關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1101#
發表於 07-10-22 12:25 |只看該作者
乜唔係收倒請帖先做人情咩?? lee d 規舉我唔太清楚?!?!?!??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-22 12:22 硐表
cash, 現金最實際

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1102#
發表於 07-10-22 12:26 |只看該作者
又唔係根飲gei, 連身裙黎gar, c文d lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:07 硐表
其實我又唔想買"去飲"裙囉, 想買d去得街黎又靚少少嘅....會唔會好難搵呢??????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1103#
發表於 07-10-22 12:27 |只看該作者
我會買禮物lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:25 硐表
乜唔係收倒請帖先做人情咩?? lee d 規舉我唔太清楚?!?!?!??

Rank: 5Rank: 5


4210
1104#
發表於 07-10-22 12:27 |只看該作者
啱啱同左老細講, 我今日唔返, 要留左家中休息

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-22 11:48 硐表
MORNING!!

今日 我又sick leave (其實我都有少少病架, 咳同傷風), 仲未決定下午返唔返?

我尋日又收到紅色炸彈啦, 又係11月, 今次係老公個堂大佬結婚, 1 1月, 唔計依個, 我仲有一個要去飲, 仲要做姊妹啦 ...

Rank: 4


679
1105#
發表於 07-10-22 12:30 |只看該作者
今朝多ya做到c

jerry媽, take care

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-22 12:27 硐表
啱啱同左老細講, 我今日唔返, 要留左家中休息

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1106#
發表於 07-10-22 12:31 |只看該作者
大約幾多樓? 因我星期六會去果度, 有無得試???
我上星期去左官塘101號巴士站附近的2間舖(2間都係同一老細)
睇中左件衫3xx, 佢話無得試, 我就唔諗啦, 3xx都無得試, 攪錯呀!
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-22 12:24 硐表
咁你可以去kwun tong  廣場度睇下, 我上次係果度買左條裙去飲, 都幾靓, 不過要$4xx..

Rank: 5Rank: 5


4210
1107#
發表於 07-10-22 12:32 |只看該作者
上次我個同事請我地觀禮(行教堂, 好悶果隻), 我地都係買coupons (sogo/宜加)比佢咋..

原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:25 硐表
乜唔係收倒請帖先做人情咩?? lee d 規舉我唔太清楚?!?!?!??

Rank: 4


679
1108#
發表於 07-10-22 12:32 |只看該作者
觀禮only,我諗我都會買禮物
原文章由 hoganmama 於 07-10-22 12:27 硐表
我會買禮物lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1109#
發表於 07-10-22 12:34 |只看該作者
咁係匯景邊度? 我得閒去睇睇!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-22 12:26 硐表
又唔係根飲gei, 連身裙黎gar, c文d lor

Rank: 4


679
1110#
發表於 07-10-22 12:35 |只看該作者
我諗我知你講邊間,個間shop好鬼老土ga,d嘢又唔係平
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:31 硐表
大約幾多樓? 因我星期六會去果度, 有無得試???
我上星期去左官塘101號巴士站附近的2間舖(2間都係同一老細)
睇中左件衫3xx, 佢話無得試, 我就唔諗啦, 3xx都無得試, 攪錯呀!
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1111#
發表於 07-10-22 12:37 |只看該作者
我就覺得101巴士站個2間boutique d野太貴, 唔抵, 有d買得平過佢
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:31 硐表
大約幾多樓? 因我星期六會去果度, 有無得試???
我上星期去左官塘101號巴士站附近的2間舖(2間都係同一老細)
睇中左件衫3xx, 佢話無得試, 我就唔諗啦, 3xx都無得試, 攪錯呀!
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1112#
發表於 07-10-22 12:38 |只看該作者
佢地已經一齊住, 又無乜野電器用品啱買比佢地, 裝飾品/水晶又唔想, 你地有無好提意呀?

原文章由 irenec11 於 07-10-22 12:32 硐表
觀禮only,我諗我都會買禮物

Rank: 5Rank: 5


4210
1113#
發表於 07-10-22 12:40 |只看該作者
幾多樓, 我又唔記得, only記得係食上海野果層..
佢有得試架:D 我上次試左5條裙, 就買左2條..

原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:31 硐表
大約幾多樓? 因我星期六會去果度, 有無得試???
我上星期去左官塘101號巴士站附近的2間舖(2間都係同一老細)
睇中左件衫3xx, 佢話無得試, 我就唔諗啦, 3xx都無得試, 攪錯呀!
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1114#
發表於 07-10-22 12:40 |只看該作者
我本來行過想睇下d 鞋/boots款, 見倒佢入面有set 衫幾靚, 不過問得d sales幾問都無面黑, 係無得試果下cheap囉!!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-22 12:37 硐表
我就覺得101巴士站個2間boutique d野太貴, 唔抵, 有d買得平過佢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1115#
發表於 07-10-22 12:40 |只看該作者
我唔識講, 搵日我行過look look個舖no.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:38 硐表
佢地已經一齊住, 又無乜野電器用品啱買比佢地, 裝飾品/水晶又唔想, 你地有無好提意呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1116#
發表於 07-10-22 12:43 |只看該作者
咁你叔仔結婚仲穿唔穿得返呀??? 駛唔駛再買過???
同埋係乜野colour?????
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-22 12:40 硐表
幾多樓, 我又唔記得, only記得係食上海野果層..
佢有得試架:D 我上次試左5條裙, 就買左2條..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1117#
發表於 07-10-22 12:44 |只看該作者
好呀, 唔該!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-22 12:40 硐表
我唔識講, 搵日我行過look look個舖no.

Rank: 5Rank: 5


4210
1118#
發表於 07-10-22 12:45 |只看該作者
今日一起身, 個市就跌左一千點, 心諗等佢跌多一千點就可以趁低買入, 點知而家又慢慢咁上返啦:tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1119#
發表於 07-10-22 12:47 |只看該作者
呢幾日唔知做咩 我好似好BUSY咁 下午先得閑上來

原文章由 hoganmama 於 07-10-22 12:02 硐表
有野做時間真係好快過, 又12點la

今日同老闆食飯, 又係ritz carlton

Rank: 5Rank: 5


4210
1120#
發表於 07-10-22 12:59 |只看該作者
bk又死啦, 我d野又無哂

原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:43 硐表
咁你叔仔結婚仲穿唔穿得返呀??? 駛唔駛再買過???
同埋係乜野colour?????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖