註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-11-2 11:11 硐表 講返我仔黙書個到, 課本佔咗 90分 咁錯一個字扣五分, 我俾唔知點解錯咗 21分, 只是4個字錯就變咗 69. 我都唔知點算, 佢寫字成日都咁, 下次分分鐘合格呀. ...
返回頂部
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 10:38 硐表 文文, 係呀...咁 next friday 去好味王打邊爐:
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 07-11-2 11:19 硐表 love, 我又諗起我個仔, 小學時老師話佢連手指的約水膠布都玩一餐。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 11:03 硐表 LOVE: 你亞女唔係唔識, 可能係測驗時無專心..:-|
原文章由 katiekma 於 07-11-2 11:25 硐表 Agree。 你女女可能日做夜做成日做, 所以冇心機求其做就算。
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 11:16 硐表 我唔知有冇得訂....晏 d 打去問吓先:)
原文章由 cyclmama 於 07-11-2 11:20 硐表 好味王. 我可以去gei機會大d. 講明先,我食好鬼多嘢 ,到時唔好嚇c
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-2 11:20 硐表 bk食咗我個REPLY 好味王. 我可以去gei機會大d. 講明先,我食好鬼多嘢 ,到時唔好嚇c
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-2 11:22 硐表 5分1個字好多 wor。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 11:14 硐表 我諗諗下直情連筆袋都唔比佢用,d文貝放係書包算啦,佢可以連筆袋都玩一餐(班主任講的)
原文章由 funbabyhk 於 07-11-2 11:46 硐表 cy, 頭先見到 lee 個post la wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-2 11:25 硐表 我真係好頭痛
原文章由 cyclmama 於 07-11-2 11:51 硐表 玩嘢 ,我頭先refresh咗幾次都唔見,以為冇咗