關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
1081#
發表於 05-11-14 15:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

係唔係唔信我講,仲要問多d人     

3嵗開始可以跳芭蕾舞,到5,6嵗,學校會根據各個小朋友唔同的條件,建議繼續跳芭蕾or開始跳jazz。

唔使心大心細啦,都無話邊D好,邊d唔好,睇wingwing鍾意麽啦,Stephanie比較貪‘青見’,侷好鐘意芭蕾舞的紗裙同頭飾        其實你決定o左,跳舞女仔都實鐘意o架     

Rank: 5Rank: 5


2564
1082#
發表於 05-11-14 15:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
講得好 我都想跳埋一份
我估wing wing 實鍾意.

今日換季, Vanna 個條裙好似大肚裙咁, 佢著8. 因6 就好短. 8 就好鬆身. 運動衫就未有貨返 , 明天仍著夏季先
錢又收得貴, 又唔準時起貨

Rank: 5Rank: 5


3909
1083#
發表於 05-11-14 15:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

o甘係得閑d好啦,weekend可以一家出去玩嘛      平時比侷返多d, 費事成日對住個工人 Stephanie 星期六,日無報野,全程free,比較易安排節目嘛       

Rank: 5Rank: 5


1874
1084#
發表於 05-11-14 15:56 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi & jaisy,

暑假wingwing有學過爵士舞既, 又不見佢學咗啲咩, 佢都無跳過給我睇. 依家我係寶林呢邊揾咗間跳芭蕾舞, 但係就無中國舞, 所以根本無得選. 但係我如果報咗, 就去不到星期六個生日會啦, 因為佢係星期六2:15-3:15pm呀.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1085#
發表於 05-11-14 15:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>jaisy
anson唔係話怕醜喎, 佢話轉左房唔鐘意喎~     

>fifi,
收到喇, 唔該哂~

>halaha,
係, 咁我地咪可以gathering囉~      我仲驚見你唔到, 會掛"C"我tim呀~     

不如, 你試下比wingwing學芭蕾舞啦, 睇下佢鐘意邊個麻~   

Rank: 5Rank: 5


2564
1086#
發表於 05-11-14 15:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
我星期六係alt 所以我諗過今次報sat 10:45-11:45 應該都OK 咋, 我都唔想佢成日對住個工人. 我下個月放大假做full time 工人, 可以湊vanna 啦, 好開心
wing530
   咩anson 咁有性格

halaha
3:15 完咪arm arm 好, 飛的來都趕到.

Rank: 5Rank: 5


1874
1087#
發表於 05-11-14 15:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

不好惱啦, 係咁既啦, 我地舊年都係咁呀, 今次交通安全隊件制服都係返咗成個月才有衫著.

Rank: 5Rank: 5


1874
1088#
發表於 05-11-14 16:02 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

無話係你呀, 我都係呀, 見你不到, 我都實掛"C"呀.   
所以快啲叫fifi揾個時間gathering啦.

Rank: 5Rank: 5


3909
1089#
發表於 05-11-14 16:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

Stephanie都差唔多,條裙好鬆身,我唸係侷唔夠肥     

聼日好驚唔夠凍,套冬季運動衫好厚身,好似今日的溫度,著到會好焗     

Rank: 5Rank: 5


3909
1090#
發表於 05-11-14 16:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,halaha,

見到你倆個o甘痴纏,咪搞我,我費事作‘電燈膽’             

Rank: 5Rank: 5


1874
1091#
發表於 05-11-14 16:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi & jaisy,

係呀, 之前ms.cheung都同我講過, 話跳芭蕾舞啲女仔, 身型好靚既.

我之前都同我老公講過話給wingwing跳芭蕾舞, 佢第一句就答我, 芭蕾舞跳壞腳既, 我就同佢講, 又不係跳到好professional, 有排都未到腳壞呀 :tongue:. 今日問返佢, 佢又話好喎, 你中意就給佢跳啦, 真係激"c"我.  

Rank: 5Rank: 5


1874
1092#
發表於 05-11-14 16:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我地"痴纏"的時候, 你次次都係度既喎, 仲話咪搞你.  :tongue:  :tongue:          

Rank: 5Rank: 5


2564
1093#
發表於 05-11-14 16:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha
真係未有耐先壞脚, 比個機會佢啦.

Rank: 5Rank: 5


3909
1094#
發表於 05-11-14 17:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

有你老公support你,我唸你會快d決定啦     
快d報啦,每年有考試,等下等下又要等下年先有得考啦     

Rank: 5Rank: 5


3909
1095#
發表於 05-11-14 17:56 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

真係嚇親人    

HALAHA 寫道:
fifi,

我地"痴纏"的時候, 你次次都係度既喎, 仲話咪搞你.  :tongue:  :tongue:          

Rank: 5Rank: 5


3909
1096#
發表於 05-11-15 00:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我係度講你同halaha‘痴纏’,頭先見到st. andrew果邊有人講你同hinhinmom‘打情罵俏’,你點解o甘花心o架                                                                     :-)  :-)  :-)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1097#
發表於 05-11-15 00:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
係咩? 果邊有人話我同hinhinmom, 打情罵俏咩? 我未去睇呀, 我通常都係黎左呢邊先, 之後先過去架, 我對你地簡直係"xx樹一條心"架~      

我何止對halaha痴纏呀, 對你都好痴纏架, 不過, 你唔受之麻~     

>jaisy,
anson有精神分裂架, 話唔埋架~     

Rank: 5Rank: 5


3381
1098#
發表於 05-11-15 08:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
o係呢邊都要鬧下你先, 你作c呀~! 話自己個仔有精神分裂!!!     

hinhin o個日上完phonics都有同我講話anson今日喊, 佢話佢因為眼訓乍~~~     

Rank: 5Rank: 5


3909
1099#
發表於 05-11-15 08:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

你都好搞笑,次次見到你都覺得你好鬼斯文,但次次上o左bk就見到你係度      你係唔係都有d          (唔好 我)                    唔怪得人d話係‘打情罵俏’啦,我唸wing530已經比你打得無曬感覺啦                           

Rank: 5Rank: 5


1874
1100#
發表於 05-11-15 09:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

其實我老公不係support我, 佢係費事理唧.

噚日放工我同婆婆講咗, 婆婆竟然惱咗我呀, 話讀咁多好辛苦, 話佢不係次次得閑帶佢去喎, 仲byebye都不同我講就走咗, 不過走咗之後, 又再打電話來, 好似咩事都無發生過咁, 真係笑"c"我.

有無得考試我又無所謂, 不過個老師講過, 因為佢嗰班已經開咗班2個月, 如果依家讀就係插班生, 我又驚wingwing跟不上, 會無興趣呀.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖