關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4403
1081#
發表於 07-6-25 11:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文,

The next term will start in Sept, will try to get the booklet for you.  

For your ref, my girl swims there for about 3 yrs, learnt 4 styles lar. the coach focuses to correct the kids' gesture rather than the speed.  

Rank: 5Rank: 5


4210
1082#
發表於 07-6-25 11:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

亞女識諗就ok, 我個仔鬼識諗?佢最緊要就係佢鐘意 [quote]
katiekma 寫道:
Jerry豬媽咪,

這個point我有想過, 亦同亞女講過,可能佢都知自己細粒, 佢接受現實。我另外有比亞哥個spi書包佢咩個, 佢都話seven輕好多。[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1083#
發表於 07-6-25 11:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

大家1/7有乜野節目呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1084#
發表於 07-6-25 11:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

你仔仔好固執..... [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
亞女識諗就ok, 我個仔鬼識諗?佢最緊要就係佢鐘意 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1085#
發表於 07-6-25 11:57 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Yuetma, 昨天揾咗私人教練1對1教亞仔, 但亞仔唔肯自己一個人學, 而家我都煩緊.  同埋教練只是會帶佢出去公共泳池游, 我擔心人會太多, 學唔到.

史丹褔你知我仔學咗成年, 但今我失望的是帶佢出去游池游, 佢游不到10米就沉咗, 好失望囉, 我俾咗幾仟銀其實只是想佢可以游水.   我知可能因為史丹褔太淺水, 佢習慣咗游一會就企立.  同埋我哋游得太少, 只是指意佢一星期游一次.

佢學校係泳天的, 我都知泳天好, 但佢唔俾家長入去睇, 又係好唔方便.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1086#
發表於 07-6-25 12:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁同亞褔的概念差唔多wor [quote]
yuetmama 寫道:
雪文,

the coach focus to correct the kids' gesture rather than the speed.  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1087#
發表於 07-6-25 12:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

my son also 固執
come爸嘩 寫道:
你仔仔好固執..... [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
亞女識諗就ok, 我個仔鬼識諗?佢最緊要就係佢鐘意 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1088#
發表於 07-6-25 12:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

今朝返學時間又係好大雨, 叫左我老公起身一齊返學, 點知tko隧道出官塘位撞車, 幾驚會遲到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1089#
發表於 07-6-25 12:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

who 撞車呀   
come爸嘩 寫道:
今朝返學時間又係好大雨, 叫左我老公起身一齊返學, 點知tko隧道出官塘位撞車, 幾驚會遲到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1090#
發表於 07-6-25 12:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我又要使大小姐脾氣啦   

你哋話, 我借個OA俾人出街, 唔肯俾返車錢我哋, 仲話要我俾.

有無搞錯呀, 有咁的道理嗎 ?

我發老脾, 話以後咁的話, 你唔好同我借人啦.

:tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2065
1091#
發表於 07-6-25 12:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

hoganmama,

你系米去九龍灣, 吾系机方便, 你拾咩去?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1092#
發表於 07-6-25 12:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

一架旅遊巴, 二架私家車.....[quote]
雪文 寫道:
who 撞車呀    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1093#
發表於 07-6-25 12:15 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文:     

Rank: 5Rank: 5


4210
1094#
發表於 07-6-25 12:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

總之係激氣啦    [quote]
come爸嘩 寫道:
你仔仔好固執..... [quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
1095#
發表於 07-6-25 12:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

無, 你有好介紹?
come爸嘩 寫道:
大家1/7有乜野節目呀???

Rank: 5Rank: 5


2065
1096#
發表於 07-6-25 12:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

真係離晒譜,咩道理?我撐你,以後吾好借人比佢。
雪文 寫道:
我又要使大小姐脾氣啦   

你哋話, 我借個OA俾人出街, 唔肯俾返車錢我哋, 仲話要我俾.

有無搞錯呀, 有咁的道理嗎 ?

我發老脾, 話以後咁的話, 你唔好同我借人啦.

:tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1097#
發表於 07-6-25 12:20 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

有份用, 有份吃, 就要俾錢呀, 天公地道.

佢哋的影印機壞咗, 唔肯買新的.  成日同我哋借, 個日仲揾人來投訴話我同事俾說話佢哋听 ( 因借得多).

咁之後我哋話 : OK, 既然你唔買新機, 咁以後大家共用啦, 但如要買碳粉, 維修的話,一人一半. ( 部機無保養)

咁又唔鍾意.

咁你唔好去投訴啦, 你玩認真我都玩認真之嘛.     

真係以為我哋係"廈大"出來的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1098#
發表於 07-6-25 12:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我個度去方便ar, 有架215X機場隧道前落車
katiekma 寫道:
hoganmama,

你系米去九龍灣, 吾系机方便, 你拾咩去?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1099#
發表於 07-6-25 12:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

公司同事黎gar 咁gei人都有gar
雪文 寫道:
有份用, 有份吃, 就要俾錢呀, 天公地道.

佢哋的影印機壞咗, 唔肯買新的.  成日同我哋借, 個日仲揾人來投訴話我同事俾說話佢哋听 ( 因借得多).

咁之後我哋話 : OK, 既然你唔買新機, 咁以後大家共用啦, 但如要買碳粉, 維修的話,一人一半. ( 部機無保養)

咁又唔鍾意.

咁你唔好去投訴啦, 你玩認真我都玩認真之嘛.     

真係以為我哋係"廈大"出來的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1100#
發表於 07-6-25 12:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

公司Admin Dept, 大蝦細     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖