關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1081#
發表於 07-10-5 12:05 |只看該作者
irenec, 食完返來報料呀.  我都想知那間.

原文章由 irenec11 於 07-10-5 11:57 硐表
一陣約咗同事去灣仔食雞扒飯,蘇絲黃都有介紹過,諗起好肚餓

Rank: 8Rank: 8


17382
1082#
發表於 07-10-5 12:07 |只看該作者
好啦,下午先算


原文章由 雪文 於 07-10-5 11:58 硐表
Love,唔好咁講, 我自己都要等下午先confirm, D人話下午荅復我. 明天來唔來香港

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1083#
發表於 07-10-5 12:09 |只看該作者
Love,周六俾我仔的書你睇, 中默範圍係成課書, 可能有百個字, 百個子仲默幾次:cry:   

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 11:59 硐表
我都係默幾次架WOR,默一次佢唔得架

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1084#
發表於 07-10-5 12:09 |只看該作者
我都係盡量每日默一次gar
原文章由 雪文 於 07-10-5 11:55 硐表
funfun,係學校對學生要求高咗呀.  我個日上咗亞太屋企接仔, 佢正好要同佢仔黙中文, 佢話要默幾次加.  我話吓 ??  我只同我仔默一次, 咁過後再叫佢抄寫錯字再默過就得啦.   中文默幾次, 英文又要默幾次, 邊有時間呀 ? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1085#
發表於 07-10-5 12:10 |只看該作者
我囡佢地一開學已經係一個星期默,中英各1次即一個星期2次:-|

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 11:59 硐表
我女學校都係.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1086#
發表於 07-10-5 12:10 |只看該作者
我估間間公司都有佢好與唔好架啦.........總知準時出糧就得啦.:-| :-|
原文章由 irenec11 於 07-10-5 12:04 硐表
你間又真係幾.............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1087#
發表於 07-10-5 12:11 |只看該作者
第二星期停是否因為假期呢 ??

原文章由 funbabyhk 於 07-10-5 12:05 硐表
我意思話:第一星期是默中文, 第二星期默英文, 第三星期默中文......但宜家是一星期默晒中,英文, 二星期停, 三星期又默中,英文.  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1088#
發表於 07-10-5 12:12 |只看該作者
無辦法gor wor, 一係分開幾次默lor
原文章由 雪文 於 07-10-5 12:09 硐表
Love,周六俾我仔的書你睇, 中默範圍係成課書, 可能有百個字, 百個子仲默幾次:cry:   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1089#
發表於 07-10-5 12:15 |只看該作者
係呀, 而家4段分4日黙囉.


原文章由 hoganmama 於 07-10-5 12:12 硐表
無辦法gor wor, 一係分開幾次默lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1090#
發表於 07-10-5 12:16 |只看該作者
我地之前仲講緊開學會點會點, 而家話咁快又過左1個月啦…..

(bk~~公司而家仲係好慢好慢, reply又慢, post又慢, 玩咩呀?????)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1091#
發表於 07-10-5 12:17 |只看該作者
BK  d 畫面又唔同左 你地係咪咁?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1092#
發表於 07-10-5 12:19 |只看該作者
唔知呢.....  睇吓今日默完英文, 老師會寫定下次默既時間及範圍.如果又是同中默一樣同個星期, 咁.....就有問題喇
原文章由 雪文 於 07-10-5 12:11 硐表
第二星期停是否因為假期呢 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
1093#
發表於 07-10-5 12:19 |只看該作者
佢E+2年級架啦所以會深好多的,大人鈿路都辛苦D架啦,我妹個囡一開學已經要背默中文(約50字左右)TIM啦,而且好多都係無範圍的,所以我一早已經有曬心理準備了,大家努力啦.


原文章由 雪文 於 07-10-5 12:09 硐表
Love,周六俾我仔的書你睇, 中默範圍係成課書, 可能有百個字, 百個子仲默幾次:cry:   

Rank: 8Rank: 8


17382
1094#
發表於 07-10-5 12:22 |只看該作者
ME TOO,我囡係背默的,我等佢自己來

原文章由 hoganmama 於 07-10-5 12:09 硐表
我都係盡量每日默一次gar  

Rank: 5Rank: 5


2065
1095#
發表於 07-10-5 12:25 |只看該作者
唉...講到默書, 我真系要出 POST, 我英文要分2日温, 中文今次要分三日温,個女9:30 又話要訓。佢昨天温到 話點解上小學咁辛苦,我個心都挪住挪住好吾舒服:-| :-| 。總之成日温默書。我有時攞本書出來叫佢備課,佢用9秒9速度由廳走入房。

原文章由 雪文 於 07-10-5 12:15 硐表
係呀, 而家4段分4日黙囉.

Rank: 8Rank: 8


17382
1096#
發表於 07-10-5 12:25 |只看該作者
我就咪既,亞囡做曬功課之後我妹會叫佢抄下書囉,補習MISS又同佢默下,我自己得閑又幫佢默下咁囉


原文章由 雪文 於 07-10-5 12:15 硐表
係呀, 而家4段分4日黙囉.

Rank: 5Rank: 5


2065
1097#
發表於 07-10-5 12:28 |只看該作者
最驚溫到第4日, 第一日果的又比番我

原文章由 雪文 於 07-10-5 12:15 硐表
係呀, 而家4段分4日黙囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1098#
發表於 07-10-5 12:28 |只看該作者
9秒9
原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:25 硐表
唉...講到默書, 我真系要出 POST, 我英文要分2日温, 中文今次要分三日温,個女9:30 又話要訓。佢昨天温到 話點解上小學咁辛苦,我個心都挪住挪住好吾舒服:-| :-| 。總之成日温默書。我有時攞本書出來叫佢備課,佢用9秒9 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1099#
發表於 07-10-5 12:32 |只看該作者
Katiek::cry: :cry:


原文章由 katiekma 於 07-10-5 12:25 硐表
唉...講到默書, 我真系要出 POST, 我英文要分2日温, 中文今次要分三日温,個女9:30 又話要訓。佢昨天温到 話點解上小學咁辛苦,我個心都挪住挪住好吾舒服:-| :-| 。總之成日温默書。我有時攞本書出來叫佢備課,佢用9秒9 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1100#
發表於 07-10-5 12:33 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-10-5 12:01 硐表
講緊我呀 , 沒錯我就是becky ,住love樓上.
嘩 minnie :

     你公司甘好,仲有茶水供應,我公司咩都沒,全部自費,所以我自己擺家的葯物在公司, 我公司很刻薄,早幾年都沒熱水飲,只有一個很古老的 ...


下 ??   "小強" 我好怕的.......
有飯食好, 我地都有, 不過要比$$
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖