關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1101#
發表於 07-11-2 14:51 |只看該作者
funfun,我應該 7點到, 我去攞位.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 14:43 硐表
文文,
你幾點到藍田?  洗唔洗約埋一齊, 你可以睇睇 cy 個頭

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1102#
發表於 07-11-2 15:00 |只看該作者
Love,你亞囡有些呢D症狀, 但係又唔算太嚴重.  我諗你真係要問學校有無社工, 商量吓點教先得.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 14:50 硐表
呢個係度活躍症+專注力不足:cry: :cry: :cry:
之前睇過醫生話亞囡好正常,無度活躍症,但專注力不足就唔知,因為醫生話d小朋友好叻的,一見到醫生就會乖曬佢地唔會係果一刻表現出來,除非係嚴重果d先會控制唔到:cry: :cry:


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1103#
發表於 07-11-2 15:01 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 14:45 硐表
我返來啦.  去完Jusco出血.

亞頭, 我係啟田商場, 你方便嗎 ?  唔方便的話我去匯景.

好野, 我老細又出左去一陣, 可以FREE返一個鐘!!


Minnie: 你出去買左D乜呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1104#
發表於 07-11-2 15:13 |只看該作者
今日真係REPLY到我忟呀, 一個POST死機死幾十次, BK攪乜野呀……
LOVE: 你女女真係有D惡攪, 唯有比D耐性啦, 加油.

Rank: 5Rank: 5


3212
1105#
發表於 07-11-2 15:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 14:45 硐表
我返來啦.  去完Jusco出血.

亞頭, 我係啟田商場, 你方便嗎 ?  唔方便的話我去匯景.


我ok ar, 啟田商場又得, 匯景我又得啫.. (我會law 埋d bar bar 俾你.. 我妹妹仲送左個好野俾你試下wo…… 佢話呢隻勁好wo… 我試過, 因為我冇muk 肉地, 所以唔係好fit 我, 但d quality就good good law….

Rank: 5Rank: 5


3212
1106#
發表於 07-11-2 15:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 14:45 硐表
我返來啦.  去完Jusco出血.

亞頭, 我係啟田商場, 你方便嗎 ?  唔方便的話我去匯景.


我ok ar, 啟田商場又得, 匯景我又得啫.. (我會law 埋d bar bar 俾你.. 我妹妹仲送左個好野俾你試下wo…… 佢話呢隻勁好wo… 我試過, 因為我冇muk 肉地, 所以唔係好fit 我, 但d quality就good good law….

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1107#
發表於 07-11-2 15:17 |只看該作者
買咗三條保暖褲, 你估幾多碼, 160 不過59元減到10元仲95折, 等買來要儲二, 三年或送俾亞仔表哥仔.

二件玩具

同公司買光碟

我仲要買 175元今年才夠quota換 50元 coupon.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1108#
發表於 07-11-2 15:19 |只看該作者
亞頭, 咁好呀, 咁又多謝你妹妹同你.

請問幾多錢呀, 等我准備好散紙.

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 15:16 硐表

我ok ar, 啟田商場又得, 匯景我又得啫.. (我會law 埋d bar bar 俾你.. 我妹妹仲送左個好野俾你試下wo…… 佢話呢隻勁好wo… 我試過, 因為我冇muk 肉地, 所以唔係好fit 我, 但d quality就good good law…. ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1109#
發表於 07-11-2 15:19 |只看該作者
bk bk ---------->> 成日都error...你想點ar 你 ???:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3212
1110#
發表於 07-11-2 15:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 15:19 硐表
亞頭, 咁好呀, 咁又多謝你妹妹同你.

請問幾多錢呀, 等我准備好散紙.


160 大元....... ar..........

Rank: 5Rank: 5


3212
1111#
發表於 07-11-2 15:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 15:17 硐表
買咗三條保暖褲, 你估幾多碼, 160 不過59元減到10元仲95折, 等買來要儲二, 三年或送俾亞仔表哥仔.

二件玩具

同公司買光碟

我仲要買 175元今年才夠quota換 50元 coupon. ...


減到咁多ar...... 真係買得好開心呀......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1112#
發表於 07-11-2 15:24 |只看該作者
OKOK

我剛才用control C才能力保我的字無白打

又想問大家, 榮華腊腸下星期做買二送一, 是否最平加啦, 有無試過買一送一 ?

原文章由 novemberwm 於 07-11-2 15:21 硐表


160 大元....... ar..........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1113#
發表於 07-11-2 15:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 15:17 硐表
買咗三條保暖褲, 你估幾多碼, 160 不過59元減到10元仲95折, 等買來要儲二, 三年或送俾亞仔表哥仔.

160碼保暖褲你買比亞仔亞女????? 我都穿160?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1114#
發表於 07-11-2 15:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 15:24 硐表
又想問大家, 榮華腊腸下星期做買二送一, 是否最平加啦, 有無試過買一送一 ?

以我所知~~~榮華腊腸下星期做買二送一
~~~係最平架啦你想入幾多貨????

Rank: 5Rank: 5


3212
1115#
發表於 07-11-2 15:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 15:24 硐表
OKOK

我剛才用control C才能力保我的字無白打

又想問大家, 榮華腊腸下星期做買二送一, 是否最平加啦, 有無試過買一送一 ?


文文姐,check pm

Rank: 5Rank: 5


4210
1116#
發表於 07-11-2 15:30 |只看該作者
各位

今朝上唔到網, 不過就上到公司d網, 幾驚比公司block 左 , 之後call ITD同事先可以上番咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1117#
發表於 07-11-2 15:30 |只看該作者
我問下你地有無邊度修腳甲好, 又唔貴???? (匯景有間, 不過個舖位超細,
同埋又唔知修得好唔好? 痛唔痛?)
(問左LOVE介紹果間, 佢地LEE2日個FULL BOOKING, 我想明天OR後天去修呀???????????????)

Rank: 8Rank: 8


17382
1118#
發表於 07-11-2 15:32 |只看該作者
我都知係有,又唔係好嚴重果種,但影響到學業及社交囉:cry:
我知學校有社工的,而我亦問過補習亞sir佢話我囡只係唔專心only,叫我比d耐性及時間佢:cry: :cry: :cry: 慢慢教佢專心:cry: :cry:

原文章由 雪文 於 07-11-2 15:00 硐表
Love,你亞囡有些呢D症狀, 但係又唔算太嚴重.  我諗你真係要問學校有無社工, 商量吓點教先得.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1119#
發表於 07-11-2 15:37 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 15:30 硐表
各位

今朝上唔到網, 不過就上到公司d網, 幾驚比公司block 左 , 之後call ITD同事先可以上番咋

唔怪得成朝唔見你啦!
咁你下星期5(9/11)晚上去唔去官塘打邊爐????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1120#
發表於 07-11-2 15:37 |只看該作者
亞仔

男裝的.  如女裝可送俾你.:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 15:24 硐表

160碼保暖褲你買比亞仔亞女????? 我都穿160喎?????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖