- 在線時間
- 273 小時
- 最後登錄
- 17-11-18
- 國民生產力
- 76
- 附加生產力
- 1059
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1287
- 主題
- 83
- 精華
- 0
- 積分
- 2422
- UID
- 65393
 
|
Re: 95區家長大都會
YEELI:
係呀, 我同老公拍拖時已有共識, 將來生小朋友最少兩個, 最多都只生四個, 而我就一直想生兩個女, 咁依家我真係有兩個女, 所以我地想再追多個仔law, 而我本身係響大家庭長大的, 所以我想我將來都可以係一個大家庭, 咁依唯有辛苦d :-
) .
本身一開始同阿女搵小學時, 已鎖家播為目標, 因對佢地辦學理念都幾鍾意, 而且校舍又大又靚, 覺得佢地有足夠資源培育小朋友, 不過後來放棄投奔將天懷抱 , 點知尋日睇到親子便x再詳盡講解呢間小學, 令我再覺得好好, 佢地原來除左中文係普通話教外, 其他科都係英文教的(用英國課本), 學校圖書館仲有成過萬本圖書, 仲要好多都係英文書購自美國, 我相信響呢到讀的小朋友英文水平應該唔錯. 但就真係唔知佢地d中學生原來會係咁架:evil:, 咁d小學生成日會見到d中學生wor, 咁米好易學壞
kiukiubb:
我地唔係畢業禮個日即場講架, 係返學校錄定音架, 所以就會好d.
6月23日家長會呀, 咁我相信響呢日之前應該有結果, 因之前問過學校, 佢地都話一面試完就好快知道結果的, 唔駛等好奈. |
|