註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:07 硐表 巧明街果邊都有一間生果店, 在 7-11 及機舖隔離 (中電電纜站附近) ----唔知你有冇印象?
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 10:27 硐表 果度都有架???? 咁仲近我! thank
大宅
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 10:02 硐表 我唔放心亞仔係屋企,所以帶埋佢去,亞仔知muk 事,佢話知道爸爸係衰女人屋企,佢話:爸爸唔理mami,叫我唔好再理爸爸. c6叫亞仔跟佢走,亞仔唔理佢,一直攬實我 ...
原文章由 雪文 於 07-11-14 10:32 硐表 個笑話俾大家听. 昨日俾咗西堤牛扒的网址俾C6, 同佢講星期五二個人去食. 佢問 : 你想去呢到食呀, 世界金融中心 我話 : 係呀, 大劇院站行過去 佢 : 哦, 深圳呀. (佢以為我要去 香港的國金呀 ) ...
原文章由 katiekma 於 07-11-14 10:32 硐表 Hi Morning All, 我明明出左 post, 點解又不見 cy, 你c6正一世紀賤男。佢到底想點, 系咪想你搬走而 loan 就繼續幫佢還
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:31 硐表 今日果市升番好多, 你地前日有冇入貨?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 10:35 硐表 無啦, 我之前睇報紙d人講: "寧買當頭升, 勿買當頭跌".
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 10:37 硐表 我睇報紙都話有機會再試低點 26000 唔知會唔會呢?
原文章由 katiekma 於 07-11-14 10:24 硐表 Hi Morning All, Cy, 你 c6 真系世紀賤男
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 10:44 硐表 我想入, 但已經無晒 $
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 10:45 硐表 係????????