關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1081#
發表於 07-5-18 17:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

me too!
到時請kitty 幫我睇住thomas,唔好打人,做下二五女先!

Rank: 5Rank: 5


1178
1082#
發表於 07-5-18 18:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我幫thomas 搵緊 課餘託管 (9月起)
找到以下資料,有暑期全日託管,响學校隔離。
$3000 (全個暑假)
又係有興趣班+戶外活動。

平日 $1200/月,3-7pm,接放學,有茶點。
我都諗緊...$$

服務單位名稱 長沙灣課餘托管服務
營運機構名稱 浸會愛群社會服務處
地址 九龍長沙灣幸福街1號1樓
電話 2360 0055
傳真 2728 4530

Rank: 5Rank: 5


3218
1083#
發表於 07-5-19 02:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實放學後去托管都好,起碼吾會日日在家睇電視.
今個暑假專搵全日託管比kitty, 就係吾想佢暑假40幾日在都睇電視,真係令人好頭痛,到時9月開學都吾知點算. 好似之前x'mas十幾日, 佢真係玩足十幾日,我又無可能放咁多日假睇住佢.

另外,ywca梁姑娘今晚9:30打左比我, confirm收左kitty.
叫我在6/20~6/26交7月份學費.你收到佢電話未?

Rank: 5Rank: 5


1178
1084#
發表於 07-5-19 10:28 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都收咗confirmation啦!
都好呀,20/6先交費,其間仲可以搵下有冇其它選擇。
佢話,响單張上寫的戶外活動,有位是預比託管學生報名,到時6月先派表格,所以明天的會員報名(已抽纖的)可以唔駛報嗰d活動。

你覺得嗰度d環境點?

Rank: 5Rank: 5


3218
1085#
發表於 07-5-19 19:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我無睇過環境點, 只去過library. 我諗應該吾差掛.
不過$1400/month 真係出面搵吾到.何況ywca應該吾差,等佢地聽下d聖經故事,對佢地心靈上都有d幫助.我個囡囡幼稚園時都係番ywca. d老師好有愛心,教佢地吾少道理. 佢地全部都係駐冊社工,應該無問題.

Rank: 5Rank: 5


1178
1086#
發表於 07-5-19 23:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我就係驚私家課餘託管d導師搞唔掂我個仔d脾氣,所以prefer 有社工d 中心,佢地有愛心同經驗d。

kitty有冇返主日學? 都有好多活動比小朋友。
thomas有返,不過o向沙田。

Rank: 5Rank: 5


3218
1087#
發表於 07-5-20 11:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

千萬吾好去私家課餘託管, 我好多年前, 識得有個friend係青山道開託管保習社... 佢地吾會照顧d小朋友,任得佢地玩,打架....
kitty無返主日學, 我都無咁早起身. thomas去到沙田咁遠,係吾係個個星期都要番?

Rank: 5Rank: 5


1178
1088#
發表於 07-5-20 23:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我老公話 恒生 樓上o個間是 $800。我都係唔放心。
thomas 返我以前中學間church,佢好鍾意返,通常係佢叫醒我返,搭車一程過,都好快。

Rank: 4


506
1089#
發表於 07-5-25 19:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

嘩!妳地咁快就揾定暑期託管,我都冇諗過。我只打算比佢join D summer course,因剩低妹妹一個喺屋企會好悶,所以一定唔會全日託管。

近排,亞女差不多日日返學都比班長'集名',唔係一個就二個,老師都話女同學比班長'集名'都算少數,就嚟比佢激死!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1090#
發表於 07-5-26 11:03 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Agneshwh,
冇見咁耐,去咗邊? 好忙??

上個月轉咗班長呀!
之前嗰個狼狽為奸,好離譜,炒咗!

Rank: 5Rank: 5


1178
1091#
發表於 07-5-28 11:57 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Agneshwh,

我覺得星期六個"頌親恩"幾好睇。本來以為學校個 跳舞班 只係柴娃娃玩下,但看完表演發覺d小朋友跳得好好睇,好靚,我諗第日alki 都可以一齊表演。
係未校外老師教?  

Rank: 4


506
1092#
發表於 07-5-28 17:03 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
我都覺得嗰日D舞蹈好好睇!我最鍾意第一同第三隻舞,希望Alki 第時都可以跳得咁好!!
Thomas 都幾有表演天份喎!做司儀都幾定

Rank: 5Rank: 5


1178
1093#
發表於 07-5-28 17:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Agneshwh,

初時我以為ALKI 表演跳舞,但搵唔到佢。
於是睇下敲撃樂,又搵唔到,可能佢响後面,個老師又遮住...

THOMAS 有表演慾,佢做過幾次司儀,所以唔驚。


ALKI睇完今次SHOW, 一定會比心機學好DANCING.

Rank: 4


506
1094#
發表於 07-5-29 17:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實,我都一直以為Alki 表演 dancing,到星期六,我先知佢係敲撃樂而唔係跳舞。我都有問佢表演嘜嘢,但佢話唔知,比佢激死!!   

Rank: 3Rank: 3


244
1095#
發表於 07-5-29 18:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

你地今天就好啦, 有咁多家長上黎傾計, 我個仔舊年在旅港開平讀小一時, 我上網開極topic都很少有反應,

我個仔讀完小一轉校了, 因為我住葵興,想搬近d屋企, 同埋呀仔成日投訴搭校車頭暈,

有得比較下, 發覺旅港開平小學雖然不大出名, 但校長和老師都好有誠意, 熱心搞好間學校, 去學校旅行老師都會同埋小朋友玩, 真係好warm 架,
    

Rank: 5Rank: 5


3218
1096#
發表於 07-5-30 10:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Hi kinmom, 你個仔仔轉左校之後點樣呀?
你都吾算住得好遠, 我地住屯門. 但係我囡囡讀得好開心, 佢話點都吾轉校... 寧願早d起身!     

Rank: 5Rank: 5


1178
1097#
發表於 07-5-30 13:18 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kinmon,
你好!
另外,你對兩間學校的功課、程度...方面有冇咩嘢分响下呀?
我最近聽補習老師講,如果小朋友响呢度讀,想入band 1,要讀得辛苦d,同埋要考30名以內才有機會,而其它學校(如善導),考70名都有機會入band 1...
kittymumy,agneshwh,
你地有冇擔心過呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1098#
發表於 07-5-30 14:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 但係開平都有54%入band 1, 吾係140人 x 0.54= 約75人左右咩. 我估佢話30名以內係講緊升開平中學,吾係指全部band1.
我現時都吾太擔心住, 反而我擔心佢會學壞多個讀band幾.
我打算佢5年班搬屋,但我又吾知搬去邊好? 諗起都覺得好煩.
如果仍然住屯門, 我都打算過兩年後吾做. 但係如果搬出黎的話, 又要做多十年嘢...

Rank: 5Rank: 5


1178
1099#
發表於 07-5-30 15:40 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

我陀第3個仔時,老公都話搬大間d屋,我而家屋企得400尺要住成7個人,但我極力反對,因為而家供多5年樓就供完,到時thomas P.6, 後2個仔就P.1,唔洗供樓可以留返D錢比佢地補習...etc.. 但如果買大d屋,學你話頭,到捱多成10年,到時咩光境都唔知,到時成40勾難搵工,萬一冇嘢做,成家坐艇,點算...

於是,我地將間屋全部裝修過,做o左兩個look架牀,而d細路日頭成日响學校,係d大人晚上返齊屋企開飯迫d,其余都冇咩問題,亞女話而家住得開心,唔覺迫,咁未睇多幾年睇下d仔讀書讀成點至算啦! d細路讀書緊要過住大屋,我以前住公屋都3xx尺住6人未又係咁樣大...

好采冇買屋,而家老公話個仔好難control,叫我唔好做湊仔,不過社工都叫我3思,佢話因為1)經濟 2)唔係個個女人都適合做全職主婦 3) 佢見到d小朋友父母要返工係獨立d
我都同意,可能我唔做,都d小朋友冇咩大幫助...

thomas 由mon 開始去補習啦! 不過做完功課已經冇時間溫書, 佢而家做嘢好慢... 不過起碼返屋企煮/吃完飯唔洗幫佢對功課,就可以溫下書。

kittymummy, 點解一家要搬屋? 校網係跟學校喎! 到時kitty 大個咗,自己出入放學都應該ok la~
我個女返學都响沙田...

Rank: 5Rank: 5


3218
1100#
發表於 07-5-30 17:03 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs, 點解一家要搬屋? 你都知我住得遠, 我就係吾想kitty日日返學咁辛苦.話比人聽住咁遠,好似好慘咁. 佢由1.5years old起,都係咁返學.可能習慣左拉,佢話一d都吾辛苦.不過, 我都有問過佢, 如果搬去長沙湾好吾好, 但係佢就極力反對. 我都係仲有三兩年就供完層樓.學你話頭,我都係怕到時搬左屋,是但一個無嘢做就..最慘吾係我吾想做,係公司吾比我做.唉!話慘又吾只係我,我個邊都有大把小朋友番長沙湾,小學又有,中學仲多.亞媽話日日坐車返學吾係吾好,其實可以鍛鍊一下d小朋友, 反而住得近咪日日last moment先起身.不過聽完你咁講我都舒服d.
Many tks! 
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖