關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1101#
發表於 06-11-8 16:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

剛剛派返試卷, 都算唔錯架啦~~~
中文72 英文71  數學89 常識88

全部合格, 我都好開心....     
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

點呀, 大仔考完試未呀, 努力呀    
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1102#
發表於 06-11-8 17:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1103#
發表於 06-11-8 17:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔該哂, 我問個女知唔知, 佢就蒙查查.真係比佢激死.

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

登入名稱同 password mark 左係個盒度架, 妳 check 下.

Matthew 媽咪


[quote]
yoballma 寫道:
各位 1b 班媽咪
唔該我想問你地學校有冇派中,英,數學習平台嘅登入資料比你地呀 . 3佰幾蚊個個呢 ?
THANK YOU   
[/quote] :
^_^

Rank: 4


554
1104#
發表於 06-11-8 18:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

係呀...終於鬆返一口氣啦~~~

不過最後一期考試要程分上教處, 真是好擔心呀!
(大仔5年級)

係呢....我都有參加旅行呀!  你地都係呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1105#
發表於 06-11-9 09:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我幫你問咗校工喇~~
佢話只要你打電話比校務處留底小朋友的姓名及班別, 便可.
跟住交飯去更亭(門口), 放在檯上, 話聲個更亭校工聽就走得.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1106#
發表於 06-11-9 09:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

唔好意思, 我想再問係咪每次送飯之前都要打電話去學校呀?

[quote]
露絲 寫道:
B珠Mummy,

我幫你問

Rank: 4


554
1107#
發表於 06-11-9 11:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

登記咗個名就日日可以架啦, 個校工話例如: 有d小朋友食學校飯2個月悶咗, 之後帶飯, 但唔夠時間, 於是乎致電校務處話帶飯, 唔洗同老師講架.   但有小朋友帶帶下飯又訂飯, 禁未唔帶囉.   佢話好多都是這樣做.[quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

唔好意思, 我想再問係咪每次送飯之前都要打電話去學校呀?

[quote]
露絲 寫道:
B珠Mummy,

我幫你問
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1108#
發表於 06-11-9 14:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

唔該哂你!  今日你有無去1B班?

Rank: 4


588
1109#
發表於 06-11-9 15:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1110#
發表於 06-11-9 17:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
有呀.....我今日有去1b班呀~~
今日子軒有吃飯, 佢隔離個女同學話佢食咗好多.
我問佢..佢唔多應我...
但個女同學問佢, 佢答得好快.. :evil:
佢在家是不是一樣呀?

我發覺d男仔唔識關飯盒既?
B珠Mummy 寫道:
露絲,

唔該哂你!  今日你有無去1B班?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1111#
發表於 06-11-9 17:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我自己已問咗子軒啦~~
唔好怒氣呀, Matthew都'教'到頭暈, 唔知邊個打邊個姐!
係呀....佢今日唔係幾舒服, 而家唔好比蝦佢食啦, 佢食咗想嘔, 佢話工人姐姐隻手好污穢, 唔想食.
問下佢d蝦d味係唔係有d怪怪地?  點解仲有陰影?
我唔記得叫佢比我試下tim.  
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

張 Math Boy 妳今日有冇取回呀 ? 因為 Matthew 話唔覺意又俾左阿 Roy 呀     , 真係激死 !
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1112#
發表於 06-11-9 17:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

請問下次英文默書是默d咩,
我見手冊寫free dictation
又話考phonics
    

Rank: 4


588
1113#
發表於 06-11-9 18:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

係呀, 佢仲有陰影呀, 咪就係上次食到佢腸胃炎個次, 自此之後佢都唔食蛋 & 蝦, 我諗住隔左甘耐, 咪試多次, 諗住佢會唔記得嘛, 點知都係失敗左.

Rank: 4


588
1114#
發表於 06-11-9 18:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
1115#
發表於 06-11-9 19:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:
有關英默Free Dictation; 我見卓禧在手冊範圍內有寫啲嘢,但佢啲字好大,所以抄唔晒。我只見到如下:
Phonics WS (1) (2)
Vocab: Things, Classroom (p.XX)
我估係併音工作紙第一及第二張,但我從沒見過!
另生字Things 和 Classroom (p.xx),我用了放大鏡都睇唔清,真比佢激死!

希望有其他媽咪補充。小兒真的很難教。可能由幼兒班轉上小一對他很有壓力,要頗長時間令他適應。   

Rank: 3Rank: 3


210
1116#
發表於 06-11-9 21:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

是p.68
但是有十幾個生字,重有另外又寫free dictation
唔知係唔係兩樣加埋呢?
我個女講到一"舊舊"唔係好明

phonics ws(1)(2)我都未見過,唔知點溫

Rank: 3Rank: 3


313
1117#
發表於 06-11-9 21:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個仔話英默P.68 及things in the classroom, 即係所有有關在課室的物品.  但Phonics WS(1)(2)就唔知喎!

Rank: 3Rank: 3


313
1118#
發表於 06-11-9 22:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

子軒好怕醜, 人地以為佢好無禮貌, 其實佢係好怕同陌生人相處!

今日個飯盒係第一次用, 所以佢唔係好知點樣開關. 之前我買咗你介紹個飯盒, 但子軒食得太少, 所以覺得個飯盒太大.

[quote]
露絲 寫道:
B珠Mummy,
有呀.....我今日有去1b班呀~~
今日子軒有吃飯, 佢隔離個女同學話佢食咗好多.
我問佢..佢唔多應我...
但個女同學問佢, 佢答得好快.. :evil:
佢在家是不是一樣呀?

我發覺d男仔唔識關飯盒既? [quote]

Rank: 4


588
1119#
發表於 06-11-9 22:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1120#
發表於 06-11-9 22:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Dear All,

Matthew 都係寫 Phonics WS (1) & (2), 我都未見過
Vocab : Things in the classroom (P.68) 有 d 之前默過架 !

Matthew 媽咪

[quote]
2000 寫道:
是p.68
但是有十幾個生字,重有另外又寫free dictation
唔知係唔係兩樣加埋呢?
我個女講到一"舊舊"唔係好明

phonics ws(1)(2)我都未見過,唔知點溫
[/quote]

DEAR ALL MOTHER
我都唔知默 MUD, 如果真係默 P.68 , 咁咪成16個生字, 唔知係全部默哂, 定係 MISS YU 抽默呢, 仲有 PHONICS 即係 MUD 呢, 又冇派野返黎, 點溫呀 ?   
我唸都要自己打電話比 MISS YU 先得啦.
^_^
‹ 上一主題|下一主題