關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
1081#
發表於 07-6-7 08:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你真勇二個,重想生多個,勁呀     

將天係好小學,但梁既口碑都好好,而播就真係直資直到中學,
條數都幾大架,都重係新無咩comment,但點解個心有d怪怪地??你係咪同女女考咗播唔讀呀??

Rank: 4


532
1082#
發表於 07-6-7 10:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

    昨天去了將天註冊 , 佢地會在23/6開家長會 , 約6月尾會出信通知訂校服和書 , 希望到時可以見到你啦 !
   
    P.S 我囡幼稚園都有叫我係畢業禮上台講感想 , 不過我拒絕左佢 , 我都唔知講D MUG , 好驚到時個腦一片空白就好鬼醜.

Rank: 4


532
1083#
發表於 07-6-7 10:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli , alkyng

      播道的小學係好好 , 我有個fd個女讀緊p.1 , 佢好開心 , 老師和校長對教學好熱誠和好關心學生 , 但係佢地的中學就不敢恭維 , d學生一出學校門口就煙不離手 , 滿口粗言 , 好恐怖

        

Rank: 4


988
1084#
發表於 07-6-7 10:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

你朋友同你講,小學好好,但中學就煙不離手,滿口粗言    點解咁搞錯架,咁都好影響佢地小學,   

Rank: 5Rank: 5


2422
1085#
發表於 07-6-7 10:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

係呀, 我同老公拍拖時已有共識, 將來生小朋友最少兩個, 最多都只生四個, 而我就一直想生兩個女, 咁依家我真係有兩個女, 所以我地想再追多個仔law, 而我本身係響大家庭長大的, 所以我想我將來都可以係一個大家庭, 咁依唯有辛苦d :-
) .

本身一開始同阿女搵小學時, 已鎖家播為目標, 因對佢地辦學理念都幾鍾意, 而且校舍又大又靚, 覺得佢地有足夠資源培育小朋友, 不過後來放棄投奔將天懷抱 , 點知尋日睇到親子便x再詳盡講解呢間小學, 令我再覺得好好, 佢地原來除左中文係普通話教外, 其他科都係英文教的(用英國課本), 學校圖書館仲有成過萬本圖書, 仲要好多都係英文書購自美國, 我相信響呢到讀的小朋友英文水平應該唔錯. 但就真係唔知佢地d中學生原來會係咁架:evil:, 咁d小學生成日會見到d中學生wor, 咁米好易學壞

kiukiubb:

我地唔係畢業禮個日即場講架, 係返學校錄定音架, 所以就會好d.

6月23日家長會呀, 咁我相信響呢日之前應該有結果, 因之前問過學校, 佢地都話一面試完就好快知道結果的, 唔駛等好奈.   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1086#
發表於 07-6-7 10:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

     係呀 , 因為我係住在個邊的 , 我都有見過這些中學生 , 不過我朋友就成日見到囉 , 因為佢係全職媽媽 , 所以佢見的野好多的 。
     所以佢都好擔心自己的小朋友遲D會有樣學樣 , 而家已經開始要成日灌輸D正確的思想給好 , 我朋友說因為佢地選這學校時中學還未開始 , 佢話早知係咁就唔揀呢間 !

Rank: 5Rank: 5


2422
1087#
發表於 07-6-7 10:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb:

好彩你朋友係全職媽咪, 咁樣就可以親自睇緊d, 如果唔係都幾令人擔心, 所以我依家有時都會留意下tko d中學生, 6年後又知道應該點做, 不過我個心願就係阿女可以誇出去其他區讀中學.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1088#
發表於 07-6-7 11:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

      唔記得話你知 , 註冊時要準備2個1.40 和 1個 A5公文袋 貼 $3的回郵信封 , 1張學生相和1張最UPDATE的成績表 , 我昨日都冇帶要星期六先補番!

Rank: 5Rank: 5


2422
1089#
發表於 07-6-7 11:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb:

hehe...乜將天要帶咁多野0既, 我會記得準備定, 你佑佢地要update成績表, 係唔係要用來分班用呢   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1090#
發表於 07-6-7 11:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

係呀 , 佢仲話田家炳表面上的成績係好好 , 但其實係做馬的 , 因為佢地要係未來的2年內做BAND 1 學校 , 點知個校長就整左單非禮案 。

Rank: 4


532
1091#
發表於 07-6-7 11:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

   可能會用來參考用 , 因為到時佢地用都要考分班試和8月中會有小一適應班

Rank: 5Rank: 5


2422
1092#
發表於 07-6-7 11:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb:

原來佢地要考分班試架, 咁佢地有無幾時考架, 咁我個女呢排米要考好多試, 面試又要考試, 分班又要考試, 自己幼稚園又要考試... , hehe...我個今年又拎左個清潔獎呀....雖然唔係成績獎, 不過好過無啦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1093#
發表於 07-6-7 11:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

      佢地冇講幾時會考分班試呀 , 只係話會有信通知咋 , 唔緊要啦 米當和你囡做好裝備囉 , 到時上小學就輕鬆d囉    
    今次的總評估都唔會同亞女溫習,等佢自己去讀 , 睇下佢平時識得幾多, 咁我先再睇下點處理。
    咁咪好 , 起碼多個籌碼 , 又多一個機會入將天    

Rank: 4


988
1094#
發表於 07-6-7 11:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng kiukiubb:

我去馮註册都要交有兩個公文袋做回郵信封,你叩門可能會重多野架,要留意下,以免少咗又要補.
都註册晒可能呢幾日有電話到,希望你有好好消息.
原來將天要考分班架,佢地又話二定三年班先至分.
我朋友個仔自行入咗,都無叫佢考分班試??

alkyng
http://www.nichiren.org.tw/introduce/你可以入去睇下.

Rank: 5Rank: 5


2422
1095#
發表於 07-6-7 11:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1096#
發表於 07-6-7 12:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

係呢, 你地小朋友畢業, 你地會唔會買d禮物送比學校老師呀, 我依排都響到想緊這個問題, 終於學校班老師照顧左阿女咁奈, 尤其是k3今年, 佢轉左做全日班, 老師真係教到佢好肯食飯, 呢樣野真係令我好安慰架
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1097#
發表於 07-6-7 12:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我都有想過呢個問題,我會想咗送咩比同學仔先囉,多數會係文具,老師就重想下先,因為都幾  

Rank: 5Rank: 5


2422
1098#
發表於 07-6-7 12:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / kiukiubb :

剛剛將天打來, 叫我今個星期六返學校面試, 10:15am至12:00pm, 唔知點解收完電話之後個心跳得好快, 真係鄧個女緊張呀 :-| , 本來今個星期六要返學校採排畢業禮, 依家唔駛返lu.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1099#
發表於 07-6-7 12:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / kiukiubb :

剛剛將天打來, 叫我今個星期六返學校面試, 10:15am至12:00pm, 唔知點解收完電話之後個心跳得好快, 真係鄧個女緊張呀 :-| , 本來今個星期六要返學校採排畢業禮, 依家唔駛返lu.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1100#
發表於 07-6-7 12:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / kiukiubb :

剛剛將天打來, 叫我今個星期六返學校面試, 10:15am至12:00pm, 唔知點解收完電話之後個心跳得好快, 真係鄧個女緊張呀 :-| , 本來今個星期六要返學校採排畢業禮, 依家唔駛返lu.
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題