註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 10:46 硐表 我有個同事又試點唔明la
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:49 硐表 bk 又可以 .......'新的在前'
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:52 硐表 各位有冇留意 '劉華' 單新聞--救歌迷打保安.? (片段內佢跳落台...真係好型 )
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:13 硐表 各位會唔會抽 '中外運' ?
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 10:45 硐表 係????????
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 10:44 硐表 我想入, 但已經無晒 $
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 10:50 硐表 你今日仲有返工?????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 10:43 硐表 好耐唔見你上來,睇來真係好busy:-| :-|
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 10:56 硐表 我聽收音機, 林海峰有講, video未睇ar 劉華真係好有型 你係佢fans? 我家姐係劉華super super super fans
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:32 硐表 文文, 公司未請到 OA 幫手? 你近排好忙
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 11:05 硐表 我係劉華 fans:loveliness: 你家姐買左 concert ticket 未, 邊日? (睇吓會唔會同日期)
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 11:02 硐表 剛收到學校來電, 電話中的女仕, 講野時把聲好鬼 c '形'重, 嚇得我 原來佢話星期五, 我仔仔參加 '九東運動會' 放學時間會有變, 延長至5點幾才回家.
原文章由 katiekma 於 07-11-14 11:04 硐表 真系好忙, 但老細成日話今年 "SIT" 左吾知幾多, 我做到好鬼 DOWN 又吾開心,有嘢做又吾等於有 $ 讚。好想返屋企揍女呀!
原文章由 雪文 於 07-11-14 11:07 硐表 funfun. 唔關OA事, 係我自己多嘢煩. 我呢幾日都心情平靜咗D, 只要諗開D, 朋友仔是無處不在的, 只是我睇佢哋唔到. 咁我就無咁 啦. 昨晚我都去咗vi . 亞囡就係房用廁所仔vi, vi完就過來我間房揾我瞓. ...
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 11:00 硐表 賣咗你個LV咪有lor
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 11:09 硐表 實撞到, 佢場場睇$4xx, short short地