關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1101#
發表於 07-5-30 17:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

我都好了解你住得遠,但係KLN d屋又貴又細、又嘈、又多塵... 除非搬去d配套好的新屋苑,比多d$$住好d。好似我咁,單楝式,真係超...超...超唔好住架!

第日kitty讀中學都係要搭車返學啦!
最重要係佢覺得辛唔辛苦,時間夠唔夠用。
唯有keep住觀察la~

好似我個姪仔响馬鞍山到大角咀,每日來回校車頭站至尾站+埋成3hrs, 最慘係成績追唔上,放學後又趕去補習... 就真係攞佢命!

(八掛問下,你日頭上網有冇人埋伏呀?! )

Rank: 5Rank: 5


3218
1102#
發表於 07-5-30 21:20 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs, 嘩! 你個姪仔來回要3hrs? 好慘呀! 我kitty來回都係1.5hrs都吾駛....  如果買kln d 樓, 我都係打算買單楝式, 不過我住N.T咁多年, 都一定吾習慣. 同埋我有nose敏感, 都會頂吾住. 之前我去亞媽到訓一晚, 佢住十幾樓, 但係我覺得好嘈,次次都病,可能空氣吾好.....

我吾明嘜嘢叫做上網有冇人埋伏呀??? 好驚呀.....

Rank: 5Rank: 5


1178
1103#
發表於 07-5-30 22:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

sorry, 埋伏→我係指同事...、老闆...

我地呢d單楝式有好多唔好,一來冇花園平台,管理又唔好,而且小型建築商用d質料唔好,工夫又差,賣o左比你地等你地自已執手尾,可能好快有外牆/樓內階磚碌落、滲水、更換銅喉、水箱等情況,如果個building有咩要維修,成楝大廈咁少戶,管理費盈餘唔夠,夾錢好金,隨時開口幾仟幾仟咁夾,唔及大型屋苑,大型維修情況少,即使要,有多楝大廈管理費一同灘分,唔駛入肉要付一筆錢。

仲有,我住單楝式o向馬路邊,由朝抹到晚都係塵,tv要同車聲鬥大,一關窗先知原來tv開得咁大聲,我以為住沙田,出左黎住脾氣真係變得抆憎好多,個腦好似冇停過咁... :cry:
我哥哥以前住沙田都有nose敏感,一段時間搬左入屯門就好番,九龍比沙田空氣仲差得更遠!  

我老公好早要o向長沙灣開工,如果唔係為開工,我都入返新界住。

我老公好耐之前以經話後悔買單楝式,話當時冇經驗及貪方便,有機會再買樓一定唔會重蹈覆轍。 :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1178
1104#
發表於 07-5-30 22:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

kitty 來回唔駛1.5hr (90mins),我個thomas 來回都要40 mins 啦!

Rank: 3Rank: 3


244
1105#
發表於 07-5-31 10:21 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

轉校後好慘呀, 成績由以前在旅港開平考全班第二/三和全級10名內去到現在全班15全級80尾90頭, 我不知是否以前成績好所以他好有心機讀, 還是2年級深了他未能handle

Rank: 3Rank: 3


244
1106#
發表於 07-5-31 10:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

it's true. 因為大部份程度差不多, 只要你努力一點就不會太後, 我個仔那時在旅港平均分在87/90之間都可以名列前芧,(全級15名前) 但現時在另一間學後考83.4 (2年級程度深了, 所以平均分會低一點), 卻考全級80尾/90頭,

另外, 我記得旅港一至兩年前, 6年級畢業生只有100人左右 (不大肯定), `所以比例上band 1 會比較大, 但如果最近小一/二有140人, % 可能會有不同,  :

Rank: 5Rank: 5


1178
1107#
發表於 07-5-31 10:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kinmon,
補習社老師話開平程度係比較低d~
我係有d擔心架~
你個囝囝轉了去邊間學校呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1108#
發表於 07-5-31 11:13 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 每程車約35mins左右. 來回都係70~80 mins.
我搭59x d 車好密 (係全屯門最密), 可能碼頭人口多拉. 其實我自己係屯門都住過幾個地方. 但係compare所有嘢, 都係碼頭最好.好彩你可以比好多住單楝式的意見比我, 如果吾係我一定後悔....tks

Rank: 5Rank: 5


3218
1109#
發表於 07-5-31 11:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kinmon, 係吾係佢吾想轉校, or 吾習慣 ?

kinmom 寫道:
轉校後好慘呀, 成績由以前在旅港開平考全班第二/三和全級10名內去到現在全班15全級80尾90頭, 我不知是否以前成績好所以他好有心機讀, 還是2年級深了他未能handle

Rank: 5Rank: 5


1178
1110#
發表於 07-5-31 12:11 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

不過升咗 p.2 英文 & maths 都深好多,要日日keep住review先可以吸收新學的知識,我都驚到時先學會太急,所以去年以經開始幫thomas溫定乘數,等到時唔去學得咁急。

Rank: 3Rank: 3


244
1111#
發表於 07-5-31 12:17 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

仁立

Rank: 3Rank: 3


244
1112#
發表於 07-5-31 12:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個仔是想轉校的,因為近屋企不用搭校車,同埋有幼稚園的同學讀同一間�班,只不過不知道程度有距離,所以現在他都沒有自信,我由今年4月開始同個仔出去旺角星期六補中數, 星期日補英文, 希望快d有成效

Rank: 4


506
1113#
發表於 07-6-1 11:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實,同其他學校比較,我覺得開平嘅程度都唔算太淺。但依家開始擔心上咗.2 後,會唔會跟唔上,因亞女日日都唔夠時間做功課,何况温書?
kittymummy, 2fungs,
妳地有沒有比Kitty & Thomas 去補習(跟功課嗰隻),ok or not??

Rank: 5Rank: 5


3218
1114#
發表於 07-6-1 11:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh, 我就無比kitty去補習,暫時都吾打算. 佢平時d功課都handle到,吾會做得太耐.做完之後仲大把時間睇電視.
不過第日真係要補習的話, 我只會choose 一對一. or 睇下有無開平家長d仔女一起補習(3~5個一group).

Rank: 4


506
1115#
發表於 07-6-1 12:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
妳就好啦!kitty D 功課都唔駛點粗心,我對Alki 真係冇晒辦法,妳唔坐喺度望住佢嘅話,佢真係可以坐住半個鐘一隻字都唔寫!! 我上星期就為咗做功課勁鬧佢,攪到D關係好差。鬧完佢之後好後悔,但當時真係control 唔度自己,之後諗番仲想喊,都唔知點解會鬧佢鬧得咁勁!
佢做功課已經好慢,起碼要2 hours,食飯仲死,坐喺度 45 mins. 碗飯都冇郁過,之前已warn 咗佢幾次,但一D 改善都冇,都唔知點攪??

Rank: 5Rank: 5


3218
1116#
發表於 07-6-1 12:24 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Agneshwh, 吾好灰心拉, 每個小朋友都有佢長處同短處. alki佢係吾係慢熱果隻? 如果聽你咁講, 我諗你要搵保習同佢睇功課, 一定要有人睇住佢先得. 如果吾係.. 二年班d功課開始多, 佢仲係咁就好煩. 平時吾溫習都吾緊要(一, 二年級), 但係真係要佢去自動自覺去做功課, 呢個係我的低線. kitty k1時我已經同佢講, 只要放學先做好功課. 我一定會比足夠時間佢relax一下. 佢可以choose 睇電視, 做手工...etc.只要佢喜歡便可!

kitty細個食飯都係咁, 但係我就好"很"心. 見佢1hour碗飯都冇郁過. 我就吾比佢食. 叫佢吾好同我講"hunary". 幾餓最多比d biscuit 佢.餓多幾次就會主動去食飯. 不過呢d招好細個時用......

Rank: 5Rank: 5


1178
1117#
發表於 07-6-1 13:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

由28/5開始,thomas 返補習,响順寧道,因為佢响屋企掛住同個細路玩 or 睇人地做嘢,自已唔做,我買完餸/煑完飯,二仔又要我陪,唔夠時間同thomas 對功課,於是比佢補習做功課,對埋功課,有時間先溫書。
這樣,起碼補習社同佢對功課,佢返到屋企才有d自由時間,唔駛等我對功課,抽d時間溫下書咁law。
時間 : 放學後 until 6:30pm ~ 6:45pm (我買完餸去接佢)

Rank: 5Rank: 5


1178
1118#
發表於 07-6-1 14:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
alki 用 2hrs 做 homework,我個thomas 而家都唔弱,用3 hrs! 做要鬼晝符! 同上學期比,簡直兩個人,而家仲有好反叛,成日口upup咁鬧我,仲有呀,佢有唔like,有紥起馬想郁我咁款,我可怕!
我驚老咗比佢打....仔打老母呀....
我而家日日都同佢道理,但佢d態度仲係好差,
而家佢 wed & fri 响學校上緊 eq 小騎師,話學eq,未見有成效law...

Rank: 5Rank: 5


3218
1119#
發表於 07-6-1 14:26 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, thomas去保習都好.起碼你吾駛咁勞氣. 到你個細仔大d, 費事係屋企打架.但係睇佢吾出咁惡,鬧番你轉頭. 你有無同社工傾下? 依家d細路真係好難教. 真係要用好多心機同時間去教.

Rank: 4


506
1120#
發表於 07-6-1 15:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我本來都想join學校個EQ小騎師,但只得10個位,又同水墨畫班撞期,所以冇參加。
頭先,同我老公講報嘜嘢暑期班,佢聽度後居然話叫我唔好報,就算報咗都唔去,激死!!   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖