘區呢. 話晒 都近 tko .  但校網真係好好多.  

我識很多朋友都係出左去 觀塘讀. 跟住 讀埋觀塘區中學 tim.

如果去很遠讀小學就唔好啦. 但油塘和籃田 都算近.  

小小意見,純粹分享.  我明白每個人的喜好不同.  所以我只本著 自己的心態與大家分享. 別無他意. 我很明白 tko 有很多好小學.  真的不錯. 不過英中 就得一間. (不計直資)  我唔想到時要爭蹦頭.  


Rank: 5Rank: 5


2641
1115#
發表於 07-6-7 19:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
你地就好啦...我都有去馮晴叩門,但完全無收到call,恐怕都落選了... 而家唯有寄望梁潔華嗰邊有無聲氣∼ :cry:  
我今日淨係返咗呀女原校小學部面試,個校長又challenged我地點解只報她在甲部第二而唔係第一選擇 佢話今年候補得幾個位剩 而叩門的(同一幼稚園)就有成六十多人,街外人都有十幾廿個,雖然呀女獨自面試個part做得幾好,但我地聽完校長所講都好down...   

Rank: 4


988
1116#
發表於 07-6-7 19:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

你其實去邊間叩門呀??唔好咁唔開心,你女女個part幾好,都會得.加油,

Rank: 5Rank: 5


2641
1117#
發表於 07-6-7 19:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
呀女讀開KlnTong聖x撒幼稚園,佢地有原校小學但係都屬於資助性質,所以都係要'大抽獎',而我2nd round時就選了'協恩'做第一志願,誰知'協恩'仲衰,連想叩門都話不必了!其實咁辛苦想'塞'呀女入去呢兩間學校都係因為想將來上番原校中學啫!而且呀女嘅思想及行為都比較簡單,女校真係好適合佢,可惜TKO並沒有呢類選擇...  

Rank: 3Rank: 3


192
1118#
發表於 07-6-7 20:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

聖x撒小學 VERY GOOD 舊年有朋友女兒小學畢業後順利考上中學. 唔錯唔錯.程度校風圴有保證.

祝願您女兒最

Rank: 5Rank: 5


2641
1119#
發表於 07-6-7 20:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hat,
衷心謝謝你!!!雖然做多咗嘢又dull咗好多圈,我都係希望個女可以返到入去...


Rank: 3Rank: 3


280
1120#
發表於 07-6-7 23:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ALKYNG

早30分鐘的是馮晴呀 ! 她曾問我想改那日或時間呢 ? 太緊當時記不起 只心想c啦時間, 我有問她可否星期六下午, 她說不行 ! 我又怕她不高興如我改日期  
我沒妳們想得多
‹ 上一主題|下一主題