註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 14:50 發表 我有睇呀好好笑呀
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 14:43 發表 完全無諗過要睇!!!
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 14:49 發表 love, 租約係咪一定要打厘印 架??? thanks!
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:01 發表 Comecome 麻煩你幫我買3盒蚊膏, thanks! 我老公尋日同我講話聖誕去泰國, 都唔知係唔係gar
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 14:59 發表 我有睇, 最唔掂係4x歲個老野
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:05 發表 你地個都好多蚊 ar ??
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:02 發表 網友問 本人欲將持有的一個住宅單位出租,不過卻對政府多份有關出租單位的表格感不清楚,請問簽訂租約及取消租約時應遞那一份表格? 包租婆答 根據業主與租客(綜合)條例,業主與租客簽訂住宅租約 ...
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:04 發表 你地就好啦....... 次次plan緊去旅行, 一諗到唔帶阿囝或者阿女去, 我隻佬就話冇心機去, 又掛住阿大又掛住阿二, 阿囡又細個, 唔可以四圍.去.......:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:04 發表 但佢夠謄去參加....勁
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:08 發表 唉, 我唔想帶亞仔去呢, 佢去親旅行都6點幾就起身, 星期日個日又係咁ar, 同亞仔去仲辛苦過返工ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:09 發表 你老公
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:07 發表 唔係ar, 不過亞仔好惹蚊之麻
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:09 發表 今年d港男唔多掂, 無個靚仔
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:11 發表 等佢地大d先啦,我都係呢2年先行得開ja
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 15:11 發表 不變的定律, 佢地好似唔晒訓咁樣, 好夜都唔肯訓, 好早就醒啦!!!