註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:23 硐表 咪係 比左錢wor
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 12:24 硐表 我會選擇msn講
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 12:25 硐表 love係有計. 女pk又打嚟話c6攞咗佢張memory stick.(佢真係好x煩 ),叫我幫佢攞,我敷衍佢話好.我要唔要同c6講呀
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:25 硐表 今次唔 啦, :cry: 啦!!! 你果2件幾多$$?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:29 硐表 haha佢睇你唔到佢睇你唔到
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 12:26 硐表 聽住先
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:28 硐表 你可以有幾肥丫?!?!??!?!
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:24 硐表 係呀!點解come come會一肚火呢?
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:27 硐表 come come: 140 真係大喎,我都買左件150童裝俾自己都有長呀!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:30 硐表 做乜你地一個二個都係咁反應架????
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:31 硐表 你女件褸仔幾貴喎?!?!?
大宅
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:34 硐表 come come: 係呀!但真係好靚,入面都係毛毛來架!
原文章由 KY2004 於 07-11-21 12:29 硐表 女個件3百,我件百幾囉
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 12:36 硐表 係嘅, 佢地衫的質地係好靚, 我女件jacket都好靚架, 仲有2套睡衣, d公仔同款都好好, 所以唔捨得送比人...唯有擺下先.:cry:
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 12:35 硐表 我諗同c6講佢又call 我,叫c6自己攪掂,唔好再煩我,咁lor