關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1081#
發表於 08-1-24 11:44 |只看該作者
come come:

乜打旦器好heavy架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1082#
發表於 08-1-24 11:45 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 11:39 發表

咁下次先啦!

明晚好似fun同hoganma都想行喎, 不如我比間舖個名你, 你去睇吓仲有無得賣~~~叫cindy, 係涼茶舖行入少少.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1083#
發表於 08-1-24 11:45 |只看該作者
各位早晨 !

啱返工, 走去同老細傾吓計先.

Rank: 5Rank: 5


4210
1084#
發表於 08-1-24 11:45 |只看該作者
你地唔係食到8:30pm咩??

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 11:25 發表
係wor, 聽晚都係食到8:00, 有時間bor

Rank: 6Rank: 6


6601
1085#
發表於 08-1-24 11:46 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 11:45 發表

明晚好似fun同hoganma都想行喎, 不如我比間舖個名你, 你去睇吓仲有無得賣~~~叫cindy, 係涼茶舖行入少少.

個命叫cindy定個sales叫cindy呀?係咪係巷仔到呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
1086#
發表於 08-1-24 11:47 |只看該作者
i will remeber. 仲有要帶cake flour, recipe, photos
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 11:07 發表
cy: 你明天帶亞jay的dvd比我呀.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1087#
發表於 08-1-24 11:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 11:37 發表
我就唔得啦 要返去湊囡

帶埋呀女行囉!

Rank: 6Rank: 6


6601
1088#
發表於 08-1-24 11:48 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 11:44 發表
cy,

你可唔可以俾個清單我呀,整cake & cookies要買/用D乜utensils 呀?
我屋企得個oven,同埋聽日 come come俾個打旦器我,仲要乜呀?係咪要量cup,磅,麵粉掍,oven 布,flour, 自發粉.....
我想睇下我要買乜呀? ...

cy,

look look唔該!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1089#
發表於 08-1-24 11:48 |只看該作者
ky: 盒打旦器除左有支"野"外, 仲有其他的, 我唔知係乜東東來?????

love: 咁你唔帶亞女可以慢慢食慢慢傾啦!!

jerry媽: 食到8:15pm.

Rank: 6Rank: 6


6601
1090#
發表於 08-1-24 11:49 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 11:47 發表
i will remeber. 仲有要帶cake flour, recipe, photos

我都要帶Mr. Goodbye(驚唔記得,仲未搵出來),仲有cream。

Rank: 5Rank: 5


2967
1091#
發表於 08-1-24 11:49 |只看該作者
ok. tomorrow 俾你
原文章由 KY2004 於 08-1-24 11:44 發表
cy,

你可唔可以俾個清單我呀,整cake & cookies要買/用D乜utensils 呀?
我屋企得個oven,同埋聽日 come come俾個打旦器我,仲要乜呀?係咪要量cup,磅,麵粉掍,oven 布,flour, 自發粉.....
我想睇下我要買乜呀? ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1092#
發表於 08-1-24 11:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 11:48 發表
ky: 盒打旦器除左有支"野"外, 仲有其他的, 我唔知係乜東東來?????


收到!唔該

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1093#
發表於 08-1-24 11:50 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 11:46 發表

個命叫cindy定個sales叫cindy呀?係咪係巷仔到呢?

間舖果名呀, 上次我買過野碌卡張單係咁寫的.
yes, 巷仔行入去.

Rank: 5Rank: 5


2967
1094#
發表於 08-1-24 11:51 |只看該作者
if d shop 未closed, 我都會去.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 11:45 發表

明晚好似fun同hoganma都想行喎, 不如我比間舖個名你, 你去睇吓仲有無得賣~~~叫cindy, 係涼茶舖行入少少.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1095#
發表於 08-1-24 11:52 |只看該作者
今朝食左個奶醬早餐,D奶醬多到嚇C人, 而家個肚都好滯咁. 陣間如老闆去開會,可能會落sogo look look。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1096#
發表於 08-1-24 11:52 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 11:49 發表

我都要帶Mr. Goodbye(驚唔記得,仲未搵出來),仲有cream。

套goodbye我諗住明天比埋cy睇咋!!!
我都要去買糯米糍比你.

Rank: 6Rank: 6


6601
1097#
發表於 08-1-24 11:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 11:50 發表

間舖果名呀, 上次我買過野碌卡張單係咁寫的.
yes, 巷仔行入去.

我見巷仔頭入面有2-3間賣D衫都幾靚架!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1098#
發表於 08-1-24 11:53 |只看該作者
亞頭話佢可以先攞位.
我就會儘快到陪佢   係咪唔洗齊人先有檯?

Rank: 6Rank: 6


6601
1099#
發表於 08-1-24 11:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 11:51 發表
if d shop 未closed, 我都會去.

就係唔知D shops close未。:;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1100#
發表於 08-1-24 11:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 11:51 發表
if d shop 未closed, 我都會去.

多數9點零先closed嘅, 有d會早d囉!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖