關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1061#
發表於 07-10-20 12:54 |只看該作者
架三佰幾, 普通鏡三佰,薄四佰幾.
(我老公同仔講, 要在佢 d 利是錢到扣) 佢睜大眼話: 吓, 唔好啦.
我地同佢講, 係你自己唔小心, 唔識去保護自己財物, 扣利是錢當係教訓.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:48 硐表
而家D細路仔眼鏡咁貴嘅? 其中一塊要超薄? 另一塊唔需要嗎?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1062#
發表於 07-10-20 12:56 |只看該作者
個 sales 話要 show it card, 你幾時去?
我下星期其中一日會去 kln bay, 或者你帶返公司先, 約你在 kln bay 果間好嗎? 你在公司行過去會否太遠?
否則, 再約時間去 apm
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 12:51 硐表
各位: 我都閃啦, 下星期再傾啦.88

FUN: 我問左B+AB條褲要改唔收$$, 咁我自己取去APM分店可以嗎? 是否一定要SHOW你張IT CARD???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1063#
發表於 07-10-20 12:57 |只看該作者
咁又真係既 'kick' 手:-|
仔仔連老豆都唔會驚?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-20 12:49 硐表
對亞仔,我真係無哂佢符,佢軟硬都唔受

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1064#
發表於 07-10-20 12:58 |只看該作者
88
下星期再傾過.

Rank: 8Rank: 8


19346
1065#
發表於 07-10-20 16:50 |只看該作者
你囡囡岩岩上小一,會唔會好辛苦呀!

原文章由 katiekma 於 07-10-18 21:56 硐表
我地吾同班架, 不過都好多野傾 , 我覺得都幾多功課, 課程都好急下, 一星期又默英文, 又默中文, 中文重要默2課,都好金下。

Rank: 8Rank: 8


19346
1066#
發表於 07-10-20 16:54 |只看該作者
come,

尋晚bk又有問題,我上上下都入唔返去,睇唔到你回覆!
普通話你會唔會搵人教囡囡呀?我呢方面都唔識,所以都想搵人教仔仔!


原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 22:00 硐表
HIN_BB: 尋晚話上黎都無時間, 今晚見你又係度, 搵下你先!!!

我女而家d功課好深呀(普通話), d 拚音我都係半桶水, 教佢唔倒, 佢地而家成日都要背聲母表, 韻母表, 下個星期仲話要默添:cry:
英文都ok, 數學又係大轉變, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1067#
發表於 07-10-20 22:53 |只看該作者
fun: 咁你幾時過九龍灣通知我啦!!!!
唔該晒你先!!!

原文章由 funbabyhk 於 07-10-20 12:56 硐表
個 sales 話要 show it card, 你幾時去?
我下星期其中一日會去 kln bay, 或者你帶返公司先, 約你在 kln bay 果間好嗎? 你在公司行過去會否太遠?
否則, 再約時間去 apm
...

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-21 11:17 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1068#
發表於 07-10-21 00:30 |只看該作者
普通話,我近期發現左一個方法,對小朋友係’’方面都幾好既 就係比佢地睇普通話卡通片 話說我耐不耐都上珠海的,上去有時會買老番DVD睇,咁我囡當然會買佢果D卡通片啦 對上一次我地又買左好多DVD,咁平時我地買果D DVD係廣東話既,今次個SALE就拿錯左一張DVD係普通話的叫”魔法小米路”我地返左HK先知,無法子啦照比亞囡睇囉,點知亞囡照睇不特止仲跟住來講普通話TIM



原文章由 HIN_bb 於 07-10-20 16:54 硐表
come,

尋晚bk又有問題,我上上下都入唔返去,睇唔到你回覆!
普通話你會唔會搵人教囡囡呀?我呢方面都唔識,所以都想搵人教仔仔!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1069#
發表於 07-10-22 08:59 |只看該作者
MORNING!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1070#
發表於 07-10-22 09:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 08:59 硐表
MORNING!!!



Good Morning.....all

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1071#
發表於 07-10-22 09:17 |只看該作者
Good Morning!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1072#
發表於 07-10-22 09:22 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-21 00:30 硐表
普通話,我近期發現左一個方法,對小朋友係’聽’方面都幾好既 就係比佢地睇普通話卡通片 話說我耐不耐都上珠海的,上去有時會買老番DVD睇,咁我囡當然會買佢果D卡通片啦 對上一次我地又買左好多DVD,咁平時我地買果D DVD係廣 ...



呢個都有同感 ar, 仔仔有時都睇普通話的dvd, 都會不時跟住講, 不過我覺得佢好似聽唔慣, 所以好多時佢好似好好笑, 一路笑一路跟住講咁 law>……...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1073#
發表於 07-10-22 09:43 |只看該作者
有無人有運動家vip card?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1074#
發表於 07-10-22 09:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-22 09:43 硐表
有無人有運動家vip card?

我無呀.:-| :-| :-| :-| :-| :-|

我星期六同我家姐去左東薈城, 2個人都淨係買左件tee.
尋日就同女, 老公, 姐, 幾個朋友去左灣仔唱k, lee間加洲紅係唔趕客的, 原本係98/位唱3hrs, 我地唱足4個hrs仲係自己叫埋單的.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1075#
發表於 07-10-22 09:55 |只看該作者
Good morning!!

come >>> 你今日有冇帶返公司?
我今天 lunch 後會去 kln bay 取提單,約你 lunch time 內任何時間,ok?? (我咩時間都可以的, 就你啦) 你會唔會行得好遠呀?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 22:53 硐表
fun: 咁你幾時過九龍灣通知我啦!!!!
唔該晒你先!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1076#
發表於 07-10-22 10:01 |只看該作者
MORNING!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1077#
發表於 07-10-22 10:01 |只看該作者
馬拉松就有

原文章由 hoganmama 於 07-10-22 09:43 硐表
有無人有運動家vip card?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1078#
發表於 07-10-22 10:14 |只看該作者
FUNFUN: 條褲我都係唔改啦, 唔該你.....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1079#
發表於 07-10-22 10:15 |只看該作者
收到!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-22 10:14 硐表
FUNFUN: 條褲我都係唔改啦, 唔該你.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1080#
發表於 07-10-22 10:23 |只看該作者
前晚我上bk, 咁我女又係度睇, 問我你地的代號係邊個邊個, 又讀出我地的對話, 仲話我地個topic好好睇喎

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-22 10:31 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖