關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
1061#
發表於 06-10-31 21:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
ok,你給我整吧

Rank: 1


9
1062#
發表於 06-10-31 21:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

cancelled!

Rank: 5Rank: 5


1256
1063#
發表於 06-10-31 21:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,露絲:
不好意思,最近沒有來這里,看不到露絲的留言,現在還需要我幫手燒嗎?如果需要,我很樂意幫手.
請問上次收到的"中國古代發明"是Matthew_媽咪 or 露絲出的空碟?
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

唔緊要啦~~~燒唔到就算吧啦

燒到禁多碟, 都要斗斗下啦!   睇下ilovelinlin得唔得閒, 如果得閒的話, 請她燒一燒囉.....

ilovelinlin,

Matthew_媽咪部電腦有d問題呀,  明天轉給你燒好嗎?    (math boy)[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

我部電腦有少少問題, 試過幾次都燒唔到碟, 所以 Math Boy 我都應該幫唔到其她媽咪整, 真係唔好意思喇 !

有冇其她媽咪可以幫下手呀 : wave:  , 如果有, 我聽日俾 Matthew 帶番學交俾妳地 d 仔仔女女呀, thanks !
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1256
1064#
發表於 06-10-31 21:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
It's ok!
yoballma,
Thank you!
B珠Mummy 寫道:
ilovelinlin & yoballma,

已收到cd, thank you.

Matthew_媽咪,

昨晚我同兩個仔去咗新世紀廣場的'Halloween飛髲舖'参觀, 所以唔紀得落去玩! 下次有其他節目的話, 叫Matthew打個電話約子軒一齊去玩呀!


[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy & yoballma,

今晚我地個度有 "萬聖節 party" 喎, 仔仔叫我問下妳地會唔會落去玩呀 ?

Rank: 4


588
1065#
發表於 06-10-31 23:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

thanks ! 甘聽日我叫 Matthew 交俾妳喇 !  

Rank: 3Rank: 3


210
1066#
發表於 06-11-1 17:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
唔好意思,我試咗燒幾次都失敗   

或者有無人可幫幫忙試下整唔整到呀?

Rank: 4


588
1067#
發表於 06-11-1 17:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

會唔會係張 VCD 有 d 問題 ??

Rank: 3Rank: 3


210
1068#
發表於 06-11-1 21:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

都有咁既可能喎

家下d碟點好呢

Rank: 3Rank: 3


313
1069#
發表於 06-11-1 21:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

不如比我試下呀!

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

會唔會係張 VCD 有 d 問題 ??

Rank: 3Rank: 3


313
1070#
發表於 06-11-1 21:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

今日11:30am我帶個工人去學校送飯, 點知個校工話未夠12:00pm唔入得去, 我解釋比佢聽, 佢話今次破例幫我攞入去操場, 但始終唔比我地入去. 佢叫我同學校申請下次提早時間送飯.  你知唔知係咪一定要同學校申請先?  之前在小運會時, 我見到有人11點幾已經送咗飯去學校啦!

你可唔可以幫我問下? 唔該!

Rank: 4


554
1071#
發表於 06-11-1 22:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我幫你問下啦~~
因為我知有一些人都是這樣做的, 個校工講過太多人拿功課及其他野回校, 佢做到死下死下WOR. 所以有微言囉.
B珠Mummy 寫道:
露絲,

今日11:30am我帶個工人去學校送飯, 點知個校工話未夠12:00pm唔入得去, 我解釋比佢聽, 佢話今次破例幫我攞入去操場, 但始終唔比我地入去. 佢叫我同學校申請下次提早時間送飯.  你知唔知係咪一定要同學校申請先?  之前在小運會時, 我見到有人11點幾已經送咗飯去學校啦!

你可唔可以幫我問下? 唔該!

露 絲 :-)

Rank: 4


554
1072#
發表於 06-11-1 22:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

如果要玩隻碟, 好似要在電腦SET 800X600才可玩的.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1073#
發表於 06-11-1 23:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1074#
發表於 06-11-1 23:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
如果要玩隻碟, 好似要在電腦SET 800X600才可玩的.



我電腦唔係好叻,唔係好明set 800x600是咩意思

Rank: 3Rank: 3


210
1075#
發表於 06-11-1 23:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
那麼,我明天給你試下   

Rank: 4


554
1076#
發表於 06-11-1 23:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

即是解像度呀...
在電腦卓面right kick ...選內容..再選設定值..把螢幕解析度的1024x768......>調整成800x600, 然後再確定便可.

有時個電腦感應唔到d VCD的開啟程式, 我地要把vcd 的開啟程式的short cut傳出到卓面, 便可玩啦..
2000 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
如果要玩隻碟, 好似要在電腦SET 800X600才可玩的.



我電腦唔係好叻,唔係好明set 800x600是咩意思[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1077#
發表於 06-11-2 14:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HELLO 1B 媽咪

唔該我想問你地今日 中文 寫 4個 詞語 係邊 4個 呀 ?
呀女話先生唔比佢地圈出來, 費事整花本書喎. 點知呀女又冇記性, 剩係記得 3個, 唔該幫我睇吓你地D小朋友寫邊幾個吖.
THANK YOU VERY MUCH !     
^_^

Rank: 4


588
1078#
發表於 06-11-2 16:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

高高  &  照  &  誇  &  禮貌  

Rank: 3Rank: 3


304
1079#
發表於 06-11-2 16:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

高高  &  照  &  誇  &  禮貌  



你幫我打電話問 matthew 架 ? 唔該哂!    
^_^

Rank: 4


588
1080#
發表於 06-11-2 17:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

係呀, 我打電話問 Matthew, 佢仲話, 終於第一次唔係佢問人, 係人地問番佢喇 !

‹ 上一主題|下一主題