關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1101#
發表於 07-10-5 12:33 |只看該作者
小心處理呀,唔好另佢驚左本書呀,佢一驚左就好難攪架啦:cry:


咁我囡又無呢D情況,佢好鐘意做補充的,書佢唔會驚,默書最鐘意默中文又鐘意背默,默英文就一時時鐘意因為有時佢唔識
咁我又唔會晚晚都係溫書溫書默書默書 ,我囡都有好多課外活動去比佢BALANCE番既,到E+我囡都話番小學好好玩   


原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:25 硐表
唉...講到默書, 我真系要出 POST, 我英文要分2日温, 中文今次要分三日温,個女9:30 又話要訓。佢昨天温到 話點解上小學咁辛苦,我個心都挪住挪住好吾舒服:-| :-| 。總之成日温默書。我有時攞本書出來叫佢備課,佢用9秒9 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1102#
發表於 07-10-5 12:38 |只看該作者
都唔驚得咁多架啦,唔好比壓力自己又唔好比壓力佢,咁樣大家都辛苦呢,E+1年級姐,只要有跟住佢都唔會差得去邊既 讀書都好睇個細路架,我夠同亞囡溫默啦佢咪一樣會錯,小朋友有時大意嗎


原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:28 硐表
最驚溫到第4日, 第一日果的又比番我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1103#
發表於 07-10-5 12:38 |只看該作者
今日仲係好晒呀........11月先去行山就差唔多!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1104#
發表於 07-10-5 12:41 |只看該作者
katiema,我仔昨日都喊呀, 佢話好辛苦. 點解亞妹返幼稚園咁好, 佢要咁.:cry: :cry:   我話亞妹上咗小學我都會要求咁加

原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:25 硐表
唉...講到默書, 我真系要出 POST, 我英文要分2日温, 中文今次要分三日温,個女9:30 又話要訓。佢昨天温到 話點解上小學咁辛苦,我個心都挪住挪住好吾舒服:-| :-| 。總之成日温默書。我有時攞本書出來叫佢備課,佢用9秒9 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1105#
發表於 07-10-5 12:46 |只看該作者
唔好迫得咁緊:-| :-| :-|

原文章由 雪文 於 07-10-5 12:41 硐表
katiema,我仔昨日都喊呀, 佢話好辛苦. 點解亞妹返幼稚園咁好, 佢要咁.:cry: :cry:   我話亞妹上咗小學我都會要求咁加

Rank: 5Rank: 5


2065
1106#
發表於 07-10-5 12:56 |只看該作者
我不嬲都話你女叻架 la。我女可能要用多一倍時間温習, 邊有咁多時間比佢玩。:-| :-|

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 12:33 硐表
小心處理呀,唔好另佢驚左本書呀,佢一驚左就好難攪架啦:cry:


咁我囡又無呢D情況,佢好鐘意做補充的,書佢唔會驚,默書最鐘意默中文又鐘意背默,默英文就一時時鐘意因為有時佢唔識
咁我又唔會晚晚都係溫書溫書默書默書 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1107#
發表於 07-10-5 13:16 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:56 硐表
我不嬲都話你女叻架 la。我女可能要用多一倍時間温習, 邊有咁多時間比佢玩。:-| :-|


我覺得 love 個女好叻 !!

Rank: 8Rank: 8


17382
1108#
發表於 07-10-5 13:17 |只看該作者
我敢講句,我囡唔係叻架佢只係唔怕辛苦肯比我操佢JA,
加上我表面上無咩點比壓力佢,佢可以開開心心咁返學囉,你試下比佢鬆一日之後先再同佢操練啦睇下會唔會好D,日日溫默個腦真係實曬架,有時唔一定要日日溫既睇情況囉,好似尋晚啦我同亞囡學完空手道之後都無同佢溫書架,我只係比左本圖書佢睇,佢又睇又讀囉,從中又可以認下字,又學到野



原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:56 硐表
我不嬲都話你女叻架 la。我女可能要用多一倍時間温習, 邊有咁多時間比佢玩。:-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1109#
發表於 07-10-5 13:19 |只看該作者
AGREE 11月涼好多

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 12:38 硐表
今日仲係好晒呀........11月先去行山就差唔多!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1110#
發表於 07-10-5 13:21 |只看該作者
係呀~~駁咀係幾叻架 佢如果將呢D心思放係讀書度既話就更加好

原文章由 novemberwm 於 07-10-5 13:16 硐表


我覺得 love 個女好叻 !!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1111#
發表於 07-10-5 13:26 |只看該作者
雪文: 咁你覺唔覺上左小二亞仔d功課多左好多???? 我就覺亞女多左幾多功課,
平日都有6-7(每樣都唔算好多) 不過亞女都無出聲講我係唔會係佢面前話多左咁多xxxx.

原文章由 雪文 於 07-10-5 12:41 硐表
katiema,我仔昨日都喊呀, 佢話好辛苦. 點解亞妹返幼稚園咁好, 佢要咁.:cry: :cry:   我話亞妹上咗小學我都會要求咁加

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-5 13:46 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1112#
發表於 07-10-5 13:31 |只看該作者
你女又真係幾xxxx嘅!!!
你老公"過目"完我地lee班網友後, 有無d乜野講呀????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 13:21 硐表
係呀~~駁咀係幾叻架 佢如果將呢D心思放係讀書度既話就更加好

Rank: 5Rank: 5


2065
1113#
發表於 07-10-5 13:39 |只看該作者
我1X年冇行過山,吾知重行吾行得郁呢

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 13:19 硐表
AGREE 11月涼好多

Rank: 5Rank: 5


2065
1114#
發表於 07-10-5 13:41 |只看該作者
系咪即刻放心曬[

quote]原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 13:31 硐表
你女又真係幾xxxx嘅!!!
你老公"過目"完我地lee班網友後, 有無d乜野講呀????????
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2065
1115#
發表於 07-10-5 13:45 |只看該作者
其實X強多功課我預左, 其實我每年都有問老師, 我女有冇需要REPEAT, 因亞女12月出世。佢地又話冇需要, 我話我TARGET系X強, 佢又話應該得, 點知亞女系吾得

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 13:26 硐表
雪文: 咁你覺唔覺上左小二亞仔d功課多左好多???? 我就覺亞女多左幾多功課,
平日都有6-7樣(每樣都唔算好多) 不過亞女都出聲講我係唔會係佢面前話” 多左咁多xxxx的.

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1116#
發表於 07-10-5 13:46 |只看該作者
我見我妹個囡每日都係6-7樣功課左右,平均1.5小時之內完成 我覺得小二既話呢個數量係合理

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 13:26 硐表
雪文: 咁你覺唔覺上左小二亞仔d功課多左好多???? 我就覺亞女多左幾多功課,
平日都有6-7樣(每樣都唔算好多) 不過亞女都出聲講我係唔會係佢面前話” 多左咁多xxxx的.

...

Rank: 4


679
1117#
發表於 07-10-5 13:50 |只看該作者
我食完飯返嚟la,原本有個新同事唔食肉,結果冇去到,不過我之前有去過,真係好好味,間ya叫膳食,係晏頓街,你地得閒去試吓呀!

講到默書,亞女四年班,我都已經麻木哂,佢有陣時唔鐘意我陪佢run,
我都冇符!

Rank: 8Rank: 8


17382
1118#
發表於 07-10-5 13:50 |只看該作者
咪係囉,講一句之嗎駁返我10句 仲要係連珠炮發咁呀
我老公又無講咩野wor,佢之前都見過雪文及yan02架啦,知道係正經人家來既 加上我地都係同小朋友一齊攪活動姐


原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 13:31 硐表
你女又真係幾xxxx嘅!!!
你老公"過目"完我地lee班網友後, 有無d乜野講呀????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1119#
發表於 07-10-5 13:51 |只看該作者
katiema: 我覺得你女應該係未適應啫!!!


love: 你妹亞女果間係傳統小學就話多功課啫, 我女果間係活動加嘛, 都咁多
原文章由 katiekma 於 07-10-5 13:45 硐表
其實X強多功課我預左, 其實我每年都有問老師, 我女有冇需要REPEAT, 因亞女12月出世。佢地又話冇需要, 我話我TARGET系X強, 佢又話應該得, 點知亞女系吾得

...

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-5 14:00 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1120#
發表於 07-10-5 13:52 |只看該作者
得,點會唔得呀
其實行山可以教到小朋友好多野架

原文章由 katiekma 於 07-10-5 13:39 硐表
我1X年冇行過山,吾知重行吾行得郁呢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖