關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1101#
發表於 05-11-15 11:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

就算你老公唔係support你,但總好過反對你嘛   

而加睇來婆婆的意見更重要哦    因爲wingwing係婆婆湊嘛。如果你真係想比wingwing試下,可以報返畫班同一日,o甘就唔使婆婆行多次儸。

婆婆點會真係惱啊,哩d就係媽咪同奶奶的分別     

你唔使驚wingwing跟唔上哦,因爲芭蕾舞好多基本功都係重復又重復     

Rank: 5Rank: 5


1874
1102#
發表於 05-11-15 11:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

其實婆婆係我報咩佢都會有意見既, 但到我報咗叫佢同wingwing去返學, 佢又會照去既啦. 基本上婆婆係無咩脾氣既.

我想問下你地嗰邊嗰間和民開咗未呀?

Rank: 5Rank: 5


3909
1103#
發表於 05-11-15 11:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

D老人家係o甘o架啦 好似你o甘講,就應該‘先斬後奏’儸     

和民仲沒開,係唔係好想食?我同wing530已經好興奮o甘等緊侷開啦     

你今個weekend得唔得閑,睇約唔約到一起食飯。本來唸Sunday,但wing530 lunch約o左人啦。所以再唸唸。        不過又要見到你倆個‘痴纏’,我真係     

Rank: 5Rank: 5


3909
1104#
發表於 05-11-15 12:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

唔好打我,你有野係我度        Miss Fung今日有D野比返navin,我帶o左返來,Thur., Friday你幾點返?或者我見到wing530,比侷,等Anson交比Navin啦。

今日學校有Halloween同公益金日的相睇,我見到有navin,Miss Fung會唔會幫你曬啊?

Rank: 5Rank: 5


3909
1105#
發表於 05-11-15 12:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

我問o左Miss Suen,Friday picnic要帶書包,可以比小朋友自己背d飲料,太陽帽同除低的衫。自己唔使帶水。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1106#
發表於 05-11-15 13:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
你真好呀, 終於有個正義既朋友企出黎啦, 幫下我呢個弱者, 我比佢打左好多日喇, d皮都"un"哂喇, 邊有感覺呀!      

>hinhinmom,
今日我唔同喇, 我吹雞呀! 有人幫我出頭, 睇你c未?               

>halaha,
婆婆咁好脾氣, 都無事既, 雖然可以先斬後奏, 不過, 我覺得都係講一聲會好d, 等佢有心理準備麻~     

Rank: 3Rank: 3


368
1107#
發表於 05-11-15 13:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all:

冇上幾日,真係追得好辛苦    大家,我哋幾時又有聚會,出來八吓呀???

jaisy:

我都想比eunice學jazz,你可以比d資料我嗎???

fifi:

本來26號我都參加了運動會,但現在冇得去了,因為我的妹妹在那天註冊,都唔知等到幾時先可以再有學校活動囉

  

Rank: 5Rank: 5


2564
1108#
發表於 05-11-15 13:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink
你今次真係追唔晒睇, fifi 剛講左話Tko 果間要跳左芭蕾舞先睇可唔可以升班or 適合跳jazz.

fifi
我見佢地班學生去演出andy lau 個MV, 我都流口水呀. 唔知幾時到我個女有份, 家長陪同

halaha
今次我同你真係有緣,咁我都見到你, 因為我係見到你個肚先再望下你個樣 E....wing wing mami.

Rank: 5Rank: 5


3909
1109#
發表於 05-11-15 14:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

我都希望學校多d課外活動(參觀,郊遊,野餐),今次要其他班停課,集中D老師先可以去picnic,其實都可以一個班或一級搞活動啦,我唸好多家長都願意幫手(家長義工),但學校都無善用哩d資源。       

jaisy,

羅逸雅好多表演o架,不過可能高班會多d機會,因爲小朋友大d易control d嘛     

halaha,

無見一排,原來你的肚大o左o甘多啊?先見肚後見人             

wing530,

你使唔使o甘得戚啊      睇住等陣hinhinmom兩個一起打           :  :  :  :

Rank: 5Rank: 5


2564
1110#
發表於 05-11-15 14:38 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
今次我見到肚啦. 係4個月到?
我都覺得點解LK 去旅行但我地要停課一天. 真係

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1111#
發表於 05-11-15 15:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi
難得一次有人出頭, 梗係去到盡啦, 咩叫做"有風駛盡有里"呀!      頭先hinhinmom搵你喎, 唔係"報復"嗎?       

>hinhinmom,
你唔會咁衰, 兩個一齊打掛~ :tongue:  :tongue:  :tongue: 你幫hinhin換季未呀? 天氣凍喎, 我都幫anson換左喇, 唔好冷親呀~ :  :

Rank: 5Rank: 5


3909
1112#
發表於 05-11-15 17:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我又有野笑,我見到你係第二度寫係Dr. Wong度買鞋,笑得我cc下,Stephanie係o甘問我笑d麽 :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  :  : 你唔好學hinhinmom o甘,我笑完就唔笑啦                             

Rank: 5Rank: 5


3909
1113#
發表於 05-11-15 18:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

4個月?應該有6個月啦       

LK去picnic,nc就停課一日,到時nc去旅行,LK可能都要停課一日。       

Dear all,

你di o既小朋友班度有幾位miss啊,Stephanie果班成27個,但從開學到而加只見到Miss Suen一位。我問過,Miss Suen話分組時曾主任會入來幫手,o甘平時即係話一位miss handle曬              我記得幼稚園應該係1:15哦           

Rank: 5Rank: 5


3381
1114#
發表於 05-11-15 21:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
唔該晒你呀~ 要搵你做中間人幫我傳野tim~ 仲有唔該stephanie呀~ 下次請佢食糖糖~

hinhin讀LKB時由頭到尾都只係見ms fung一個, 睇完新自由講埸有個topic之後, 唔知........     

deborah今年去邊度picnic呀??   st andrew's 2/12去上水大"lung"坑村 - 假日農場, 我都會去, 原來都可以親子架~~     

wing530,
你會唔會去呀??   我老公o個日要上court, 所以都係得我同hinhin去~   

我都諗住聽日同hinhin換季勒, 因為出面開始凍呀~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1115#
發表於 05-11-15 22:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
唔係化~ 我打左dr.wong買鞋咩?       我而家做緊mask, 唔敢笑呀~        

你去唔去我地既旅行呀? 我可以報埋你名喎, 睇落都幾吸引喎, 應該好過上次deborah既獅子會, 查實上次都好悶架, 最開心都係同halaha野餐咋~    

>jaisy,
其實好多學校都係咁架啦, 只有分組時間, 先有助教/老師幫手架, 平時只得一個咋, 所以, 做老師係一份好辛苦既工作呀~     

>hinhinmom,
我地兩公婆都會去旅行呀, 我都想認識下st.andrew's既家長, 睇下咩人都好呀!   

Rank: 5Rank: 5


3381
1116#
發表於 05-11-15 22:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我點會搵fifi"報復"呢~        

我有時都真你幾衰架~    我打        wing530     

今日hinhin倦c呀~ 3點幾上完童軍, 5:30又學畫畫, o華, 今日5:30 o個班有成7個小朋友呀~     

Rank: 5Rank: 5


3381
1117#
發表於 05-11-15 22:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你又做緊o羊mask呀??    仲唔驚呀~~     

st andrew's 既家長, 個個都好斯文架 (即係好似我呢類呢~) ~ 唔似得你o甘惡c~     

Rank: 5Rank: 5


3381
1118#
發表於 05-11-15 22:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你快d去改返dr "kong"啦~ 你知啦, 我地呢幾個熟d, 知你係o甘就話o者, 人地st andrew's o個邊唔熟你麻, 費事下次見到你就諗起dr wong買鞋呀~                    (好好笑~~)

原來今年st andrew's收k1都幾犀利, 我地兩個真係算好彩~

我奶奶都唔知點解, 佢勁鍾意st andrew's呀~ 佢話d老師盡責, 又交帶, d老師又細心~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1119#
發表於 05-11-15 22:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,
呢個mask唔驚架, 我做過好多次既~    不過, 講講下, 我做左好耐喎, 成塊面都乾哂呀!     

我惡c, 我出名溫柔架喎!       你試下問人啦, 睇下邊個惡d, 唔洗講, 一定係你呀!!!       

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1120#
發表於 05-11-15 22:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

喂~ 中場休息呀! 因為我要去洗面, 同埋, 輪到大仔打機呀!       
12點後見啦~     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖