關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1081#
發表於 07-10-22 10:23 |只看該作者
做左野先

Rank: 5Rank: 5


3104
1082#
發表於 07-10-22 10:26 |只看該作者
多謝 Irence  

Rank: 4


679
1083#
發表於 07-10-22 10:39 |只看該作者
Good morning, everyone!

我有呀,講tel no. 就得,轉頭pm俾你!
原文章由 hoganmama 於 07-10-22 09:43 硐表
有無人有運動家vip card?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1084#
發表於 07-10-22 10:44 |只看該作者
funfun: 上次你幫我買果件衫, 如果我穿去叔仔結婚, 會唔會causal得滯呀????????????????

Rank: 4


679
1085#
發表於 07-10-22 10:45 |只看該作者
唔駛客氣,最緊要啱用
原文章由 yan02 於 07-10-22 10:26 硐表
多謝 Irence  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1086#
發表於 07-10-22 10:46 |只看該作者
各位我好忙

Rank: 5Rank: 5


3104
1087#
發表於 07-10-22 10:52 |只看該作者
minnie :

星期六你返左大陸,搞到我一團糟
本身我又大頭蝦,成日以為上星期六是要入團宣誓,一放工就想帶埋阿仔去睇家姐入團,當我返家時我家阿姨就話有個講廣東話的,又叫我英文名的人打電話比我,我以為係你約我上童軍,一味你度call你,
但你一直沒复機,我先醒起你返左大陸 ,之后自己帶女返童軍,點知我女一不見你家小悅,就哭晒口,找媽咪,話小悅不返,他都不返, ,轉個頭又聽到家長話今天是去電訊節,要帶一件白衫去蓋紀念章,我咩都沒帶,阿女又扭計,又帶住仔,我都不知做得邊一樣,后來撞到住我條村的,有一對女個個師奶,他話介紹2個女比我女識,她女一路安慰我女一路上車,我又同他講左一大輪話啦,之后我同他講,返來買糖比他吃.我又沒帶水及白衫, 一邊打電話,叫阿姨拿野,一邊9秒9推我仔回家,再拿野去追巴士,追到我條氣都就來斷啦
先追上,架車己開始開啦,甘好啦,總之搞掂啦,到5點半30湊返啦,點知架車成6點半先返,我罰企左個幾鐘,見到我女,他第一件事就係問我拿糖, ,之后,我見到我女年靚靚外套蓋左個紀念章,帶去件衫原封不動,我問miss  他話你女都找不到,就在年衫蓋啦,都不係很差啦, ,好才件衫,過多2個月不合穿啦因為係秋裝,人個日真係搞死我啦,我女晚上未到9點,己累到睡著左啦囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1088#
發表於 07-10-22 10:56 |只看該作者
Irene, Many thanks!
原文章由 irenec11 於 07-10-22 10:39 硐表
Good morning, everyone!

我有呀,講tel no. 就得,轉頭pm俾你!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1089#
發表於 07-10-22 11:03 |只看該作者
如果純粹是去飲, 影吓相 ok 喎! 但要幫手招呼親戚朋友的話, 我覺得穿裙及有高踭鞋會好 d
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 10:44 硐表
funfun: 上次你幫我買果件衫, 如果我穿去叔仔結婚, 會唔會causal得滯呀????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1090#
發表於 07-10-22 11:14 |只看該作者
我都唔知要唔要幫手招呼客人喎?! 或者去睇下d裙啦, 去完叔仔度穿, 到我細佬當日又可以穿.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-22 11:03 硐表
如果純粹是去飲, 影吓相 ok 喎! 但要幫手招呼親戚朋友的話, 我覺得穿裙及有高踭鞋會好 d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1091#
發表於 07-10-22 11:47 |只看該作者
我見匯景有間boutique都有d去飲gei裙幾靚gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 11:14 硐表
我都唔知要唔要幫手招呼客人喎?! 或者去睇下d裙啦, 去完叔仔度穿, 到我細佬當日又可以穿.

Rank: 5Rank: 5


4210
1092#
發表於 07-10-22 11:48 |只看該作者
MORNING!!

今日 我又sick leave (其實我都有少少病架, 咳同傷風), 仲未決定下午返唔返?

我尋日又收到紅色炸彈啦, 又係11月, 今次係老公個堂大佬結婚, 1 1月, 唔計依個, 我仲有一個要去飲, 仲要做姊妹啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1093#
發表於 07-10-22 11:52 |只看該作者

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1094#
發表於 07-10-22 12:02 |只看該作者
有野做時間真係好快過, 又12點la

今日同老闆食飯, 又係ritz carlton
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 11:52 硐表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1095#
發表於 07-10-22 12:03 |只看該作者
Becky, 唔關我事wor   點解你咁大頭蝦, 好彩無事.

原文章由 yan02 於 07-10-22 10:52 硐表
minnie :

星期六你返左大陸,搞到我一團糟
本身我又大頭蝦,成日以為上星期六是要入團宣誓,一放工就想帶埋阿仔去睇家姐入團,當我返家時我家阿姨就話有個講廣東話的,又叫我英文名的人打電話比我,我以為係你約 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1096#
發表於 07-10-22 12:07 |只看該作者
其實我又唔想買"去飲"裙囉, 想買d去得街黎又靚少少嘅....會唔會好難搵呢??????????????

原文章由 hoganmama 於 07-10-22 11:47 硐表
我見匯景有間boutique都有d去飲gei裙幾靚gar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1097#
發表於 07-10-22 12:10 |只看該作者
想問下你地: 我朋友12月結婚, 唔擺酒, 淨係請我地去觀禮, 咁我應該送乜野比佢地好呢????? 比d idea 我丫!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-22 11:48 硐表
我尋日又收到紅色炸彈啦, 又係11月, 今次係老公個堂大佬結婚, 1 1月, 唔計依個, 我仲有一個要去飲, 仲要做姊妹啦 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1098#
發表於 07-10-22 12:12 |只看該作者
雪文: 你星期五有無陪個客返大陸呀?

原文章由 雪文 於 07-10-22 12:03 硐表
Becky, 唔關我事wor   點解你咁大頭蝦, 好彩無事.

Rank: 5Rank: 5


4210
1099#
發表於 07-10-22 12:22 |只看該作者
cash, 現金最實際

原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:10 硐表
想問下你地: 我朋友12月結婚, 唔擺酒, 淨係請我地去觀禮, 咁我應該送乜野比佢地好呢????? 比d idea 我丫!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1100#
發表於 07-10-22 12:24 |只看該作者
咁你可以去kwun tong  廣場度睇下, 我上次係果度買左條裙去飲, 都幾靓, 不過要$4xx..

原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 12:07 硐表
其實我又唔想買"去飲"裙囉, 想買d去得街黎又靚少少嘅....會唔會好難搵呢??????????????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖