關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1101#
發表於 07-8-13 14:59 |只看該作者
我有睇, 最唔掂係4x歲個老野
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:50 發表
我有睇呀好好笑呀

Rank: 5Rank: 5


3212
1102#
發表於 07-8-13 15:00 |只看該作者
[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:54 發表
如果你信個租客既話可以唔打都得,
但萬一個租客玩野你就唔可以上法庭告佢
打stamp好平的都係$300多dd你同租客每人1�2
ok ar....做足d好d , 個租客好好人... !因為佢地返工返香港個邊, 佢話law 去打厘印...真係好好人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1103#
發表於 07-8-13 15:01 |只看該作者
Comecome
麻煩你幫我買3盒蚊膏, thanks!




我老公尋日同我講話聖誕去泰國, 都唔知係唔係gar
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 14:43 發表
完全無諗過要睇!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1104#
發表於 07-8-13 15:02 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 14:49 發表


love, 租約係咪一定要打厘印 架??? thanks!



網友問

本人欲將持有的一個住宅單位出租,不過卻對政府多份有關出租單位的表格感不清楚,請問簽訂租約及取消租約時應遞那一份表格?
包租婆答

根據業主與租客(綜合)條例,業主與租客簽訂住宅租約時,業主應填寫CR109表格,並在一個月內送交差餉物業估價署署長加簽,否則租客欠租時業主無權向租客追租,若業主未在一個月內填交表格,他仍可補交,不過要繳付附加費五百元。


至於業主欲向租客收回單位自住,則須在租約期滿前六至七個月內向租客發出CR101終止租約通知書。租客如欲續租,則須向業主發出CR102通知書。若業主與租客雙方未能達成協議,租客須在租約期滿前,要求土地審裁處給予新租約,租金以市值租金計算,另業主亦可向土地審裁處以收回物業自住為理由反對給予租客新租約。







係網copy出來的

Rank: 5Rank: 5


3212
1105#
發表於 07-8-13 15:04 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:01 發表
Comecome
麻煩你幫我買3盒蚊膏, thanks!



我老公尋日同我講話聖誕去泰國, 都唔知係唔係gar  


你地就好啦....... 次次plan緊去旅行, 一諗到唔帶阿囝或者阿女去, 我隻佬就話冇心機去, 又掛住阿大又掛住阿二, 阿囡又細個, 唔可以四圍.去.......:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1106#
發表於 07-8-13 15:04 |只看該作者
但佢夠謄去參加....勁

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 14:59 發表
我有睇, 最唔掂係4x歲個老野  

Rank: 5Rank: 5


3212
1107#
發表於 07-8-13 15:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:01 發表
Comecome
麻煩你幫我買3盒蚊膏, thanks!



我老公尋日同我講話聖誕去泰國, 都唔知係唔係gar  


你地個都好多蚊 ar ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1108#
發表於 07-8-13 15:07 |只看該作者
唔係ar, 不過亞仔好惹蚊之麻
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:05 發表


你地個都好多蚊 ar ??

Rank: 5Rank: 5


3212
1109#
發表於 07-8-13 15:07 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:02 發表



網友問

本人欲將持有的一個住宅單位出租,不過卻對政府多份有關出租單位的表格感不清楚,請問簽訂租約及取消租約時應遞那一份表格?
包租婆答

根據業主與租客(綜合)條例,業主與租客簽訂住宅租約 ...


thanks!!

一年生, 一年死約, 係唔係死約期內唔會特別要求租客搬或加租, 但生約個年又可唔以做呢兩樣野 ????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1110#
發表於 07-8-13 15:08 |只看該作者
, 我唔想帶亞仔去呢, 佢去親旅行都6點幾就起身, 星期日個日又係咁ar, 同亞仔去仲辛苦過返工ar
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:04 發表


你地就好啦....... 次次plan緊去旅行, 一諗到唔帶阿囝或者阿女去, 我隻佬就話冇心機去, 又掛住阿大又掛住阿二, 阿囡又細個, 唔可以四圍.去.......:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3212
1111#
發表於 07-8-13 15:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:04 發表
但佢夠謄去參加....勁


係唔係個個話佢會整野食個個ar????

Rank: 8Rank: 8


17382
1112#
發表於 07-8-13 15:09 |只看該作者
你老公



原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:01 發表
Comecome
麻煩你幫我買3盒蚊膏, thanks!



我老公尋日同我講話聖誕去泰國, 都唔知係唔係gar  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1113#
發表於 07-8-13 15:09 |只看該作者
今年d港男唔多掂, 無個靚仔
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:04 發表
但佢夠謄去參加....勁

Rank: 5Rank: 5


3212
1114#
發表於 07-8-13 15:11 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:08 發表
唉, 我唔想帶亞仔去呢, 佢去親旅行都6點幾就起身, 星期日個日又係咁ar, 同亞仔去仲辛苦過返工ar


不變的定律, 佢地好似唔晒訓咁樣, 好夜都唔肯訓, 好早就醒啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1115#
發表於 07-8-13 15:11 |只看該作者
去旅行咩都係我plan, 比埋schedule, 做埋導遊gar, 佢梗係想我帶佢去la
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:09 發表
你老公

Rank: 8Rank: 8


17382
1116#
發表於 07-8-13 15:11 |只看該作者
等佢地大d先啦,我都係呢2年先行得開ja


原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:04 發表


你地就好啦....... 次次plan緊去旅行, 一諗到唔帶阿囝或者阿女去, 我隻佬就話冇心機去, 又掛住阿大又掛住阿二, 阿囡又細個, 唔可以四圍.去.......:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1117#
發表於 07-8-13 15:12 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:07 發表
唔係ar, 不過亞仔好惹蚊之麻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1118#
發表於 07-8-13 15:13 |只看該作者
HOGANMA: 3盒蚊膏, 收倒.
(會係邊d舖頭有得賣架???)
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:09 發表
今年d港男唔多掂, 無個靚仔

Rank: 5Rank: 5


3212
1119#
發表於 07-8-13 15:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:11 發表
等佢地大d先啦,我都係呢2年先行得開ja


咁又係..................等......等..又等..........阿仔同女大dddd>..先law.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1120#
發表於 07-8-13 15:13 |只看該作者
咁我仔又好早訓wor, 但早起身呢, 星期日朝早6點幾起身, 比我鬧到佢飛起ar, 難得渡假, relax, 佢晨早起身又話要睇電視又話要食早餐, 終於7:30頂佢唔順起身去食早餐
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:11 發表


不變的定律, 佢地好似唔晒訓咁樣, 好夜都唔肯訓, 好早就醒啦!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖